"Sen hiç hıçkıra hıçkıra ağlarken, Gülmekten ağlayan kalp emojisi attın mı?" Ben attım işte, farkım değil. Hayatımın boktanlığı. Unutma zalımın kızı;
Belki tütün degilim ama benimde sana sarılmaya ihtiyacım var."Ve o boktan an geldi, bir kadına aşık oldum. Tüm kadın düşmanlığıma bu kaltak karşı koydu. Olmuştum onun kölesi artık." Demişti Cegıd (Jagged) Birinin gülüşüne daha aşık oldum ama bu biraz daha farklıydı. Derste boynuma yattı ve ben napacağımı bilemedim. Benim içim kıpırdadı. Kafamı üstüne koydum. Hiçbirşey demedi gülümsedi ve öyle dersi dinledik. İnanır mısın bilemem ama, arkadaşım ilk kez yüzünün güldüğünü gördüm dedi. Konuşmaya başladım ben ve şuan hayatımı adadığım biriciğim. Mutlu muyum? Tabi. ama her zaman değil. Hani gülümser ama arkasında bıçak taşır hesabı. Gülüyordu hemde çok güzel ama bana çok sertti ve ben ona sert olmak istemiyordum. olursam. Ağlardı. Gerek yok. Eğer daha devam ederse ağzıma ne gelirse saydıracam. Bunda kararlıyım ama hayatımın bir su gibi verilen yöne doğru gitmesine sinir oluyorum. Bana şunu yapma, bunu yapma diyordu. Ben ona diyince, bunda ne var ki diyip yapıyordu. Ben saat 7'de eve gelsem tan tana çıkartırdı. Kendisi 7'de evden çıkar 9'da gelirdi. Sinir olurdum ama yine de gülümserdim. Bana dedi ki, küfür etme yanımda küfürden nefret ederim. Bunu dedikten bir gün sonra bana amınakoduğumun salağı demişti. Unutmam. Siktir çekti. Hakaret etti. Ben ne mi yaptım? Seni seviyorum dedim. Bu kadar ailevi yıkışmalar varken, onunda derdi geliyordu. Bitiyordum. Yahu, haklı olduğum halde trip yiyordum. Erkekle konuştuğu halde, suçluymuşum gibi davranıyordu. Diyor ki "ONLOR BONOM ON YOKON ORKODOSOM" ee banane amınakoyim. Erkek mi. Erkek. Gerisi sikimde bile değil. Ben kızların bulunduğu ortama giremiyorsam, senin ortamına girebilecek erkeği öldürürüm ben.
"Kötü insan yoktur, kötüleşmiş insan vardır." sen ona ne kadar kötü desende, onun birşeyi vardır. O yüzden vicdansızdır. O yüzden kötü düşünür. Çünkü iyisinin bir sikime yaramayacağını bilir. Çok duygusal olabilirler ama bi bok yapamazlar. Elleri kitlenir. Ağlar ama ağlatamaz. Sinirlendiremez. Çünkü sevdiğinin hiçbir boku. Aşık olmak nasıl birşey bilmeyen, o mutluluğu yaşamayan insanlar var. Daha çok zengin piçleri gibi takılan var. Sikip atar. Gidip başkasını bulur. Nerelere geldik, Okula geri gidelim, birlikte ders çalışırdık. Çok güzel oluyordu. O bana söyler, ben yazardım. Bazen o yazardı birlikte çalışırdık. Notlarım hep yüksekti. Hocala çok severdi. Mükemmeldim. Ta ki, o gün gelene kadar. Bir yavşakla çıkmaya başladı. Ben yapma dedim, etme dedim. Dinlemedi. Beni engellemeden önce sadece demiştim ki, Size tam 1.5 Hafta veriyorum. Sen yine güvenmeyip ayrılacaksın. Unutma bak gör bunu dedim ve 1.5 haftayı geçmeden ayrıldılar. Nerden mi bildim? Medyum muyum? Yok lan, sadece onu tanıyorum ben. Ben tam unuttum demiş oyunumu oynuyordum. Counter Strike atmaya giricektim. Bi baktım bana mesaj attı. Merhaba diye. Evde ananı sikeyim diye bağırmıştım. Unuttuğum dediğim halde mesaj atılır mı orospu ! Sigaramın son fırtına geldim. Kafam güzel olmasını isterdim ama malesef değil. Karşımdaki hatun mu yoksa kafam mı daha güzel bilemiyorum. Bildiğim tek şey Sigaram bitti sayılır ve sigara çok pahalı. O yüzden tek alıcam. Cep dostu sigara gibi. Gündelik hayatta normal bir insan 5 Litre su içer. Ben ve benim gibiler 5 Duble Yeni Rakı. Mutlu olmak iyi insanlar için kolay olabilir fakat benim gibi bir pislik için değil. Çünkü nereden başlayacağımı hiçbir zaman bilemiyorum. Ve saat kaç oldu ben hala bu roman benzeri sikimsonik şeysini yazıyorum. Göz altı torbalarım, yaptığım kovalardan daha büyük. Aynanın karşısına bile geçemiyorum. Geçtiğimde bunu sana kim yaptı diye soruyorum ve cevabım hep ben oluyor. Sıkıldım. Uykum olsa da yatamıyorum. Çünkü o daha yatmamış oluyor ama o mışıl mışıl uyuyabiliyor. Hatta şuanda uyumuştur bile. İyi Geceler biriciğim ben ne zaman yatarım diye sorma, çünkü bende bilmiyorum zaten.
"Tüm herşeyi unutabilseydim belki gülmeyi hatırlayabilirdim." bunu yolda tek başıma sigara içerken düşünmüştüm. Anlamını bilene anlamlı aslında ama bu devirde herkes Vur banaağ şarkısını söyleyip dans etmekle meşgul. Kahretsin bu kadar düşüncesizlik olur mu bilemem. Onca şehit ölürken mekanlarda snap atanlar var ya birde. Onlarınkarakterini sikeyim. Herneyse, şuan çok berbatım. Kelimeler tarif edemez. İçimde kıyamet kopuyor ama dışımda etrafımdaki herkese sahte gülücükler bırakıyorum.
Neden mi?
çünkü insanlar üzgün görürse niye diye sorar ve ben cevap vermekten sıkıldım. Trip yemekten bıktım. Sevilmemekten tükendim! nolurdu, başını omzuma yaslayan, hep sarılan ve ne olursa olsun yanında olacağım diyen birisi çıksa karşıma? Çıkanların hepsi hayatımı sikme çabasında. Sonra birde suçlu olupta suç atmaları.. Ben alttan alıyorum üste çıkarsam fena sikerim seni. O yüzden altta kalıp, bi bok yapmamayı planlıyorum. En azından sen hasar görmezsin ama bana zarar gösteriyorsun. Üste çıkardıkça bağırıyorsun. Umarım birgün üste çıkarımda görüşürüz. Hayatımın boktanlığından bi gün daha diyelim bu güne, diğer günlerden bi farkı yoktu. Tek fark bir sonraki gün olması sanırım. Buda pek birşey etki etmez. Tabi ki, Cuma günü değilse. Yine canım sıkıldı bak. Ben bir sigara içip geliyorum.