Saat gece 1'di ve sen ayıcıklı uyku takımın ve terliklerinle su almaya kalkmıştın.Evde kimse yoktu annen ve baban uzak akrabalarınızda şehir dışında kalıyordu.
Terliklerini sürüyerek,mal haraketler yaparak (nbdfhugfdgydujııkgf) birazda korkarak (altına yapacaktın) holden geçerek suyu bardağına boşalttın.
"Evde kimse yok gerizekalı sakin ol."
Bardağındaki suyu kafana diktin ve korktuğun için koşarak yatak odana girdin.Yatağın üstüne zıpladın.Bunu yapmaya küçüklüğünden beri bayılıyordun!
"Ah.."
Gelen inlemeyle yatağın üstünden geriye doğru sıçradın ve sakinliğini korudun.
"AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAĞAAAAAAAAAAAAAA"bağırmanla yatağın içinde doğrulan Jin elleriyle kulaklarını kapadı ve "Tanrım,sağır olmak için çok gencim." Tabi sen bağırmaya devam ediyordun.
Eliyle tuttuğu gibi seni kucağına çekti ve eliyle ağzını yavaşça kapatıp kulağına eğildi.
"Bağırırken çok çekicisin.Ama arabam bozuk değil çekiciye ihtiyacım yok bebeğim."
İğrenç.
"Tanrı tependen baksın Jin,malmısın oğlum sen ne işin var benim evimde?"
"İyi o zaman ben gideyim," dedi ve seni kucağından atıp cama yöneldi.
"Camdan mı girdin?"Cama doğru yanaştın ve nasıl indiğine baktın, tabiki merdivenle cnm.
"Ya ama gitmesen..Korktum ya ondan dedim." Dudaklarını büzdün ve yere baktın şirin görünmeyi umuyordun.Jin sarı perçemini merdiven üzerindeyken bile havalı bi şekilde kenara ittirdi.
"Çok istiyorum diyosun?" Başını tamam manasında salladı ve güldü.Bir kaç dakika sonra camı kapattı ve içeri girdi.
"Seni özlediğim için buradayım." Aranızda bir yada iki adım vardı.Başını yana eğdi ve ayağıyla halıyla oynadı.
"Sana sarılabilir miyim ki?"Yüzünü buruk bir gülümseme aldığında gülümsedin.
"Bilmem ki?" dedin ve bir adım daha atıp arayı kapattı.
"Yada vazgeçtim."Öne doğru eğildi ve uzun bir öpücük bıraktı."Teşekkür ederim." Diye mırıldandığında sırıttın."Ne zaman istersen."
Jin güldüğünde boynuna doğru uzandın ve sıkıca sarıldın çok geçmeden kolları belini sardı.
"Bende seni çok özledim." Fısıldayışını duymuş olmasını isteyerek geri çekildin ve "Çok uykum var."
"Hadi uyuyalım."Dediğinde koşarak yatağa zıpladın."Nekadar da hevesli bir kız."Diyerek yavaşça yatağa doğru geldi gözlerini yumdun ve arkanı döndün.Hemen uyumak istiyordun çünkü,malsın.
Jin başını omzuna koydu ve dibine girerek sana sarıldı.Kalp krizi geçirirken gülümsedin ve"Dolapta yemek var." Diye aniden konuştun.Kalbin 1803324 atıyordu.
"Emin ol,şuanda yemek yemekten daha çok sevdiğim bişey yapıyorum.Sus ve zıbar."
Derin bir nefes aldın ve gözlerini yumup uyumaya çalıştın ama nasıl uyunuyordu ki.
*********************
İlk önce özür dilerim bayadır bölüm yazamadım ama hiç istek gelmedi bide okuyucu sayısının biraz artmasını bekledim açıkçası.Jungkook'a devam bölümü yazcaktım ilk bütün üyeleri tamamlayayım dedim ve Jine bölüm yazdım.
Yalnız bölümü yazarken 1-2 kez feels geçirdim jsdhufgfhduıoffdjıdojo
Bundan sonraki bölüm Suga ile olacak onada haber vereyim.Yorum yapın, oy verin amiiiğğğ!
Bu bölüm biraz mizahlı oldu sanki sjfıhfsdıdfsf
İyi akşamlar!