5.

22 4 2
                                    

Než jsem vůbec stihla něco říct tak Harry seděl už vedle mě. ,, Harry co to ..? ¨ nechala jsem otázku otevřenou. On však dělal jako že jí vůbec neslyšel. Jen si sedl vedle mě, přikryl nás dekou a položil skleničky vedle něho společně i s Jackem.  ,, Je tu hezky co?" Zeptal se mě zničeho nic. ,,Harry proč semou mluvíš?" Ignorovala jsem jeho otázku a zeptala se ho. On se jen zasmál a já měla tu čest vidět jeho dolíčky. Bylo to roztomilé. Ne nebylo! Okřikla jsem se. ,, Kdo ví třeba tě chci trošku poznat a nebo třeba se jen schovávám před Ashley." Nevydržela jsem to a trošku jsem se zasmála. Najednou mi jeho přítomnost tak nevadila. A to mě děsilo. ,,Líbí se ti tady?" Zeptal se po chvilce ticha. ,,Jak se to vezme, víš je to hodně jiné než u nás doma. Asi si teprve zvykám. Nechala jsem tam všechno. Úplně všechno a bude chviličku trvat než si zvyku, že tohle je teď můj domov a teď sem patřím." Řekla jsem mu pravdu ani nevím proč jsem to udělala, ale prostě jsem se řídila instinkty, které mi říkali, že to je v pořádku, že mu to mohu říct.
On se po mojí odpovědi zamračil, zdálo se, že přemýšlí. Trvalo to dobrých pět minut, než se jeho ústa opět rozpohybovala a on začal mluvit. ,, Je to divný, ale nechápu to. Proč?" .. ,, Co proč?" Neporozumněla jsem mu. ,,Proč si jela sem? Všechno opustit.. To se ti tak stýskalo po Amy?" vyjasnil mi to. ,, No jestli chceš abych ti vykládala o mém životě, tak to bys mě měl extra hodně ožrat" Naznačila jsem mu, že potřebuju panáka. On se hlasitě zasmál a začal odšroubovávat víčko od láhve. Nalil na dno obouch skleniček a jednu mi podal. S tichým děkuju jsem to do sebe okamžitě kopla. Hořká tekutina mi dodala sílu odpovědět. ,,Neudělala jsem to pro sebe, ale pro Amy" Svraštil obočí a chtěl vyřknout další otázku ale já ho předběhla. ,,Děláš pro ní, takže asi víš, že jí umřěl manžel. Byla na dně, protože ho moc milovala. Nevěřil by si jak moc. Bylo jí jedno, že babička od ní očekávala muže úplně na jiné úrovni, než Jack. Byla do toho kluka zblázněna a najednou on už není." Zavřela jsem na chvíli oči abych nabrala sílu pokračovat. ,,Vím, že jsem pouhá puberťačka, ale co když jí dokážu pomoct? Chci jí prostě z toho dostat. Chci zpátky mojí tetu, která měla tu čest a jako první mě ožrala tak do němoty, že jsem křičela z okna, jak miluju AC DC a přitom ho nemůžu ani vidět." Teď už jsme se smáli oba dva. Po chvilce však zvážněl a řekl ,,Máš odvahu. Hodně lidí by se na to vykašlalo, ale ty ne. Rozhodla si se pro to, že Amy se bude opět usmívat. Je ti úplně jedno, že možná když se vrátíš domu tak tvoji kamarádi tě už nebudou znát." Teď jsem se smála pro změnu jen já. Nerozumněl mi, měl jedno obočí  výš než druhé. Hned jsem mu to vysvětlila. ,, Známe se od školky. Miluju je. Nikdy v životě se od sebe nevzdálíme na tolik abychom dělali, že se neznáme." Jen se pousmál.  ,,Taky mám takovou partu." ,, A Louis patří mezi ně?" Zeptala jsem se, se zájmem.  ,, Ano on patří mezi ně, je skvělý kamarád. Nesuď ho prosím na první pohled. Vím jak to muselo vypadat, ale má to teď težký." ,,Říkal si něco o Eleanor, mám pocit." ,,Ano, byl a furt je do ní totálně zamilovaný. Zlomila mu srdce. Odjela pryč bez rozloučení do Londýna." přymýšlela jsem co mu mám na to odpovědět ,,Máš pravdu nebudu soudit podle prvního pohledu. Zdá se, že i u tebe jsem se zmýlila" Nakrčila jsem obočí a čekala na odpověď. On však jen prostě odpověděl ,, Zdá se." Mátl mě a to hodně, nevěděla jsem co si o něm mám myslet. ,,Povykládej mi jaké je to na druhé straně států" Vyzval mě. ,,Když to tak vezmu tak stejné jako tady, akorát bez palem." Zamyslela jsem se. ,, A co tě baví?" ,,Tanec" Vyhrkla jsem bez rozmyšlení. On mě vyzval ať pokračuju. ,,Tancuji závodně. S taneční skupinou. Teda tancovala." Nechci na to myslet. ,,Já to veděl! Věděl jsem, že ty taneční kroky tam na parketu.." Nedopověděl. Teď jsem měla příležitost se ptát já. ,, Řekni mi o tvojí partě víc." On se pousmál a nadechl se k odpovědi. ,,Je nás pět. Já, Lou, Niall, Liam a Zayn." ,,Ou, takže se třemi už jsem měla příležitost." ,,Se třemi?" ,,Ano ještě s Liamem. Narazili jsme na sebe v kuchyni." ,,Aha no takže už musíš poznat jen Nialla, je to Ir. Blonďatej. Modrookej. V naší partě ten co za nic nemůže. Ze všeho vybruslí." Zasmál se. ,,A co Zayn?" ,,Zayn? Odjel. Měl nabídku vyměnného pobytu v Řecku. Přijal to. Je na dva roky pryč. Teda už jen na rok." ,,Dokážu si Harry představit jak ti chybí. I já mám své nejlepší přátelé. Jusse, Ryana a Bekk." ,,Vykládej dál Mio." Zdálo se, že ho to doopravdy zajímá. ,, Co bych ti řekla? Juss to je ten pervézní, Ryan dobrák a Bekka? Tu teď lituju. Jedna holka na ty dva debilové. No potěš pánbů." Zasmáli jsme se a dál si vykládali o našich životech a popíjeli Jacka. Dozvěděla jsem se, že má sestru Gemmu. JE kadeřnice a zrovna má vlasy na fialovo což je legrační. Musím jí poznat. Dál je ve fotbalovým týmu na škole společně s klukama. Miluje pizzu a celkově italskou kuchyni. Má psa, který se jmenuje Dasty, je to zlatý retrívr. Má rád moře a celkově teplo, takže mu Californie vyhovuje.... A já? Ze mě za tu hodinu vytáhl kolik soutěží jsme vyhráli, že moje nejoblíbenější barva je fialová. Miluju koně a zábavu. Dobrou knížku taky neodmítnu ( což nechápal).                                                       Postupně jak čas plynul, tak flaška se vyprazdňovala a moje mysl se omamovala. Nemůžu uvěřit, že ze mě vytáhl jak mě Ryan ožral a pak jsem se topila v kaluži u nás před barákem. No co myslela jsem si že to je bazén. Byla jsem hodně hodně moc na mol. On se jenom smál a nemohl přestat, ale na oplátku mě prozradil jak se vyplížil poprvé z domu aby si udělal tetování. Měli zavřeno on šel sklamaně domů, rodiče ho uviděli a on dostal čtrnáct dní zaracha. Bylo mu šestnáct a vůbec mu to nestálo za to.

