Mgła

176 11 1
                                    


Witaj pewnie już nie raz w życiu widziałeś mgłę, poprostu przychodzi znikąd, utrzymuje się jakiś czas i znika. W mgle jest ograniczona widoczność, zazwyczaj do 100 m, chociaż bywają i gęstsze mgły, niestety(na szczęście?) rzadko, wtedy ciężko jest dostrzec nawet wyciągniętą rękę. Mgła to poprostu chmury które ,,schodzą" na ziemię, albo para która paruje rano od zbiorników wodnych. To tyle z teorii, tyle każdy wie, lecz pozwól że opowiem ci coś co nie każdy wie. Opowiem ci co się dzieje podczas mgły, kiedy masz ograniczoną widoczność. Jeśli kiedyś byłeś sam, na otwartej przestrzeni, z dala od cywilizacji, podczas mgły i przeżyłeś, to jesteś wielkim szczęściarzem. One czają się we mgle. Tak naprawdę ciężko je nazwać bo nie wiadomo czy to one czy oni, więc ustalmy że to ,,one". Jak każde żywe stworzenie na Ziemi one też muszą się odżywiać, mgła jest czasem ich łowów. Zazwyczaj polują na zwierzęta takie jak króliki, które samotnie biegają po łące. Lecz ich głód jest wielki, one chętnie polowałyby na człowieka, ale człowiek jest istotą społeczną. Zazwyczaj porusza się w grupie a wtedy one boją się zaatakować. Lecz jeśli jakiś człowiek znajdzie się sam podczas mgły, one nie pogardzą takim kąskiem. Im gęstsza jest mgła tym bardziej możesz być pewien że są w pobliżu, oto właśnie im chodzi, żebyś ich nie widział. Stoją zawsze poza zasięgiem twojego wzroku, więc nawet jeśli patrzysz się w ich kierunku to ich nie widzisz, a one czekają aż się odwrócisz żeby podejść bliżej. Najgorsze jest to że nigdy nie wiadomo z której strony nastąpi atak. Mogą cię zaatakować z tyłu kiedy nie będziesz się tego spodziewać, a wtedy łatwo cię upolują. Kim są one? Raczej nie ludźmi, jakimiś stworzeniami które wyewoluowały z naszego wspólnego przodka. Żyją zapewne pod ziemią, kolor skóry mają taki jasno szary. Dlatego idealnie maskują się we mgle. Jeśli kiedykolwiek będzie mgła to pamiętaj aby być w domu i mieć zamknięte okna. Wbrew pozorom one nie boją się blisko podchodzić do domów, czają się pod oknami czekając aż je otworzysz. Jeśli mieszkasz na odludziu i zostawisz dom z otwartymi oknami, a przyjdzie mgła, to one na pewno tam wejdą i będą czekać aż wrócisz. Wtedy jesteś w najgorszej możliwej sytuacji, one czają się na zewnątrz i obserwują cię, ale nie masz gdzie się schować. Jeśli mgła zastanie cię na otwartej przestrzeni szukaj drzew, one nie umieją się wspinać. Przynajmniej ja nie umiem...

Autor: Marcin Szeregowy

CreepyPasty PL Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz