Zůstat doma? To byl můj plán.. Ale tetička má na to jiný názor. Kam se podělo to zodpovídám za tebe? Nebo musíš bejt hodná zodpovídám za tebe.. Najednou má v hlavě jenom to jak se musím seznámit s lidmi ze školy.,, Amy ale já nikam nejdu, nenuť mě prosím buď tak hodná!¨ Trošku zvýším hlas, protože do mě už půl hodiny hustí kecy.,,No to teda jdeš mladá dámo. Nezajímá mě že tam nikoho neznáš ani to že se tam budeš nudit. Přijela si zamnou přes půlku Ameriky a myslíš si že se ani nepobavíš? Jestli se bojíš o mě tak neměj starosti. Já to tady na pár hodin zvládnu .. Slibuju jen běž. Myslela si že nechci jít kvůli ní. Rozhodně jí to vyvracet nebudu, jsem tu druhý den a už mám s někým problém? Ne od toho je v naší partě Justin. To ten se rád vždycky porve v baru a Ryan je pak musí dávat od sebe. Já vždycky jen pokývám hlavou. No teď se radši odeberu nahoru, do svého pokoje, ke svému šatníku.
Je za deset minut půl devátý a já si akorát nazouvám černé boty na podpatku a vyrážím vstříc té hrůze. K jeho domů. Nevím proč ale on mě prostě není sympatický, jeho povaha je zvláštní. Proč o ním vůbec přemýšlím? Viděla jsem ho dvakrát a mluvila jsem sním jednou a to pět minut. Nádech výdech Ano! To je ono.. Už jsem klidná. Stojím skoro u dveří, když si všimnu že je otevřeno. Děkuju bohu, protože teď mi dojde, že se sním nemusím vůbec potkat. Porozhlédnu se a zjistím že je tu už hodně lidí. Hodně lidí v podnapilém stavu. Tak to nesmím být pozadu, pomyslím si a jdu najít kuchyň. Zjistím že je hned za obyvákem podobně jako u nás. Vytáhnu si mojí lásku, kterou je Jack Daniels. Navždy! Z police si vezmu ještě skleničku a naleju si do ní mého miláčka. Když upiju ze sklenice půlku, tak do mě někdo vrazí, otočím se a spatřím kluka. Hnědé vyčesané vlasy, hnědé oči, potetovaná ruka. Docela sexy. Na sobě má hnědé tričko a černé džíny. Vypadá dobře. ,,Ježiš promiň vůbec sem tě neviděl, jsem Liam. Liam Payne a ty?¨ omluví se mi teď už Liam a představí se. ,,Já jsem Mia a to je v pohodě¨. ,,Těší mě Mio, neznám tě a to tu bydlím od malička .. Takže ty si tu nová ? Přistěhovala si se?¨ Vyzvídá Liam. ,,Ano jsem tu nová, bydlím tu u svojí tety Amy jestli jí znáš?¨ ,,Amy, Amy počkéj není to šéfka Hazzy?¨ ,,Koho ?¨ zeptám se ho zmateně. ,, Harolda, ten co tady pořádá tu párty. Hazza je jeho přezdívka.¨ ,, Ahááá, tak v tom případě ano je to ona.¨ ,,Nechtěla by sis jít zatancovat?¨ Až teď po jeho otázce zaregistruju že z reproduktorů hraje Midnight Memories. ,,Půjdu moc ráda¨ Odpovím mu na jeho vyzvání a hezky se usměji.. A to už míříme do středu parketu, kde nechávám své tělo aby se uvolnilo a dělalo si semnou co chce. To je ono. Hudba. Tanec. Bože můj připadá mi jako věky co jsem netancovala. Je mi jedno jestli tancuju profesionálně nebo jen tak blbnu na párty. V jakýmkoliv tanci jsem dobrá, přiznám si to, protože od té chvíle co jsem začala chodit tak vlastně tančím. Je to část mě. Co asi dělaj holky. Jak pak jim to de beze mě? Z přemýšlení co se děje doma mě vyruší hlas Liama ,, Mio moc mě těšilo, ale mávají na mě kluci, slíbil sem jim že budu dělat řidiče asi chtějí odvést domů, nebo pro cigarety. Každopádně nevidíme se naposled. Nevadí ti že tě tu nechám samotnou?¨ ,, Ale vůbec ne Liame, Ráda jsem tě poznala, jen jdi.¨ Když už vidím jen Liamovi záda, tak si uvědomím že se mi z parketu vlastně vůbec nechce. Ale co pomyslím si a zavřu oči. Akorát začala další písnička We don't talk anymore. Miluju tu písničku. Nevím jak dlouho sem tančila, ale najednou se okolo mého pasu obmotaly dvě ruce. Myslela jsem si že je to Liam, protože asi nejspíš kluci změnili názor, tak sem se z úsměvem otočila. Nebyl to Liam. Tohle nebyli hnědé oči, ale čistě zelené, které jsem už měla tu čest vidět. Byla to ta květáková hlava Harold. Rychle jsem odstrčila jeho ruce a podívala jsem se na něj ,, Co si jako myslíš že dělaš?