8. BÖLÜM

83 41 36
                                    


Bir günde hep aynı soruyu soruyorsunuz ama farklı cevap alıyorsunuz??

Duru cihazin üzerine baktı ancak cihazın üzerinde rakamlar vardı.
Cevabın rakam olacağına karar vermişti.

Hepsi bişeyler dusunurken zaman geçiyordu ve içerdeki çocuğun fazla zamanı kalmamıştı..

....

"Aden saat kaç" soruyu yönelten Kayraydı. Aden sinirle kolundaki saate bakıp
"sürekli aynı soruyu sorup durma. Az önceki söylediğimden beş dakika geçmiş " dedi.  Enis endişeyle

"son 10 dakika kalmış sanırım kurtaramayacağız"
deyip kenara oturdu. Duru, Aden'e bakarak gülmeye başladı. Öyle sesli gülüyordu ki herkes Duru'nun delirdigini düşünmeye başlamıştı. Zaten böyle bir ortamda delirmemek mümkün değildi.
Kayra kardeşinin yanına gelerek
"Sinirlerin bozuldu sanırım ama şimdi gerçekten hiç sırası değil. Zamanımız kalmadı." deyip Aden'e döndü

"Saat kaç?" Aden öfkeyle "bilmiyorum" diye kuzenine bağırdı. Duru daha fazla gulmemek için eliyle ağzını kapatıyordu ama bi fayda etmiyordu.
Abisine
"Yaa abi" deyip tekrar gülmeye başladı. Bu sefer Aden'de eşlik ediyordu Duru'ya.

Enis "benden sonra en zeki iki insanı kaybettik. Süper.."  deyip başını avcunun içine alıp gözlerini yumdu.
Kayra artık dayanamıyordu öfke ile

"Yeter lan yeter. Siz burda gulerken duvarın arkasındaki kişi ecel terleri dokuyor. Belki de öldü çoktan" dediğinde nerdeyse gözünden ateş çıkıyordu. Aden ve Duru gülmeyi kesip

"Bağırma be" diye Kayra'nin üzerine yuruduler. Aden cihazın yanına geçip bir şeyler mırıldanmaya başladı. Duru ise "saat kaç" dedi. Kayra başta olmak hepsi sinirle Duruya baktılar.

Aras tebessüm edip
"zeki insan her şeyde zekidir. Aferim valla size" deyip Duru'ya göz kırptı. Kayra öfkeyle Aras'ın üzerine yürüyüp
"Ne diyorsun oğlum sen" diye çıkışınca Aden bağırdı
"Geri zekalı mısınız? Sorunun cevabı saat kaç? Gelinde yardım edin" deyince hepsi Aden'nin yanına gitti.
Aras '' nasıl olacak?"
Duru " harflerin alfabetik sırasına göre olması lazım"

Enis "o benim uzmanlık alanım nasıl olsa ilk okula en yakın benim"
Aras
" Haklısın buyur " deyip Enis'i ablasının yanına oturttu. Aden açık olan saçlarını tepeden topuz yapıp cihaza rakamları yazmak için Enisi bekledi. Aslında önceden hesaplamıştı ama kardeşini kırmamak için sesini çıkarmamıştı. Aras'ın da Enis'e izin verme sebebi Enis'in de çabasını desteksiz bırakmamaktı. Deniz kenardan
"Çok saçma. Kızı kendiniz öldüreceksiniz yanlış yaparak"deyince hepsi Deniz'e ters bir bakış attı.
Kayra '' bi dakika ya sen icerdekinin kız olduğunu nerden biliyorsun?"

Deniz söylememesi gereken bir şeyi söylemiş gibi hafiften terlemeye başladı.
"Iı şey" diye kekeleyince susup boğazını temizleyip "içime doğdu" heralde deyip gözlerini kaçırdı. Aras lafın arasına girip "Enis hızlı ol biraz" deyince Aden ve Duru birbirleriyle göz teması kurup *şüphelenmekte hakliyiz* der gibi başlarıyla onayladılar.

Enis "S=22 A=1 A=1 T=24   K=14 A=1 Ç=4"

Aden 2211241414 rakamlarını yazınca kırmızı ışıklı yanıp sönmeye başladı. Yanlış olduğunu anlamışlardı ama Aden doğru yazdığından sonuna kadar emindi. Son iki hakları ve son üç dakikaları kalmıştı.

Kayra "olmadı demek ki başka şekilde olacak." deyip birden "rakamları toplayın"

Enis "22+1+1+24+14+1+4 cevap 67 " Aden de aklından toplayinca cevap aynı gelmişti. Hemen 6 ve 7 rakamlarını tusladi ama yine kırmızı ışık yanıp sönmeye başladı. Artık tamamen umutları tükenmişti. Zaten süreninde bitmesine saniyeler kalmıştı.
Aras  hızla gelip
"22 24 14 rakamlarini ayrı ayrı toplayacaksınız " dedi ve 22 rakamlarını tusladi ve yeşil ışığın yanması ile duvar yerinden oynayıp açıldı.

Karşıda sandalye vardı ama kimse yoktu ustunde. Hepsi odanın içine girip etrafı dolaşmaya başladılar. Kayra tavana baktığında orda başında siyah torba olan ayakları ve elleri bağli kollarindan asılı birini gördü.

Diğerlerine haber verip Aras ile birlikte oraya tırmanmaya başladılar. Aras bi ayağını borunun üzerine koyup diğer ayağını duvara sabitleyip asılı olan kişiyi kurtarmak için elini bağlanan ipe uzattı.
İp cok sıkıydı açılmayınca asılı olan kişiye dokundu baygindi. Başındaki torbayi çekince 10 - 11 yaşlarında küçük bir kız çocuğu görmesi ilr Oldukça öfkelendi..
Oyunun kuralında bu yoktu. Çocuklar dahil değildi. Masum insanlar zarar görmeyecekti. Böyle anlaşmamışlardı. Gölgeye öfkesi giderek artıyordu ama kendisinden de nefret ediyordu bu oyuna dahil olduğu için.

Bu masum kızı kurtarmak istiyordu Kayra 'ya
" Bu çocuk küçük bir çocuk." diye bağırıp

"Kayra ip çok sağlam açılmıyor. Sen aşağı in ben ipi kesince çocuğu tut." Kayra sağlam olmayan borulara basarak tekrar aşağı indi.

"Sen kesmeye başla. Kızlar gidip battaniye bulun. Yukardaki çocuk ıslak."

Duru ve Aden battaniye almak için odadan çıktılar. Aras ise ipi kesmeye uğrasiyordu. Bi süre uğraştıktan sonra ip kopma noktasına gelmişti.

"Kayra tut" diye bağırması ile ip kopmuş küçük kiz Kayranin kucağına düşmüştü.

Enis koşarak Kayranin yanına gelip kıza baktı. "Ölmüş mü?"
"Hayır ölmemiş ama baygın. Sanırım suda boğarak öldüreceklermiş. Baksana sırılsıklam olmus zavallı kiz"

Enis oldukça üzülmüştü küçük kızın hâline. O sirada Duru ve Aden geldiler. Battaniyeyi küçük kiza sararken odada büyük bir gürültü koptu ve yukardan önlerine yüzüstü biri düştü. Arkasından bir de not.

"Hiçbir iyilik cezasız kalmaz."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 27, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EVDEKİ YABANCI (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin