Tae İle Hayal Et

3.4K 90 13
                                    


Hava karanlıktı ve sen fazlasıyla yorgundun elini başına koyup yavaşça inledin ve yürümeye devam ettin.Sokak ıssızdı ve ortalıkta kimsecikler yoktu.Biraz korkuyordun ama yol bitmek üzereydi.Girmiştin bikere.

Bir el ağzını kapadığında tiz bir sesle bağırdın.Pardon çığırdın.

"BIRAK BENİ GERİZEKALI!"

Ama sesin boğuk çıkıyordu çünkü ağzın kapalıydı.(e bizahmet dbfhsgf)

Bir kaç dakika sonra gelen kahkahayla onun uzaylı bey olduğunu anladın ve sinirlendin.

Yüzüne doğru dönünce Taenin hala sırıtmakta olduğunu gördün.Sinirli yüz ifadeni görünce yüzü düştü ve sevimli bir gülümsemeye dönüştü.Böyle bakınca maalesefki kızmak mümkün olmuyordu.

"Gerizekalı herif,ıssız bir sokakta bir başıma yürüyorum niye mal hareketler yapıp beni korkutuyorsun?" Ama sen sinirliydin.

"Beni görmek istemiyordun,bende seni anca burda yalnız bulabilirdim ve beni görünce çığırıyorsun oyuzdende ağzını kapadım.Ayrıca idollere gerizekalı denmez sevgilim." diyip gülümsedi.

Aniden eğildi ve "Şimdi gözlerini kapat bakalıım." Gözlerini yumdun ve ne yapacağını düşünmeye başladın.

"Şimdi aç."

Elinde kırmızı bir gül ve uzaylı biçiminde bir anahtarlık vardı.Gülümsedin.

"Öp bakiyim uzaylıyı."Anahtarlık uzaylıyı dudağına yaklaştırdığın anda V sırıttı.

"Onu değil,yakışıklı olanı."

Hınzır bişekilde gülümsedin ve yanağına bir öpücük kondurdun.Sana sarıldı ve güldü.

"Seni seviyorum(adın).Hemde çok."



BTS İLE HAYAL ET.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin