~Oynayalım Bakalım~

34 5 2
                                    

S-e-l-a-m-l-a-rr!Ben geldimm.Hepinizi çoooook acayip özledim.Okuldan derslersen kafamı kaldırıp fırsat bulamadım,öyle yani.Hepsi bittiğine ve yaz geldiğine göre,gelsin yeni bölümler diyorum ve sizleri bölümle baş başa bırakıyorum.Ayrıca sizden aldığım olumlu tepkiler o kadar mutlu ediyor ki beni.Beni desteklemeyi bırakmayanlara da çook teşekkür ediyorum.Tabii ki beni ve kitabımı sevmeyen insanlara de teşekkürlerimi sunuyorum.Kısaca,şu an burada olup bunu okuduğunuz için minnettarım.Güzel bir haberle kapatayım konuşmayı:1K’da sürpriz var 💕💕

Ha,unutmadan;Bölüm şarkımız :
Clean Bandit-Symphony .feat Zara Larsson

Veeeeee Multimedya Jack sonundaa 😍😍

  Arietta Summers

Gördüğü adam silüeti ile gözlerini büyüttü Arietta.Londra nasıl bir yer olmuştu böyle?En meraklandıran,genelde en çok öldüren olurdu korku filmlerinde;Arietta Summers’ ın hiç izlememiş olduğu korku filmlerinde...

Hiç korku filmine tanık olmasa da,o anın korku filmlerinden daha yoğun bir ortama sahip olduğuna kalıbını basabilirdi.

Jack ise uzunca bir vaktini şaşırmakla geçirdikten sonra,harekete geçmeyi aklına getirmişti.Ya da böyle bir şeyi aklına getiren Arietta’ nın endişe verici bakışlarıydı...

Kaslarına getirdiği güçle harekete geçti Jack.Kırık camların ayaklarına batma olasılığını önemsemeden camdan atladı.Maskeli adamı taradı gözledi lakin sessiz gecede tek bir çıtırtı bile duyulmuyordu.Ciğerlerine derin bir nefes çekip koşmaya başladı.Sokağın başında olan Jack’ i görmüştü Arietta.

“Hadi ama” diye bağırdı.”Cidden beni burada yalnız mı bırakacaksın?!”

Jack’ ten ses alamayınca kollarını kavuşturup camlara dikkat ederek yere oturdu Arietta.Gözlerini dinlendirmek amacıyla kapadı.

Gözlerini kapamasıyla birlikte istemsizce başı öne düşmüştü
Görüntüler...Karmaşık görüntüler geliyordu Arietta’ nın zihnine.Resmen 5 dakika öncesinden, yere oturmasına kadar olan anlar,hızlandırılmış bir film şeridi gibi gözlerinin önüne serilmişti.

Ağır bir baş dönmesiyle başını kaldırdı Arietta.Her şey çok hızlı gerçekleşmişti.

Rüya mı görmüştü?

Hiçbir rüyanın bu kadar detaylı olduğunu hatırlamıyordu.

Tabii,gördüğü şey rüyaysa...

Kalbinin sıkışmasını yoksayıp Jack’ i beklemeye devam etti.Sabırsızlanıyordu.Kırık camlar arasından Jack’ in yolunu gözlerken,rüzgar yüzünden ne kadar üşümüş olduğunu farketti.Fakat buna rağmen aldırış etmeyip olduğu yerde oturmaya devam etti.

Bir kaç dakika sonra soluk soluğa kalmış Jack’ i gördü.Elini duvara dayayıp biraz soluklandı.

“Kim olduğunu bilmiyorum ama çok hızlı olduğu kesin.Ben daha yeni çıkmışken sokağın başında değildi bile...”

“Yani?” diye sorguladı Arietta.

“Yakalayamadım.”duraksadı Jack.Ellerini saçlarından geçirdi.”Yani şimdilik.”

Büyük adımlayıp bir çırpıda Arietta’ nın yanına oturdu.Arietta sanki bir şey demek istercesine ağzını araladı.Fakat sonra bir şey onu vazgeçirmişcesine aralık olan ağzını kapayıp gözlerini yumdu.

Bir kaç saniye öyle durduktan sonra gözlerini araladı.Jack uykulu gözlerle ona bakıyordu.

“Garip şeyler oluyor Jack.Ve ben bunlar yüzünden iyi hissetmiyorum.
Yorgunum,üzgünüm ve daha da beteri neye olduğunu bilmeden sinirliyim.”

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 08, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

OKYANUSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin