PART 11

85 4 1
                                    

" Mana pergi si Kai ni tak balik balik ? Hyung ada nampak Kai tak ? " tanya D.O kepadanya si tua Xiumin .

" Mana lah hyung tahu . Lepas balik sekolah dia terus menghilang " balas Xiumin yang sedang menikmati baozi . Itu lagi penting sebenarnya dari memikirkan Kai yang tak reti nak balik tu .

" Hyung tak boleh harap "








" Wei Suho , kau nampak tak Kai ? Kenapa dia tak balik lagi ? Dah nak dekat malam ni "

" Ntah . Kris , kau tolong jejak Kai "

Kris hanya turuti perintah segalanya si Suho , dan menjejaki jejak Kai menggunakan kuasanya .

Kris hanya menurut kerana ada muslihat disebaliknya . Bukan dia akan tolong pon lepasni jikalau ada member yang cuba mencari masalah dengan vampire . Selepas ini saksikanlah alasannya .

" Suho , Kai ada dekat hutan ? "

Kris terkejut juga . Buat apa duduk dekat hutan tu ?

" Jinjja ? EXO EXO ! "

" Waeeeeee "

" Jom "

" Pergi mana hyung ? Takkan Exo'rdium lagi kot ? Hun penat lah hyung "

" Bukanlah S , sekarang Kai dalam masalah "

" Mana hyung tahu ? "

" Engkau ingat aku bodoh ke ? Sekarang ni nyawa dan maruah dan rahsia kita kena jaga faham tak ? kumpulan Batang Terbelah Sebelah tengah nak bongkar rahsia kita dekat Eunji "

" Ha harus bagaimana ini bagaimana ? " Tao menggeleng ketakutan kerana identitinya akan terbongkar sekali lagi pada seorang manusia . Group Batang Terbelah Sebelah atau BTS vampire Squad tu memang ada sahaja hal yang tidak dipuas hatinya . Sama seperti fandom mereka . Idol disini tidak realiti , akan tetapi fandomnya sangat realiti . Idol war tidak , fanwar ye . Kah

" Suho , aku tak boleh join korang . Family aku ada hal yang diorang nak settle kan "

Itu dia . Ini lah sebenarnya mentaati ibu bapa . Disuruh jangan join , tidak dijoinnya malah bersubahat juga  .




Semua disitu memandang Kris dengan muka bosan . Asyik tak boleh tah sampai bila nak berjasa terhadap kawan . Lepasni break dengan Irene jangan melalak minta tolong diorang dah lah .

" erm pergi lah Kris "

Malas sebenarnya Suho mahu membebel dan bertanya banyak soalan lagi . Sudah dimasak sepenuhnya perangai si Kris ni .

" Dah lah jom gerak "

____________________________________

" Kai bagitahu lah apa yang dah jadi ! "

Tanya Eunji dengan nada yang tidak dapat dijangka . Marah ye , keras ye , menjerit tidak .

" Kai ! " Eunji bengang kerana Kai tidak melayannya malah hanya diam membisu .

" Kau senyap ! " bentak Kai . Sudah naik api barannya . Aku rogol kau karang tak pasal terkahwin kau dengan aku kat sini nanti . Biar V tu merana sampai mati tak boleh terima kenyataan .

" Apa yang susah kau nak bagitahu dia ? Kenapa ? Takut ? Bukan geng kau ke yang paling terberani dalam masalah ni semua "

" Huh korang punya identiti pon ape kurangnya akan terbongkar jugak lepasni "

Kata Kai dengan sinis . V pula yang terdiam .

" Well kitorang tak kesah . Nak bongkar ? Bongkar lah ? "

Kata Suga pula yang dari tadi mendiamkan diri .

" Eunji aku harap kau takkan marah "

" Sebenarnya ..... "



Continuereading

✔ BLACK WOLFWhere stories live. Discover now