Cejtila jsem se uvolněně. Nevím jestli za to mohla ta opilost, nebo jeho přítomnost. Sázím ale na to druhé. Když chtěl byl výborný společník. Začala mě být zima  a on si toho všiml. Posadil mě na sebe a objal mé břicho jeho rukama. Seděli jsme tam v objetí a chviličku v tichosti. ,,A kdy sis udělal své první tetování teda?" Zeptala jsem se ho, když sem si opřela hlavu o jeho rameno. ,,Hned na druhý den. Vyplížil jsem se znovu. Tentokrát si tam pro mě ale naši došli. Měl jsem štěstí. Tatér už mě tetoval a máma nemohla nic dělat jen pouze počkat až to dodělá." Dneska asi po stý jsem se zasmála. ,,Tak jo konec zábavy. Je pozdě a my nejsme nejstřízlivější" Utla jsem to a chtěla odejít ale jak jsem se prudce zvedla, tak jsem se neudržela na nohách a padla jsem přímo na Harryho. Dívali jsme se navzájem do očí. Začal se ke mně přibližovat a já nevěděla jestli to mám stopnout. Jeho rty se už skoro dotýkali mých. Cítila jsem jen nepatrný dotek, když se otevřeli balkonové dvěře a v nich stál Louis. Podíval se na nás a ja s Harrym jsme hned o sebe odstoupili. ,, Ty si Mia že? Děkuju. Udělal bych chybu, které bych potom litoval. Jen chlast mě vlezl na mozek. Opravdu Děkuju Em." Řekl a byl pryč. Uvědomila jsem si jak strhaně vypadal. Bylo mi ho líto. ,,Děkuju za společnost Harry, ale vidím, že tě hledá Ashley. Měl bys za ní jít. Já už půjdu v pondělí je škola a já mám na zítřek dost práce. Dobrou noc Hazz." Řekla jsem mu jeho přezdívkou. Byl překvapen, ale to já už se k němu otočila zády, zpět domů, do reality. ,, Dobrou noc Em." Slyšela jsem ho ještě říct za mnou. Chtěla jsem najít Stacey a rozloučit se sní. Našla jsem jí v obýváku společně s Liamem. Řekla jsem jim oboum, že už odcházím. Donutili mě si se Stacey dát ještě panáka. Jak jsem se dozvěděla Liam dělal řidiče a prej nepije. Zdravotní problémy. Zdržela jsem se teda tak dvacet minut s těma dvouma a pak jsem jim s úsměvě, popřála dobrou noc. Liam řekl, že je na čase jít a Stacey kývla. Liam našel Louiho a asi Nialla, popisu by odpovídal. Společně jsme vyšli ven kluci čekali ještě na Harolda aby mu řekli, že odchází. Já jsem už však pelášila domu a Stacey mě následovala. Bydlí hned ve vedlejší ulicii. Má to kousek. Jěště za mnou zakřičela, že se uvidíme ve škole a já jí mávla na rozloučenou. S hlavou plných myšlenek jsem odemkla dveře, vyšla nahoru rovnou do sprchy. Horká voda mi pomohla jen  návalu dalších myšlenek. Oblékla jsem se do pyžama a lehla si do postele. Nemohla jsem usnout ještě dlouho jsem si přehrávala náš rozhovor tam venku. U nich na terase. Toto tu začíná pomyslela jsem si a se vzpomínkou jak se ke mně přibližoval a jemně se dotkl mých rtů jsem usnula...

Everything Has Changed - H.S ✓ Kde žijí příběhy. Začni objevovat