Grāmatas un amuleti

113 19 7
                                    

Kad Tesa, Tomass un Brendons devās mājās Džošs galīgi nejutās labi.

Viņš zināja, ka Kobe nekad nejokojās, viņu nepameta bailes, un mocīja bezmiegs.

Sešas dienas pēc draugu aizbraukšanas piepeši četros no rīta sāka zvanīt telefons. Puisis ātri uzrausās sēdus un paķēra telefonu, zvanītāja bija Īda.

"Jā?" Džošs satraukts, bet nedaudz samiegojies uzsāka sarunu.

"Ātri skrien uz Kobes māju, man tev kaut kas jāparāda!" meitene vairāk neko neskaidroja, un pabeidza sarunu.

Džošs nedomājot uzrāva bikses un pirmo kreklu, kas pagadījās pa rokai. Noteikti bija noticis, kas nopietns, jo Īda nemēdza zvanīt tāpat vien.

Pēc minūtes viņš jau vēra vaļā vecās mājas durvis. Viņš redzēja iedegtu gaismu viesistabā, tāpēc devās turp.

"Kas noticis?" puisis aizelsies apsēdās blakus meitenei, kas bija ierakusies neskaitāmu pavērtu grāmatu kaudzē.

Viņa ielūkojās viņam acīs, un Džošs jau zināja, ka ziņas kuras viņš tūdaļ dzirdēs būs briesmīgas.

"Es piezvanīju Tesas un Tomasa kaimiņienei, viņa teica, ka vienu nakti Tomass bijis viens dzīvoklī, taču pēkšņi pazudis. Darbā un universitāte viņu nav redzējuši. Zvanīju arī Tesas priekšniekam, viņš man paziņoja, ka Tesa nav redzēta jau divas darba dienas un par viņu nav ne vēsts. Tad viņš drebošā balsī piebilda, ka svētdien no rīta vietējie iedzīvotāji interesējušies par kādu sievieti, kas naktī kliegusi. Tesu pēdējo reizi redzēja sestdien." Džošs nespēja parunāt.

"Viņi ir prom? Īda vai tu domā.. Vai tu domā, ka viņi ir miruši?" puisis gribēja kratīt meitenes plecus, lai tikai pārliecinātu viņu, ka kaut kas ir sajaukts.

"Džoš.. Vai atceries to dienu, kad Tomass atvēra durvis?" puisis pamāja ar galvu. Jā, viņš nebija pārstājis par to domāt. Tad meitene atstāstīja puisim sarunu, kas bija norisinājusies starp viņu un Kobi pirms pāris mēnešiem. Džošs nobālēja, cits jaunietis nebūtu tik viegli ticējis, bet puisis gluži vienkārši juta, ka tā ir patiesība.

"Tajā dienā Tomass palaida brīvībā dinami garus."

"Kādus garus?" Īda iedeva puisim biezu grāmatu, ar roku rakstītā drukā, kas jau bija atšķirta pareizajā vietā.

Dinami no grieķu valodas spēks, gari uz šīs pasaules mitinās vien pāris tūkstošus gadus. To vēsture meklējama senajā Grieķijā. Dinami ir sešu garu apvienība:

D- dusmas, baltas acis.

I- iznīcība, dzeltenas acis.

N- nāve, oranžas acis.

A- asinis, sarkanas acis.

M- mokas, violetas acis.

I- inde, zaļas acis.

Parasti šie gari barojas no citu dvēselēm un enerģijas, un tad iemiesojas "īpašniekā". Īpašnieka ķermenis tiek izmantots kā garu patvērums. Ja gari nav barojušies vairāk kā 5000 dienas, tie barosies no pirmajām dvēselēm ko satiks.

Aizsardzība: Iktionu, feriko, tundelas un zilo laumiņu amuleti, mēnesakmens rokassprādze, saules asaru un rūžu kuloni, sīpoli, ingvers. Ja jums ir vismaz divi no šiem priekšmetiem varat būt gandrīz droši, ka jūsu ķermenis ir drošībā, tomēr ņemiet vērā, ka pārtikas produkti palīdz tikai pret jauniem gariem.

Likvidēšana: Sadaliet garus pa daļām un ieslogiet priekšmetos. Priekšmetus noslīciniet, nekādā gadījumā nededziniet- uguns dos gariem vairāk spēka. Tad iznīcinet īpašnieka mirstīgās atliekas, vislabāk dedzinot. Otrs veids kā iznīcināt garu ir izdurot tā ķermeņa acis, bet iespēja, ka to paspēsiet ir ārkārtīgi maza.

Upuri: Upuru dvēseles sākumā tiek nogādātas negatīvajā pasaulē, bet ne uz ilgu laiku. Pāris nedēļu laikā gari dvēseles sadala un aprij līdz galam. Bez amuleta jūs jau būtībā esat otrpus, jo gari izveido sev neiznīcināmu ķermeni, kas galīgi nav pielīdzināms parastam cilvēkam. Radījumi noteikti uzbruks naktī, jo tiem patīk rotaļāties ar savu upuri.

"Īda, kas tas par sviestu? Ko tas nozīmē? Kāpēc tu man neteici agrāk?" daļēji Džošs tiešām neko nesaprata, bet no otras puses tas bija miega trūkums.

"Zvanīju tev tiklīdz atradu šo dienasgrāmatu- tā ir Kobes mātes. Kā redzi apgriezu kājām gaisā pusi mājas. Pirmīt atvilknē atradu arī minētos amuletus," meitene norādīja uz savu kaklu, ap kuru karājās vismaz septiņas ķēdītes un galdu, uz kura bija vēl ducis līdzīgu kā šķita rotaslietu. "Dinami gari dvēseles meklē tādā secībā kā tās tiek apgarotas tos izlaižot. Tas nozīmē, ka es esmu nākamā ko tie meklēs. Tas nozīmē, ka Tesa un Tomass jau ir otrpus, un mums abiem tas ir jāatrisina, jo Brendonu nepagūsim glābt."

Īda labprāt ļautu draugam informāciju sagremot, bet bija kavējusies jau pārāk ilgi. Viesistabā noraustījās gaisma.

"Ātri liec ap kaklu amuletus, tūlīt te ies vaļā asinspirts!"

Džošs paklausīja, un tad saprotot, ka iespējams tā ir viņa pēdējā izdevība ātri, bet no sirds noskūpstīja meiteni. Īda pamāja ar galvu, viegli pasmaidīja, apskāva puisi, un tad viņas sirds sāka pukstēt tādos ritmos kādos tā nekad nebija pukstējusi.

Viesistabā nodzisa gaisma.

Otrpus naktijWhere stories live. Discover now