Kookie İle Hayal Et -'2'

1.2K 47 10
                                    

"Hadi kookie."

Koltukta uyuyan jungkooku kolundan dürtükledin ve o yalnızca birkaç inilti bıraktı.

Daha fazla iteklemeyi bırakıp dibine kadar girdin ve kulağına sokuldun.

"Dibimden çık yoksa seni öpebilirim." Gözleri kapalı bi şekilde söylendi ve koltukta arkasına döndü.


"Hadi ama, malzemeleri aldım bile."


Yerinden kımıldamayınca "Tamam öyleyse." Gözlerini kıstın ve koşarak üstüne zıpladın.


"AH TAMAM BE KALK ÜSTÜMDEN."


"Hayır." Gözlerini açtı ve kolundan doğru yatağa çekti.Üstünde yatıyordun ve rahatsız olmuş gibi görünmüyordu.Bisüre üstünde yüzüstü yatan sana baktı sonra gözlerini tekrar yumdu.


"Zıbar."


Gözlerini devirdin ve fazla yakınında olduğundan heyecanla kımıldandın.Başını kalbinin üstüne koydun.


Buradan kalbinin sesini duyabiliyordun omg.


Ama kalbi sakin değildi.Nefes alamıyorda olabilirdi. Hayvan gibi kızsın.


"Kımıldanmayı kes (adın)"


"Neden?" Saçma soruna derin bir nefes aldıktan sonra yanıt verdi.


"Bilmek istemezsin."Yüzünü buruşturduğunda kıkırdadı ve sende başını göğsüne koyup bi süre kıkırdayışını dinledin.


"Hadi kalkıyorum." Yavaşça kalktı.


"Kaç saattir uyuyorum?" Dudaklarını büzdün ve başını iki yana salladın."Milattan önce dinozorların yaşadığı vakitten uzay çağına." Yaklaştı ve elini başına koyup bir yavru köpek seviyormuş gibi sıvazladı.


"Ben şimdi geleceğim,uslu bir kız ol."Gözlerini devirdin ve giderken arkasından "Tamam baba."Diye seslendin.Sabahın köründe kalkıp pasta malzemesi almıştın ve şuan öğle saatleriydi.Kaç saatlerdir uyanmasını bekliyordun ve o ayı gibi uyuyordu.Mutfağa doğru yürüdün ve pembe baskılı elbise geceliğinin üstüne gri uzun hırkanı geçirdin.


Küçük tabağı buzdolabından çıkardın ve içindeki çilekleri doğrama tahtasına aldın.

"Bu köğğyy bizim köyümüüüğğz."Şarkının nakarat kısmını söylemeye başladın fakat bu şarkı? (fdnufhsdf7sdgfysdgfysd)

Kookie gülmekten ağlayarak yanına geldi  ona 'Niye gülüyosun mal çok mu güzelim yoksa beyinsizmisin ben mükemmelim sen salaksın' bakışlarından attın ve ayaklarına bakmaya başladın.

"Seni neden seviyorum acaba?"Gözlerini devirdin ve arkanı dönüp çileklerden birini doğramaya başladın.

"Bilmem,git kendine akıllı birini bul."Sinirle çilekleri doğramaya devam ederken bıçak elini kesti ve çığırdın.

"Off,çok kanıyor." Elini ileri geri sallamaya başladın.Kook koşarak yanına geldi ve parmağını avcuna alıp ciddi bişekilde bakmaya başladı.

"Koptu sandım gerizekalı!Ufacık bişey bekle."Ona sinirli sinirle baktın.

"Bakma bana öyle."Sonra koştu ve oturma odasından yarabandı getirdi.

"Ver parmağını."Gözlerini kocaman açtın ve "Napacaksın?"

Gözlerini şiddetli bişekilde devirdi ve yamuk bişekilde güldü."Bilmem, ne yapsak ki?" Ona baygınca baktın ve elini uzattın.yara bandını ustalıkla yapıştırdı ve sıcak bişekilde bakarak gülümsedi."Tamamdır." Sen ifadesiz bişekilde çilekleri doğramaya devam ederken seni bir eşyaymışsın gibi kucağına aldı ve buzdolabının önüne bıraktı.

"Sen yapma,hastane buraya çok uzak ufaklık."Cevap vermedin ve çilekleri nasıl acemice doğradığını izledin.Dikkatini vererek yapıyor arasıra gözlerini kocaman açıyordu.Onu sessizce izlediğini gördüğünde sana baktı ve başını yana eğdi.

"Seni sen olduğun için seviyorum.Kimseyi seni sevdiğim gibi sevmedim."Gözleri sıcak gülümsemesi karşısında kısıldı ve çizgi halini aldı.Çok sevimli görünüyordu.

Başını mahcupça çileklere çevirdi ve "Bu bitti."Diye mırıldandı. Yanına doğru geldin ve "şimdi kremayı yapalım."Tabağın içinden bir çilek aldı."Aç bakalım ağzını."Ağzını açtın çiğnemeye başladın.Kalan yarısını ağzına götürdü  ve yedikten sonra "Yetmedi gibi."Diye sızlandı.Kıkırdadın ve kenara doğru itekledin ama hareket etmiyordu.

"Yuh jungkook neyle besleniyosun hayvan?" Düşünür gibi yaptı ve gözlerini kırpıştırıp "Sevgiyle."Dedi.Onun aegyolarını umursamayıp kremayı ocağa koydun ve karıştırmaya başladın.

"Beline dolanan ellerle arkanı döndün ki kookie olduğunu tahmin ediyordun zaten evde kimse yoktu cahal.

Başını omzuna koydu ve "Seni seviyorum."Diye fısıldadı."Bende seni seviyorum."


-MUTLU SOON-

******************


Öncelikle çok uzun süredir bölüm yayımlamadığım için üzgünüm.Cidden.


İsteyerek olan bişey değildi bu aralar internete giremiyorum girdiğimdede uzun kalamıyorum ki bölüm yazayım.Umarım bölümü beğenmişsinizdir feels geçirtebilmişimdir :)


Kısa mı oldu biraz diye düşünmedim değil ama bekletmeyeyim daha fazla diye yazıverdim hemen.Sizi seviyorum bölümlerde mizahta yapıyorum ama kişiliğimden kaynaklı bişey bu umarım sizi rahatsız etmiyordur.


Yorum yapın ki nasıl şeyler okumak istediğinizi bileyim bi sonraki bölüm Jimin ile olacak konusunu düşüneceğim ilginç olacak biraz.


Good girl olun ve ders de çalışın.

Army fighting!




BTS İLE HAYAL ET.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin