Derince bir iç çeken Rapmona bakıyordun.Şu sıralar saçı sarıydı ve ona bu renk çok yakışıyordu.Üzerinde siyah bir tshirt ve altında yırtık dar kotla gayet bir yakışıklıydı.Ama bu yakışıklı biraz kızgındı sanki.
"O adamla görüşmeni istemiyorum(adın)."
"Sebebini sorabilirmiyim?" Diye mırıldandın gözünün önüne gelen bir perçem saçı geriye itti ve yumruğunu sıkarak yanına doğru adımladı.Sakinleşmeye çalışıyormuş gibi görünüyordu.
Tamam canım daha çok yakışıklı görünüyordu.(jfhsduhgıhgıjdg)
Yanına geldi ve aranızda bir adım kala durdu.Şuan başını kaldırmış Rapmonie'ye bakmaya çalışıyordun.
Ah o çok uzundu.
"O adam senden hoşlanıyor gerizekalı."Dediğinde yüzünü buruşturdun ve "Yok artık." diye sızlandın.
"O adam benim yalnızca patronum.Birlikte vakit geçirmek zorundayız,aynı yerde çalışıyoruz ve o benden kesinlikle hoşlanmıyor.Artık kıskanmayı kes!"
Rapmon bir adım geriledi ve sinirle arkasını döndü masanın üstündeki herşeyi yere fırlatmaya başladı.Onu ilk defa böyle görüyordun.En son fırlattığı şeyle kanayan eli yüzünün buruşmasına sebep olmuştu ama o durmuyordu.
"O adam benimle konuştu ve seni benden alacağını söyledi!Ve sen bana inanmaktansa ucuz bir herife inanıyorsun!"
Kanayan eline baktın ve acıyan kalbine mani olmaya çalıştın.Sen ona inanmamıştın.(sen bir kicibeydin)
Yanına doğru ilerlemeye başladın ve kanayan elini avcuna aldın.
"Şuna bir bakayım."Elini çekmeye yeltenince çekiştirdin ve ona kızarcasına baktın.
"Çok kötü kanıyor pansuman yapalım."Sen pansuman malzemelerini almaya giderken,Rapmon olduğu yere oturdu ve kanayan eline bakmaya başladı.Masum bir çocuk gibi görünüyordu.Ona inanıyordun, ve patronunun sana olan ilgisinin farkındaydın.Ama yapabileceğin bişey yoktu.Çünkü paraya ihtiyacın vardı.
Eşyaları alıp Rapmonun yanına çömeldin ve pamuğu ilaçlayıp elinin üstüne bastırdın.
"ONUN BANA NE GÖZLE BAKTIĞININ FARKINDAYIM."
"Ama paraya ihtiyacım var moni.Ne olur-"
"Sana yavşamasına göz yumup gururunu ayaklar altına almak ve para için öyle mi!" Diye bağırınca sinirlenmiştin.Seninde bir gururun vardı bunların hepsini hasta baban için yapıyordun ve bu söyledikleri...
"HASTA BİR BABAM VAR VE ONA BAKACAK PARAM BİLE YOK RAPMON BENDEN HİÇBİRŞEY YAPMADAN ÖLMESİNİ BEKLEMEMİ BEKLEYEMEZSİN BEN HERŞEYE DAYANIRIM AMA O YAPAMAZ O ÇOK HASTA!"diye bağırmaya başladın.Gözünde garip bir ışıldama vardı seni kırdığını biliyordu ve gözlerine bakamıyordu.Onu çok seviyordun.
"Bizim şirkette çalışırmısın?" Diye mırıldandı mırıldanışı çok sessizdi ve suçluydu.
"Özür dilerim." Diye ekleyince sırıtmana engel olamadın.
"Benden özür mü diledin şimdi sen?Ozaman iş teklifinizi kabul ediyorum beyfendiciğim."
Gülümsedi ve yanaklarındaki gamzeleri ortaya çıktı en çokta bunu seviyordun.Yaklaştı ve yaklaştı.Kulağına kadar geldi ve sessizce "Seni seviyorum." Diye mırıldandı ona sarıldın ve kollarını boynuna doladın sende onu çok seviyordun.
+++++++++++++++++++++++++++++++
Artık 39 kişiyiz biliyorum sayımız şuanda az ama bu bile beni mutlu ediyor çok sınavım olduğu için çok bölüm yazamıyorum,ama umarım bu bölümü beğenirsiniz.Çok hızlı yazmaya çalıştım ve özenemedim çünki.Sizi seviyorum ^^Bir sonraki bölüm J hope ile olacak, tüm üyeleri bitirince de siz hangi üyeyi isterseniz onu yazacağım.Oy vermeyi unutmayın!