Dvě hodiny poškole. Dvě hodiny! Akorát sem se šla s holkama převléct, ale uvědomili jsme si, že je furt tělocvik a my nemáme sportovní oblečení, protože to co máme na sobě bylo úplně mokrý.
,,Louisi má tam ještě Zayn u vás v šatně nějaký tepláky?" Zeptá se Mary.
,,Jo něco by tam mělo být jen pojď." Odpoví Louis s úsměvem.
Tracey má náhradní tělocvik takže se jde převléct, zatím co já nevím , co budu dělat.
,,Já ti něco půjčím, mám tady toho spoustu." Ozve se kudrnáč.
,,Děkuju." Tiše vydechnu a následuji Harryho k nim do šatny fotbalistů. Když dojdeme ke skříňce, tak se v ní Harry chvíli přehrabuje, než mi podá šedé tepláky a bílé tričko.
,,Kabinka je támhle." Řekne a chce zmizet, ale já ho zastavím.
,,Harry?" Zeptám se a on se otočí směrem ke mně.
,,Ano?" Tváří se udiveně.
,,Proč se tě protivím? Zdá se být zaskočen mojí otázkou.
,,Ty se mi co?" Odpoví s pozvednutým obočím.
,,Já tě prostě nechápu Harry. Chvíli se chováš jako bezva kluk a pak na to mě týden ignoruješ, když si na to začínám zvykat, tak mě hodíš do školy a pak následně do bazénu. Tak co si mám sakra myslet?" Dořeknu svůj monolog a čekám na odpověď, která mě doopravdy zajímá. On však zakroutí hlavou a pomalu de ke mně. Furt se přibližuje, je až moc blízko. Chci couvnout, ale narazím do skříněk. Sakra. On se na mě natiskne a ruce opře podél mojí hlavy. Přiblíží svůj obličej k tomu mému a zadívá se mi do oči. Jako by v nich něco hledal. Ale co? To vám nepovím.
,,Ty se mi nikdy rozumíš nikdy nemůžeš protivit. To já bych se tě měl protivit." Vstřebávála jsem jeho slova opravdu dlouho. On zatím stáhl svoje ruce a chtěl odejít, ale já ho už podruhé zastavila.
,,Co když se mi ale neprotivíš?" Zeptala jsem se ho tiše a byla jsem hodně zaskočená co ze mě vypadlo.
,,Kurva seru na to, tohle je až moc těžký." Neměla jsem čas se ho ani zeptat co tím myslí. Rychle přitiskl jeho rty na ty mé. Přirazil mě na skříňky, až sem vyskočila a obmotala si nohy kolem jeho pasu. On mě zachytil abych nespadla. Přejel po mým rtu, tím si žádal vstup dovnitř a já mu ho s radostí dopřála. Jeho jazyk vplul do mých úst a prozkoumával je, bylo to něco neskutečného. Jemně mě kousl do rtu a já vzdychla. Budu toho litovat. Tohle je špatně. Odtrhla jsem se od něj a on se na mě zařazené díval. ,,Harry promiň. Já teď nechápu sama sebe. Nevím co to do mně vjelo, ale vím že ti stále nerozumím. Celý týden mě ignoruješ a teď mě líbáš. Co si mám o tom myslet?.. Jsem strašně zmatená Harry." Řeknu na jeden nádech a odejdu.Tělocvik už je skoro u konce, když tam příběhnu celá zadýchaná.p Protože jsem se musela ještě převléct, jak vidím zbytečně. Učitelka nám jen oznámí ať zůstaneme tady, zítra má být v tělocvičně nějaký karneval a my to tu máme vyzdobit. Úžasný.
Harry dorazil asi za pět minut. Měl na sobě vlastně to samé co já. Po půl hodině to vypadalo asi tak, že Stacey a Liam zdobili strop, na který věšeli nějaké ozdoby, Niall se snažil otevřít třpytky a když se mu to konečně povedlo tak do něj vrazila Mary, takže třpytky byly všude, oni dva na zemi celí vysmátí. Louis to všechno organizoval a já s Haroldem jsme vystříhávali ozdoby. ,,Můžeme začít od znovu?.'' Z ničeho nic se zeptá.
,,Já nevím, Harry" Odpovím po pravdě. Mám v hlavě hrozný zmatek. Za dívám se mu do očí a vydím v nich zklamání. Chci mu to vysvětlit, ale to už nás vyruší Niallova otázka .
,,Hej Maliková co takhle rande?" Ozve se Niallův hlas. A já udiveně čekám na Mary co ta holka odpoví? No rozhodně nic hezkýho, celá zrudla, ale ne tím že by byla v rozpaku, ale spíše ze vzteku.
,,A ty si takhle zdravý? Není to ani hodina co si mě shodil do bazénu! Jestli si takhle chtěl vyjádřit to, že si chceš vyjít, tak to máš smůlu. " Odpoví mu Em a odchází na druhou stranu tělocvičny.
Ještě slyším jak Niall zašeptá něco ve smyslu jako Fuck , ale Mary to
slyšet rozhodně nemůže.
Když ho Mary odmítla, tak Harry, Liam a Louis vybuchnou záchvatem smíchu.
,,Já ti to říkal kámo" Křikne na něj Liam a Niall se jenom na něj zašklebí.Když skončíme, tak holky ještě zástavím, a zeptám se kde se sejdeme. Sraz je v 6 v baru Modeta. Snad tam trefím.
Děkuju těm co tenhle příběh čtou. Tahle část je věnována @HankaKrejov, jelikož mě těší každý její komentář. Jsem rada, že aspoň někomu se příběh líbí . ❤️
ČTEŠ
Everything Has Changed - H.S ✓
FanfictionOd malička mě učili, že když chci něčeho dosáhnout, tak si mám za tím jít. Mám za to bojovat. A já si šla. Teda spíše tančila. Měla jsem všechno, ale opustila jsem to. Můj život dostal jiný spád. A do toho všeho jsem potkala jeho... Cover by : Invis...