8.

22 2 2
                                    

Další následující týden utekl jako voda. Škola, holky, telefonáty s domovem,  povídání si po práci s Amy a celý týden obdivování Stylese, který mě ignoroval. Úplně jako bych byla vzduch

Amy začíná být v náladě víc a víc. Dokonce dneska mě řekla, že de někam na večeři s dávnou kamarádkou Trishou. Dělá u ní ve firmě automechaničku. Prý si udělají dámskou jízdu a proberou svatební šaty. Trish má totiž příští měsíc svatbu jak mi Amy řekla u snídaně.

Nechtěla jsem trávit večer sama doma a za ty dva týdny co jsem tady, tak večer sem uviděla akorát tak postel. Rozhodla jsem se, že nabídnu holkám abychom někam zašli. Po snídani s Amy jsem jí popřála hezký večer a vydala se ke dveřím. Harry akorát nasedal do auta. Všiml si mě. Koukal na mě takouvou minutu a půl, nechtěla jsem být ta kdo přeruší oční kontakt ale přišla mi esemeska. Esemeska od Stacey, že mě dnes nestihne vyzvednout. Jede k doktorovi. Povzdychla jsem si a vydala se po chodníku k docela už mě známé budově. Dala jsem si sluchátka do uší a pustila si od Noah Cyrus tu novou písničku a začali si broukat do rytmu. Najednou vedle mě zastavila stříbrná audina. Harold. Stáhl okýnko a já na něj civěla s vytaženým obočím nahoru. ,,Nastup" Řekl prostě, bez jakýhokoliv pozdravu. Ale to se spetl. ,,Ne díky ráda se projdu" Odpověděla jsem mu s výrazem, který ho posílal do prdele. ,,Neblbni nemáš šanci to stihnout za deset minut je hodina a to nestíháš." Zjistila jsem, že má pravdu a tak sem s otráveným výrazem nastoupila. Pořádně sem práskla dveřmi abych dala na jevo, že mě jeho přítomnost otravuje. ,, A jak to de?" Ozval se z ničeho nic. ,,Jako vážně Harry? Přes týden ignorování a teď se budeme bavit jako bychom se znali roky? Tohle není můj styl." Řekla jsem mu z plných plic. ,,Nemohli bysme začít znovu?" Prosil mě. ,,Běž do prdele Stylesi. Zklamal si mě" Naštěstí přijel až ke škole a já rychle vylezla z auta a utíkala směr škola. Neohlížela jsem se. Chtěla sem aby věděl jak je mi u prdele. Já však hluboko uvnitř vím, že pravda je uplně jiná. S holkama mám dnes jen tělocvik poslední hodinu. Musím vypadnou někam ven. Snad nebudou proti.

Celých šest hodin utíkalo nesmírně pomalu. Fyzika byla neskutečná. Harold mě probodával pohledem. Nevypadla jsem jenom  proto, že tam byl Louis, se kterým sem se dost skamarádila. I Liam a Niall nebyli špatní, ale Loui je Loui. Měl to teď hodně těžký. Všimla jsem si, že Marry mu hodně pomáhá. Konečně tělocvik. Zamířím do šaten a převléknu se. Holky už na mě čekají. Jak začne hodina, tak máme jako první rozcvičku. Uděláme si kroužek, který se skládá ze mě Stacey a Mary.  No spíš trojúhelník. ,,Hele holky co dneska vypadnout? Zašli bysme někam do baru, zatancovali si, pokecali a tak.. Co vy na to?" Zeptám se jich. ,,Jop proč ne?" Řekne okamžitě Marry a já sí oddychnu. Stacey jen kývne hlavou na znak souhlasu. Zničeho nic nestojím na zemi ale má mě někdo okolo ramen. Začnu křičet a sklidním se až tehdy, když zjistím, že to je Li. ,,Liamééé pusť mě a okamžitě." Snažím se aby mě poslechl ale on dělá, že mě neslyší. ,,Nialle chytej" Zařve na blonďáčka, který je ihned v pozoru. Hodí mě na něj a já jsem lapená v jeho náručí. ,,Ty jeden Irskej blonďatej blbče pušť jí, než ti dám takovou facku, že druhou chytneš o zeď" Zařve Marry. Niall na chviličku strne zděšením, ale ihned pomine když Lou zařve ,, Ale Nialle vždyť to je holka. Já se o ní postarám." Rozběhne se za Marry a vezme jí také do náruče a odmítá jí pustit. Učitelku, která na nás řve ať  se ukldníme ignoruju a snažím se vyprostit z jeho náručí, ale ten vůl mě začal lechtat. Pak se to seběhlo strašně rychle. Viděla jsem Liama, který jen pokrčil rameny a vzal do náručí Stacey. Najednou sem nebyla v Niallovým náručí ale v Haroldovým. Moje srdce vynechalo úder. Sakra proč  na něj takhle reaguju. Kluci s námi někam běželi. Zachvíli sem poznala kam. K plaveckému bazénu. Marry křičela, že jestli nás tam hodí tak, že může Harry a ostatní zapomenout jak je má ráda. Já prosila kudrnáče ať to nedělá on však se pousmál a řekl ,,Byla si na mě hrubá ráno, jen ti to vracím." A byla jsem v bazénu. Stejně tak Stacey s Marry. Ti čtyři debilové se smáli o sto šest. ,,Tak mi aspoň podejte ruku." Nárokovala si Stacey. Nakonec k ní přišel Louis a Liam. Niall se smiloval nad Marry a já se opět dívala do smaragdových očí. Podávali nám ruku ale to neměli dělat. Stáhli jsme je tam taky. Teď jsme to byli my kdo se smál, ale né na dlouho, protože přišla učitelka a oznámila nám, že jsme všichni po škole a to bez diskutování.

Everything Has Changed - H.S ✓ Kde žijí příběhy. Začni objevovat