~Delik~

186 51 87
                                    

Ağağağağ yeni bölüm geldi!😂Yeni yılda yeni bölüm yayınlayayım dedim😄.Sınav haftasındayım yine de bölüm attım(Öldü...)Umarım beğenirsiniz💟
Bölüm şarkısı:Sia-Big Girls Cry
Lütfen vote atmayı ve yorum yazmayı unutmayın lütfeeen 💕
İyi okumalar...
NOT:Yıldızlı (*)bölümlerin açıklaması en altta bulunmaktadır.

Arietta'nın ağzından

Sırtımdaki ve kaburgalarımdaki inanılmaz ağrıyla sıktığım gözlerimi araladım.Etraf karanlık olduğundan,kırpıştırdığım gözlerimin alışmasını bekledim birkaç saniye.Görüntü netleştiğinde etrafıma göz gezdirdim.

Neredeydim ben böyle?

İçerisi kapkaranlıktı ve küf kokuyordu.Bu iğrenç kokuyla yüzümü buruşturdum.Biraz gözlerimi kapatıp neden burada oldugumu hatırlamaya çalıştım.Anılar aklıma dolunca,oturduğum yerden hızla kalktım.Ya da kalkmaya çalıştım.Zaten adımımı atmam ile yerle buluşmam bir olmuştu.

En son Jack'in beni saran kollarını ve nefes alamadığımı hissediyordum.

Tanrım,ben boğulmuştum!Cehennemde miydim?

Neden bu kadar karanlık olduğuna kafa yoraracakken,saçmaladığım aklıma gelince saçlarımı çekiştirdim.Anlam veremiyordum olanlara.Tam başardığımı sanmışken o girdap da nereden çıkmıştı?Aklım almıyordu,kavrayamıyordum.Şimdi gemim gitmiş,en yakın arkadaşımı ve mürettebattımı kayıp mı etmiştim yani?Nasıl bu kadar aptal olabilmiş ve onları tehlikeye atabilmiştim?Yüzümü yakan gözyaşını silmeyi umursamadan kalktığım yere geri oturdum.

Bacaklarımı kendime çekip ağlamaya başladım.Her şeyimi kaybetmiş,nerede olduğum hakkında en az bir fikrim yoktu.Okyanus'un ta içinden nasıl bu deliğe gelmiştim?Tanrım,kafayı yemek üzereyim!Bunları düşünürken,göz kapaklarım ağırlaşmış ve soğuktan titreyen bedenim uykuya esir olmuştu.

*****
Taş zemine yatmaktan ağrıyan belimin ağrısı iki kat artmış bir şekilde gözlerimi açtım.Gözümü açmamla iki çift mavi gözle karşılaşmam bir oldu.

İrkilip sırtımı sanki daha ileri gidebilecekmişim gibi taşa dayadım.Rüyada olup olmadığımı anlamak için gözlerimi açıp kapadıktan sonra kendimi çimdikleme yolunu seçtim.Hayır,uykuda değildim.İki çift mavi göz benden uzaklaşmış şekilde hala orada duruyordu.

Bu da nereden çıktı şimdi?

Yaklaşık benim yaşlarımda görünen erkeği inceledim.Kumral saçları,yapılı bir vücudu ve okyanus mavisi gözleri vardı ve burada bulunması beni iyice meraklandırmıştı.

"Bu cehennemde ne işi var?","Acaba o da mı kaptan?","Neden bu kadar çekici?","Şu anda o taşları neden birbirine sürtüyor?" gibi soruları bana yönelten iç sesimi susturup,ne yaptığına odaklandım.Tabii ki önce aklımdan 'Neden bu kadar çekici?' sorusunu silmiştim.

Adamın ne yaptığına odaklandım.Koyu renkli iki taşı birbirine sürterek ateş yakıyordu.Bu soğukta bedenime sıcak ateş iyi gelebilirdi.Ama tanımadığım bir yabancıya böyle bir şey teklif edemezdim.O yüzden sesimi çıkarmadan oturmaya devam ettim.Genç adam sonunda ateşi yakabilmiş ellerini ısıtmaya başlamıştı.

Ben ise resmen donuyordum!Çok uykum gelmiş ve gözkapaklarım ağırlaşmıştı.Gözlerimi kapamış tam uykuya dalacakken iki güçlü kol tarafından sarıldığımı hissettim.Vücuduma yayılan sıcaklık hissi giderek artıyordu.Sırtımın sert zeminden daha yumuşak bir zemine değdiğini hissettiğimde cenin pozisyonunu alarak ısınmayı bekledim.Ateş çıtırtıları kulağıma bir melodi gibi geliyor,sıktığım kaslarımı rahatlatıyordu.

OKYANUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin