"Bugün nereye gideceğiz?"Diye mırıldandın.Jimin sırıttı.
"Seninle cehenneme giderim."
"Bana yavşamayı kesermisin Jiminie."
Dudaklarını büzdü ve böyle yapınca değişik tondaki saçları (bfgfgjkhfg) yüzüne dökülüyordu ki çok tatlı bir varlıktı ona gülümsemekten başka bişey yapamıyordun.
"Tamam öyleyse devam edebilirsin."
"Seni çok seviyorum benimle çıkarmısın(adın)?"Kalbin duracak gibiydi ondan hoşlanmıyormuş gibi davranıyordun ama onu sevmemek elde değildi.O anki heyecanla "Eveğğğttğtğt!" Diye böğürdün.Ve sırıtan Jiminin üstüne atladın.O sadece kahkahalar içinde sana sarılıyordu.
"Yavşamamı istedin yavşadım."Dedi."Gerçekten sana çıkma teklif ettiğimi mi sandın?"
Suratın kızardı hatta morardı hatta yeşillendi.Cidden putları sıraya dizip hepsini birden devirmiştin.(salak yazarın betimlemesi)Şirince sırıtan Jimine öfkeyle baktın.Onun kafasını koparmak istiyordun.
Belkide istemiyordun.
Koltuktan bir yastık alıp kahkahalarla gülen Jiminin kafasına yapıştırmaya başladın oysa hala cidden gülüyordu.
"Gülmeyi kesermisin, cüce boylu küçük elli yakışıklı varlık."Jiminin gözleri kısılır gibi olurken elindeki yastığı kendine çekti ve yastıkla birlikte senide çekmiş oldu.Şimdi çok yakındınız nefesini hissedebiliyordun aranızda bir yastık olmasa birbirinize değebilirdiniz belki.
"Ben kısa boylu değilim ve sanırım sen bana az evvel yavşadın güzelim."Bidakka.
"H-hayır!" Jimin yastığı biraz daha çekti şimdi daha yakındınız ve nefes alamıyordun eliyle saçını kulağının arkasına itti ve hınzırca gülümsedi.
"Şimdi ben yakışıklı değil miyim?"Heyecanlı olmana rağmen gözlerini devirdin.
"Hayır,şimdi gidebilirmiyim cüce şirin?"
"Hayır Şirine hanım,ilk önce çıkma teklifimi kabul edin okadar yastık yedik."
Biraz uzaklaşmaya çalıştın ve Jiminin üstünden kalkmak için geri çekildin ama Jimin izin vermiyordu.
"Kabul etmezsen seni öperim."Dediğinde gözleriniz kocaman açıldı.Jimin kıkırdıyordu.
"Ne yani cevap evet mi? Dediğinde gözlerini kırpıştırdın ve sana yakınlaşan Jimin'i itmeye çalıştın ama o hayvan gibiydi.Yaklaştı ve dudağına küçük bir öpücük kondurup geri çekildi.
"Evet."