Gözlerini kocaman açmış Kook'a bakıyordun.Üstünde deri siyah bir pantolon ve yine siyah bir bol bluz vardı, saçları da darmadağındı.
"Hadi be ne biçim adamsın, altı üstü bir oyuncağa bineceğiz!"Alay eder gibi gözlerini devirdin.
"Tam bir maknaesin."
Gözlerini devirdi ve sağ eliyle saçlarının arasından bir tutamı arkaya doğru atıp sırıttı.
"Sadece şaka yapıyordum hangisine binelim söyle hadi."Kocaman bir alandı birkaç küçük çocuk önünden koşturarak geçti ve hız trenine bindiler."Küçücük çocuk bindi ama sen bilirsin tabii ben gidiyorum."
"Hız trenine biniyoruz." Elini kavradın ve gözlerinin içine kısa bir an baktın oda sıcacık bakıyordu."Tamam?" kıkırdadın ve çekiştirerek boylu boyunca dolu olan hız trenine baktın ve boş alan aradın.En arka iki koltuğu gördüğünde zaferle gülümsedin."Bulduk!"
Karşıdaki çifti gördüğünde yüzün düşmüştü."Pardon, ilk biz geldik siz sonraki tura binersiniz artık."
Karşındaki adam sabırsızca konuştuğunda Jungkook çekiştirdi."Hadi gidelim daha-"
"Hayır önce biz geldik niye sıramızı veriyormuşuz kim bilir ne kadar bekleyeceğiz."
Bir Türk kızını çıldırtma challange part 1.
Kook baygınca baktı.Dmk bn sni bnaltıyorm.Kibar bir yüz ifadesi takındın "Fakat sanırım siz yanlış gördünüz çünkü biz geldiğimizde burada kimse yoktu."Kadın kookie'ye baktığında ve gülümsediğinde Kook araya girdi."Tamam, siz binin hiç önemli değil bizde başka bir şeye bineriz değil mi 'hayatım'." Sana döndü ve bitch smile attı.
Kadına sert sert baktın ve Jungkook'u elinden tutup çekiştirerek geri döndün.Dudağını büzmüş sana doğru eğilmişti."Sanırım dönme dolaba binmeliyiz hımm?"Gözlerini kırpıştırdı.Aegyo yapamaması komikti.Ama gülmedin ve arkana dönüp "1 saattir buradayız ve hiçbir şeye binemedik."
Biletleri verdiniz ve koltuklara yerleştiniz.Ağır ağır hareket etmeye başladığında gülümsedin ve yanındaki çocuğun keyfini çıkarmaya başladın.Dönme dolabın keyfini çıkarmaya gelmemiştiniz tabiki lunaparka. (Jeon Jungkook'lu dönme dolap pls)Ona doğru döndüğünde sana bakmadığını gördün.
Manzara daha güzeldi tabii.
Buradan lunaparkın gece aydınlatmalarını şehrin gece nasıl güzelleştiğini görebiliyordun. Manzaraya bakarken ansızın ciddiyetle konuştu.
"Manzara çok güzel değil mi?"Sana döndü ve elini avcunun arasına kaldı ellerin kaybolmuştu."Aynı senin gibi, ışıltılı parlak yüksek güzel ve..."Dişlerini göstererek güldü.
"Korkutucu.."
Gözlerini devirdin ve manzaraya döndün.İç çekti.Tek kolunu uzatıp arkadan sardığında omzuna başını koydun ve istemsizce gülümsedin.
*****************
Merhabaa T-Army kardeşlerim!
Kısa bir bölüm olduğu için üzgünüm ve bayadır bölüm yazmadığım içinde üzgünüm sebebini önceki bölümlerden biliyorsunuzdur bundan sonra tekrar birlikteyiz ve kısa bölümler ama sık sık yazmayı düşünüyorum bu ara.
Vee fic yazmaya başlayacağım yoonmin -vkook üzerine olacak eğer okumak isterseniz diye de bir sonraki bölüm ondan bir kesit paylaşacağım bu kitapta.
Yorumlarınızı görüyorum ve en çokta yorum aldığımda seviniyorum ilgi gösterdiğiniz ve beklediğiniz için minnettarım.Yeni kitabı ve yeni bölümü bekleyin ben geldim yaoow