Suga İle Hayal Et -'2'

1.2K 46 7
                                    

Okuldan çıkmıştın ve çok uzakta olmayan evinize doğru yürüyordun çok yorgundun.Saçlarını arkaya doğru ittin ve kahkülünü elinle şöyle bir düzelttin.Okul kıyafetinin eteğinide yolun ortasında çekiştirdikten sonra telefonunun melodisi kulağını doldurmaya başladı.

Bts 'Just one day' yüksek bir melodide uğulduyordu.Gülümsedin.

Telefonuna kimin aradığına baktın.

Yoongi.

Sinirlendin ve telefonu elinle kapayıp çantana attın.

"Bu etekle yalnız yürüyebilecekmisin?" Arkanı döndüğünde ifadesizce gözlerinin içine bakan Suga'yı görmen bir oldu.

Cevap vermek yerine gözlerini devirerek arkanı döndün.

"Zamanında bu etekle çok defa yalnız yürüdüm ben."Ve yürümeye başladın.Ona çok sinirliydin seni bırakalı tam 1 yıl oluyordu ve şuan lise sondaydın.Kavga ettiğiniz günden beri konuşmuyordunuz ve bir kez olsun onu görmemiştin.

Yürümeye başladın ve darkanda olduğunu düşünmemeye çalıştın.Adım sesleri devam ediyordu arkandan geliyordu.Aniden arkanı döndün tam kızacakken orada olmadığını fark ettin.

Yoktu.

Son ara sokaktan geçerken bunun hayal olup olamayacağını düşünüyordun.Öğrenmenin tek yolu telefondaki arama kayıtlarında Yoongi'nin olup olmadığına bakmaktı.Olduğun yerdeki banka oturdun ve telefonunun kilidini açtın.

Telefon kilidinde Yoongiyle bu bankta dondurma yerken birbirinize gülümsediğiniz bir fotoğraf vardı.O günden beri değiştiremiyordun.Çok zordu.

"Beni özlediğini biliyorum.İnat etme artık,telefonumu aç."Arkana döndün sana bakıyordu ve gülümsüyordu.İstemsizce gülümsedin.

"Sen gerçek değilsin."

"Beni bırakma (adın)."

Gittikçe kayboluyordu elini uzattı ama yakalayamadın.


"Gitme." Rüyanın etkisiyle bağırarak uyandın ve telefonun şuanda oldukça rahatsız edici melodisinin çenesini kapatması için ayağa kalkıp geceliğini düzelttikten sonra telefonda kimin aradığını önemsemeden kulağına yapıştırdın.


"Ne var?" 1 yıldır görüşmediğin ve kırgın olduğun Yoongi'yi ilk kez rüyanda görüyordun ve bu seni aksileştirmişti biyandanda rüyanda onu yakalayamadığın elini tutamadığın için nedensizce kötü hissediyordun.İçinde garip bir his dolaşıp duruyordu.


"Ben iyi değilim." Ağlar gibi gelen ses kalbinin çarpmasına neden olurken gözlerin anında doldu.


Yoongiydi.


"K-Kapatıyorum." Kızamayışın seni sinirlendirirken karşıdan gelen ses gözlerinin kararmasına sebep oldu.


"Eğer kapıyı açmazsan büyük bir ihtimalle öleceğim."Perdeyi yana kaydırdın ve camdan aşağı sarktın.Kapıdaydı ve bir eli karnını tutuyordu.


"Hemen geliyorum Yoongi kımıldama."


"Zaten kımıldayamam, aptal."


Üniversite 1'deydin ve doktorluk okuyordun.Mesleğini çok sevdiğini herkes bilirdi.Küçüklüğünden beri en çok istediğin şeylerden biriydi.

Geceliğinin üstüne sabahlığını geçirdin ve terliklerini giyerek kalbin 16553652 atarken anahtarı kapıp aşağı indin.

Merdivenlerden yuvarlanmadan inmen bir mucizeydi çünkü koşmuyordun depar atıyordun.(hdfufhudhs)

Binanın dış kapısına geldin ve kapıyı büyük bir hızla açtın.Kapıya dayanan Yoongi üstüne düşerken küçük bir inilti bıraktı.Siyah saçları dağılmıştı.Ve terden alnına yapışmıştı.Gözlerini kıstın ve üstündeki Yoonginin ayağa kalkmasına yardım ettin.Koluna girdin ve merdivenlerden çıkmaya başladınız.Gözleriyle arasıra sana bakıyor sonra sıkıp yumuyordu.

Kanaması vardı.

Son merdivenide adımladıktan sonra koluna yaslanmış Suga'yı zorlukla taşırken anahtarı cebinden çıkardın ve girişe soktun.

Yatağa oturdunuz.

Karnındaki elini  çekti ve kana bulanan avuçlarına baktı.Yüzü anında buruşurken gülümsedin.

"Korkma ölmezsin."Bunu söylerken kendinden emindin fakat kanaması olan bir hasta çok tehlikeli olabilirdi korkmasını istemiyordun.Ona sinirli olan bir yanında onu orada bırakmak istiyordu.Bu fikri hemen savurdun.

Acıl durum çantasını dolaptan aldın ve yatağa oturdun.

Ellerin tişörtünün uçlarına gitti ve kana bulanmış tişörtü sıyırıp yere koydun.Gözlerin gözleriyle buluşunca dudağını ısırdın ve "Ölme diye yapıyorum."Diye mırıldandın.

"Önemli değil,seni gördüğüme göre artık ölebilirim." Yarasına bakarken yüzünü kırıştırdın fazlasıyla derindi.

"Uykum geliyor." Gözlerin dolarken nekadar süre kapıda beklediğini seni aradığını merak ettin.Nekadar süredir bu haldeydi?

Gözlerin dolmaya başlarken "Kokma uyumayacağım."Diye sızlandı ve bir eliyle gözünden süzülen yaşı silip "Bana hala güvenmiyor musun?"

"Ben seni asla aldatmadım."Ona güveniyordun.Ona güvenmek zorundaydın.

"Sus da yarana bakayım Yoongi." Gözleri dudaklarını süzerken bir anda öne doğru atıldı ve öpüşmeye başladınız.Ağlamaya başlarken,

"Artık ölebilirim."

***************************************

Bakın size UPUZUUUUUUUUUUUUUUUNNN bölüm yazdım kıymet bilin duygusal oldu,çünkü bukez ağlayın istedim  ıdhuıdhguıodgfjgdfıoh Ben yazarken üzüldüm nerdeyse ağlayacaktım.

Cidden,en uzun yazdığım bölüm oldu aslında devamınıda yazacaktımda çok uzun olmasın dedim hayal et sonuçta bayadır yazmadığımdan torpil geçiyim dedim.Okul dersler falan yazmam diye uzun yazdım.Yarında Kookie ile devam bölümü yazacağım.

Yorum gelmişti kavga mutlu son olsun diye ama bölümün yarısını yazmıştım zaten oyuzden değerlendiremedim kusura bakma ama bidakine yazacağım.

Öpüldünüz :*






BTS İLE HAYAL ET.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin