Medya:Alex
Sabah uyandığımda saate baktım. Saat 7 idi. Yataktan kalktım. Yüzümü yıkadıktan sonra saçımı taradım ve üzerimi değiştirdim. Sıradan bir stilim vardı. Odadan çıktım ve asansöre bindim. Zemin kata bastım. Bu sarayı tanımak için her katta araştırma yapacaktım. Ve bunun için zemin kattan başlayayım dedim kendi kendime.
Zemin katta danışma ve dinlenme yerleri vardı. 1.2.3.4.ve5. katlar sınıf yani okul,ayrıca dışarıda da sihir çalışma alanları vardı. 6.7.8. katlar başkan ve yardımcıların yatak odalarına ait yerlerdi. Ben başkan olduğum için 8. katta kalıyorum. Ve odam tek kişilik küçüktü. Odaların yarısı böyle yarısıda 4 kişilikti. Evet 4 kişilik. Yuh yani. Ama onların odaları bizimkine kıyasla daha büyüktü. 63 tane yardımcı var. (Bütün toplam element soylu ) 201 tane başkan var. 9. Katta öğretmenlerin yatak odaları var. Ama burada az öğretmen var. Bu saraydan 2 misli daha büyük bir saray daha var. Tahminim 600-700 öğrenci vardır. Oranın öğrencileri orda buranın öğrencileri burada okula gidiyor. 11.kat yemekhane. Ama 10. katın ne olduğunu bilmiyorum. Asansörde o katın ne olduğu yazmıyor. 10. katta indim. Tam ilerlerken bir ses duydum. Ses merdivenlerden geliyordu. Kat WC'sine girdim. Ve dikkatle izledim. Merdivenleren bir erkek geldi ve odanın önünde durdu ve yandaki kutuya güvenlik şifresini girdi. Odadan bir şey aldı ve asansöre binip gitti. Hızla odanın önüne gittim ve şifreyi girdim. (4239 şifre bu) Kapıdan içeri girdim. Duvarda kumaşa dokunarak yazılmış"Alex"vardı. Demek bura Alex denen bir çocuğa ait. Ama..ama bu oda bir ev gibi. Odada yukarı çıkan bir merdiven var. Yukarı çıktım. Bir yatak,büyük bir dolap, komidin ve teferruat vardı. Tekrar alta indim. Mutfak dolabı,televizyon ve tezgah vardı. Banyo yukarıdaydı. Alt katta camın kenarında cam bir fanus tarafından korunan ,bir sihir topu camın içerisinde dönüp duruyordu. Yanında bir köpek yatağı (içiboş) bulunuyordu. Fanusa dokunurken arkamdan bir ses duydum.
-Derhal o sihir topunu bırak.
Arkamı döndüğümde bu Alex'ti. Ben"şey merakımdan buraya girdim."O sırada Alex'in yanına Emily ve bir kız daha geldi.
Emily:
-Catrin,burada ne arıyorsun?
O topu neden istiyorsun!?
Şok oldum. Suçlanıyordum. Alex:
-O yeni kız değildir. Yeni kızın burada ne işi var. Bu Spell Krallığının adamlarından biri. Bakın boynunda tılsım var. Şekil değiştirdi.
Korkuyla gözlerine baktım"ben dediğiniz şey değilim"dedim.
Hepdi birden"yalancı"dedi. Alex elinde bir ateş topu oluşturdu. O zaman jeton yeni düştü. Anladım ki burası koruyucuların odası. Ve ben bu odaya girerek çok büyük bir hata yaptım.
Alex topu bana fırlattı ve sendeleyerek arkaya düştüm. Ama büyük duvarı kaplayan cam balkondan aşağı. Çünkü arkaya düşünce cam kırıldı ve aşağı düştüm. Havada 10. kattan süzülürken içimde korku vardı. Tam yere düşecekken biri beni tuttu. Etrafıma baktığımda sarmaşıklar beni tutuyordu. Sarmaşıklar beni yavaşça yere bıraktı. Alex,Emily ve o kız yanıma koştu. Emily:
-Ben size o Catrin'dir dedim.
Korkuyla Alex'in gözlerine baktım. Cam kırıklarının acısıyla son sözüm "Alex"oldu. Ve bayıldım.Sevgili arkadaşlar,
Umarım kitabımı beğeniyorsunuzdur. Eğer bu ve geçmiş bölümlerde ya da gelecek bölümlerde fikirlerinizi duymak isterim. Ve yeni kitabımïn serisinin adı "EK"serisi. Umarım beğenirsiniz. Gelecek bölümlerde görüşmek üzere sevgili okuyucularım.
📖📖📖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Element Koruyucuları
Fantasía5000 yıl sonra görüldü. O harika güçlere sahip bir kızdı. Ama kötülükte onunla doğdu. En büyük düşmanı annesiydi. Şimdi ise onları yenmek zorunda. "İmdat ,imdat." Sesimi duyan yoktu sanki artık sonsuzluktaymışım gibi.... Kapak tasarımı: @b...