¨ zeptala jsem se ho naštvaně. ,, Taky tě zdravím, nevěděl jsem že tu budeš¨ Dostalo se mi odpovědi. ,,Amy mě donutila.¨ ,,Jo ták¨ Zasmál se. Měl nádherný úsměv. Ne neměl! Co to tu melu? ,,Můžu vědět proč si šel zrovna zamnou? ¨ ,,Zaujali mě tvoje postoje těla, když tancuješ¨ ,,Aha¨ Odpovím tiše. ,,Mohl bych tě požádat o tanec?¨ Krucinál proč já? Proč zrovna začala hrát pomalá písnička?! Někdo nahoře musí bejt hodně na mě naštvaný, pomyslím si ale souhlasím. Chytnu ho okolo krku a on mě kolem pasu. ,,Si nádherná víš to? ¨ ,, A ty už asi hodně opilý¨ odpovím mu. ,,Skoro sem nepil, paní chytrᨠJen se tomu zasměji a neodpovídám mu. Někdo k nám příjde. Blondýnka, asi metr sedmdesát, podpatky jak kráva. Znám ten typ holek. Pro ně je čest, když se s nimi někdo vyspí. Jak jim jen kluci říkají? A už vím .. Vložky - Použít a odkopnout. ,,Ahooj, jsem Ashley. Nevadí ti když ti ho na chvíli vezmu? Chci si sním zatancovat.¨ Ani nestačím nic říct a Ashley už tahá Harryho ode mě. Ani se ho nezeptala. Pokroutím na tom hlavou a odcházím do kuchyně. Fajn je čas doplnit zásoby.
Asi po čtvrté skleničce Jacka začínám být v náladě. Chystám se jít někam na vzduch, když uvidím jeden pár. Kluk se jí snaží líbat ale ona nechce. Jeho to nezajímá a nikdo jiný jim nevěnuje pozornost. Tak tohle teda ne. Přiblížím se k jejím postavám a zakašlu aby si mě všimli. Teda spíš aby si mě ten kluk všiml. ,,Pusť jí ¨ řeknu ještě klidně. Kluka to vzbudí z transu a podívá se na mě. Jsem tak o hlavu menší než on. ,, Ale puso nestarej se, buď tak hodná, nebo by si mohla narazit.¨ odpoví mi a dál se začne věnovat vystrašené dívce. Tohle neměl dělat. Poklepu mu na záda a když se otočí dám mu kolenem rovnou mezi nohy. Zrudne a skácí se na zem. ,,Ty krávo blbá víš jak to bolí? ¨ Začne mi nadávat. Už, už mu chci odpovědětt ale zastaví mě ruce na jeho krku. Ta tetování znám. Tu mořskou panu poznám všude, protože je netradiční . Harry. ,,Tak jo Lou máš dost. Kde je Liam že tě nehlídal? Kruci říkal jsem mu že to máš teď težký, měl tě hlídat!¨ Rozčiluje se Harold. ,, Omlouvám se dámy, ale tady Louis musí dostat ledovou sprchu, promiň Stacy vždyť ho znáš on není takový, to udělala Eleanor.¨ Řekne zrzce a odejde i s Louisem nejspíš do koupelny. ,,Děkuju moc ani nevíš jak sem ti vděčná. Tancovala jsem sním, protože potřebovat vystřízlivět ale on po mě vyjel! ¨ řekne mi Stacy. ,, To je v pohodě Stacey, holky si musí pomáhat.¨ Zašklebím se na ní. ,, Hele jak se vlastně jmenuješ?¨ Optá se mě ,, Mia'' odpovím jí a putujeme opět do kuchyně.
Zjistila jsem, že Stacy je fajn holka. Má to v hlavě v pořádku a je sní sranda. Stihli jsme probrat proč tu jsem, jaká je škola a kde jsou nejlepší večírky. Asi po hodině času stráveného se Stacy se jí omluvím že musím na vzduch. Ona přikývne a řekne, že si mě pak najde. Mrkne na mě a odejde. Ohlédnu se a zamnou jsou balkonové dveře. Opatrně je otevřu a vejdu na prostornou zahradu. Po stranách jsou zasazené stromy a uprostřed se nachází velký bazén. Sednu si na schody a zaposlouchám se do toho ticha, jen zřídka slyším hudbu, která se vane z domu. Nadechnu se čerstvého vzduchu a přemýšlím. Bude to těžké zapadnout. Ale nějak se s tím poperu. Když už tak ve Stacy vidím kamarádku, i Liam se zdá být velmi milý. Najednou uslyším otevírání dveří a vidím v nich Harryho, který má v ruce deku, dvě skleničky a láhev Jacka Danielse. Tohle bude ještě dlouhá noc..
ČTEŠ
Everything Has Changed - H.S ✓
FanfictionOd malička mě učili, že když chci něčeho dosáhnout, tak si mám za tím jít. Mám za to bojovat. A já si šla. Teda spíše tančila. Měla jsem všechno, ale opustila jsem to. Můj život dostal jiný spád. A do toho všeho jsem potkala jeho... Cover by : Invis...