PART 7

133 8 0
                                    

Mengikut spekulasi Kris ni memang tak akan join kalau vampire dengan wolf buat war . Tiap kali vampire or wolf ajak perang alasan dia sikit sakit perut nak berak . Dia bukan buat apa , cuma bertenggek atas pokok makan popcorn tengok show depan mata .

____________________________________

" Hai "
" Yes ? "
" Boleh kenal "

Pergh si pontianak V usya awek macam style manusia . Gila arr . Awek mesti terpikat dengan dia tapi itu lah Kai lagi lah remaja perempuan dekat sekolah tu seboleh-boleh nak usya tapi Kai hati batu dalam hati ade Krystal dalam skrip ada Eunji -_-

" Saya ?
" Ye "
" Awak dah boleh balik kot . Tak elok usya anak dara orang "
" Perghh sombong minah ni . Wei aku akan pastikan kau jadi milik aku juga " kata V didalam hati .

Tanpa lengahkan Eunji meneruskan perjalanan ke rumah dengan pantas sebab dia tak tahan nak terkencing boleh pula ada mamat gila nak try dia tadi sampai kerut-kerut muka menahan hajat tadi .

___________________________________

Sebenarnya mengikut cerita , Eunji ni awal-awal sejak first sight dia dengan Kai , dia dah fall in love dengan Kai . Cuma dia nak meluahkan tu dia takut Kai akan reject dia . Kompem kena reject .

Di sekolah .

" Em Kai "
" Apa "
" Saya "
" Kalau rasa nak cakap tapi gagap aku tak de masa nak layan . Dah tepi " jawab Kai dengan angkuh .

Eunji terbroken buat kali pertama kalinya . Tapi ntah macam mana V bole ada dekat situ dengan hati yang panas lagi membara sebab Eunji sukakan Kai . Tapi nasib juga Kai tak tahu dan dikira reject kan ? Alah chill lah jangan marah ada chance kau nak ngorat dia .

" Ouh si bangKai ni lah yang buat buah hati aku menaruh harapan dekat kau ? Ok see lah nanti " bebel V dengan perasaan yang marah .

____________________________________

" Kenapa dia ego sangat ? Kenapa aku belum sempat cakap dia dah tak nak dengar ? Apa yang dia benci sangat dekat aku ? Omma .... kenapa hidup Eunji macam ni ? Salah ke Eunji nak mencintai seseorang yang Eunji suka ? " keluh Eunji . Laju air mata dia mengalir dari pipi .

Disaat itu juga si peneman tanpa boleh dilihat sentiasa mendengar setiap rintihan si anak yatim yang kehilangan ibu . Sebak juga si peneman mendengarnya kalau boleh nak menangis jerit-jerit menggilai semua .

" Wahai Eunji tercinta , kau akan jadi milik aku juga satu hari nanti "

Ini lah saat untuk V membalas dendam terhadap musuh ketatnya si Kai dan akan buatkan hidup musuh ketatnya merana lagi sekali buat kali kedua dengan membunuh orang yang disayangi Kai . Kalau Eunji jadi hak Kai ? Eunji pon mati sama kena bunuh .

" Hai "
" Ha ? Awak lagi ? "
" Ye saya lagi "
" Awak nak apa ? "
" Nak awak "
" Awak ni memang ada masalah ea ? "
" Tak ada "
" Sebelum saya terpijak awak sampai termati baik jangan ganggu saya "
" Wow saya suka perempuan garang ni . Kalau saya mati saya akan tetap ganggu awak "
" Tepi lah "

Tiba-tiba V menghalang Eunji dan dengan tidak tahannya dia melihat leher Eunji dari tadi , baru niat nak gigit leher sebab nak darah tiba-tiba ada hero bollywood datang terjah .

" Woi "
" Babi . Tak guna bangKai "

V melarikan diri secepat mungkin sebelum dia terkena belasah dan dicakar oleh wolf baran tu baik cabut lari dulu .

" Kau ni dah tau lain kali kalau jumpa dia jangan cuba nak tegur balik " marah Kai

" Kenapa pula ? "
" Kau akan tahu juga satu hari nanti siapa dia dan aku "

Ayat creepy Kai buat Eunji seram sejuk . Dah waktu malam . Ni kes cikgu sibuk layan laki kat rumah sampai nak tangguhkan kelas petang lepastu buat kelas malam -_-

" Haih Eunji . Sad life "

Kata Kris yang kesudahnya bertenggek atas pokok makan kek secret recipe Red Velvet memandangkan dia crush on Irene sebab tu terjebak sampai semua benda nak red velvet .

" Haih makan kek ni pon dah syok macam makan crush itew pulak hihihi . Kalau Irene milik aku dah lama aku kahwin dengan dia buat anak ramai-ramai baru syok "

Berangan pula -_- 
____________________________________

Ketika Eunji sedang baring , dia asyik memikirkan apa yang Kai dah cakap dekat dia tadi . Dia cuba fikir positif tapi tiap kali mesti perkara negatif yang dia fikir . Tapi waktu V nk gigit leher Eunji tu , dia tak sedar langsung . Dah kena tawan dengan V kot .

" You're forever mine " kata V yang dari tadi memerhatikan Eunji .

____________________________________

" Kenapa lah aku ni ego sangat bila dengan Eunji ? Aku suka dia kot . Arghhh menyesal marah dia tadi "

Meroyan tak terkata macam author . Menyesal marah crush sampai terbroken dibuatnya 🌚

TO BE CONTINUE...

Hai ? Maaf sempena deepavali ni pelakon² diberi cuti memandangkan mereka semua asyik shooting time mlm je 😂 sorry again

✔ BLACK WOLFWhere stories live. Discover now