10- tear

1.2K 113 46
                                    

בבקשה תקראו!

אני יודעת שאמרתי שתוך שלושה ימין אעלה רק, אך זה היה לפני שהבנתי... אני נכנסת לתקופת מבחנים והחיים שלי הגיעו לסופם, לפחות עוד חודשים מעשיו לא יהיו לי חיים, אני כן אשתדל להעלות פרקים, גם כאן וגם בוואנשוטס, ואשמח אם תתמכו בי כי אני במקופה עמוסה ומטורפת ולא כיף לי בכלל😔.
בכל מקרה, הפרק היו ארוך פי שניים משאר הפרקים אז קחו את זה כפיצוי חחח

המטרה לפרק הזה היא 85 הצבעות, קריאה נעימה.💜

~~~~~~

סוף השבוע הגיע והערב ירד, היה חושך בחוץ והכוכבים כבר עיטרו את השמים, לבשתי שמלה רחבה בצבע תכלת בהיר ומרחתי מעט אודם ורדרד על שפתי. דפיקות נשמעו מהדלת ורצתי לפתוח אותה, מתרגש לגמרי לקראת הערב, היום אני וג'ונגקוק יוצרים לדייט שקבענו.
מאז אותו היום היחסים בנינו נהיו יותר קרובים, לא רבנו על דברים שטחיים כמו ג'ק והצלחנו לנהל שיחות רגועות מבלי שהטונים של שנינו יעלו.

מצידה השני קוקי עמד עם חולצה מכופתרת שחורה וצמודה אשר הבליטה כל פרט ופרט בפלג גופו העליון, מכנס הג'ינס שהוא לבש היה כלכך צמוד עד שחשבתי שאני עומד להשתגע מרוב היופי שלו ולא ידעתי איך אני אוכל לעבור ערב שלם בחברתו בשלום. "וואו יוני נונה, את מהממת." הוא אמר וגרם לי להסמיק מעט, משפיל את מבטי אך מיד מחזיר אותו ללמעלה. "ואתה נראה מדהים..." מלמלתי, לא מוריד את עיני מגופו שנראה כלכך סקסי שזה היה פשוט בלתי אפשרי!
ראיתי את הצעיר מחייך אליי בסקסיות כשהוא תפס את הצורה שהסתכלתי על גופו, הוא משך אותי לתוך זרועותיו, מלטף את גבי באיטיות עד שכמעט גנחתי מהמגע הכל כך עדין שלו, נותן לו מכות עדינות על החזה מהקירבה שגרמה לאיברי להתעורר מעט תוך שניות אחדות, חושב שזה ממש לא טוב כמה שהוא מדליק אותי...
משהו איתי היה לא בסדר היום... אני לגמרי צריך להחזיק את עצמי בידיים.

"למה להרביץ אבל?" הוא שאל בקול תמים שגרם לי לרצות לקרוע מימנו את הבגדים ופשוט לזרוק אותו על המיטה, לגמרי רציתי אותו עכשיו אך ניסיתי להרגיע את עצמי,
ואת הטסטוסטרון,
בעיקר את הטסטוסטרון.

"אויש בוא פשוט נלך!" אמרתי קצת לחוץ מהמחשבות שעברו בראשי.
הוא תפס בידי והוביל אותי למעלית וממנה דרך השבילים עד שהגענו לאותו שער גדול שראיתי כאשר הגעתי לכאן. עברנו דרכו והלכנו בין עצים, "קוקי לאן אנחנו?" שאלתי פוחד קצת מהמקום שאנחנו נמצאים בו, "אולי לא נלך לסרט?" הוא שאל ותפס במותני, "יא ג... ג'ונגקוק!" אמרתי, מנסה כמה שפחות לגמגם.
"נו רק קצת, ואז נלך." הוא אמר בסקסיות כאשר משך אותי אליו לנשיקה סוערת ורטובה, ידיו עברו על גופי והחלו להרים מעט את תחתית השמלה שלי, הבנתי מה קורה, הבנתי מה הוא רוצה וידעתי שלא רק אני מלא ברצונות האלו היום.
הייתי צריך להחזיר את עצמי, הייתי צריך לשמור על עצמי ולא לאבד שליטה אך הרגשתי שמשום מה, זה כבר אבוד. במהירות התקופפתי ופתחתי את כפתורי מכנסיו, מפשיל אותם ללמטה.

Secret (vkook)/בהקפאהWhere stories live. Discover now