(S3)

67 2 0
                                    

MarkRi

Yeri melangkah masuk ke bangunan yang dirinduinya itu . Sudah 7 bulan dia meninggalkan bangunan itu tanpa khabar berita semenjak Mark pulang ke Canada atas urusan tertentu .

" Arghh penat " keluh Yeri . Tak de siapa ke yang nak tolong angkat bagasi ni ? Mana pergi manager ?

Ketika itu Yeri terlupa dimanakah sepatutnya bilik untuk dirinya dan dia membuka pintu suatu bilik , tiba-tiba

Ketika itu Yeri terlupa dimanakah sepatutnya bilik untuk dirinya dan dia membuka pintu suatu bilik , tiba-tiba

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dia ternampak dua sahabat yang sedang duduk sambil berborak malah bertepuk bertampar bergaduh bercium ehh . Terkejut mereka setelah disergah begitu sahaja .

" Erkk ? Mian " kata Yeri setelah itu cepat saja dia melarikan diri . Terkejut gua pujaan hati tengah bercium pipi ....

" Hyuck , tu Yeri kan ? "

" Aku rasa tu memang dia ? "


Mereka saling berpandangan antara satu sama lain . Tidak percaya yang itu adalah Yeri (?)

" Eh Mark , kau panggil aku apa tadi ? "

" Apa ? Aku panggil Hyuck je "

" Tahik kau ! Tak guna ! Aku dah cakap panggil aku Haechan bukan Hyuck lah pabo " berang Haechan dibuatnya . Apa tak guna dia panggil nama kampung aku 😒

Lalu mereka bergaduh seperti yang kamu semua sangkakan 😹






Janganlah lupakan aku Mark . Aku berharap kau berusaha untuk cari aku :') tolong jangan ada hati dengan Koeun :( Dia tak selawa aku jeballlll














 Aku berharap kau berusaha untuk cari aku :') tolong jangan ada hati dengan Koeun :( Dia tak selawa aku jeballlll

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" Yeri " tegur seseorang .

" Nae ? " Yeri menoleh kebelakang dan ternampak manusia yang berada di gambar .

Johnny sunbae buang tebiat ke ? Apa masalah dia tu ?

" Yeri ahhhh Abe Johnny rindu Yeri huarghhhhhhh " Johnny berlari lalu memeluk Yeri .

" Aigoo sunbae , kenapa macam ni ? Angau dengan siapa ? "

" Sunbae sesaja selfie . Bosan lah Yeri . Taeyong tu busy je memanjang . Ha Yeri mana menghilang ? Mark tu meroyan menanggung rindu " mengadu Johnny .

" Huh ? Yeri tenangkan fikiran . Jinjja sunbae ? " muka Yeri sudah kemerah merahan menahan rasa bahagianya itu . Ouh indahnya hati ⊙﹏⊙

" Iye Yeri "

Johnny menarik Yeri ke cafe sambil menceritakan segalanya yang berlaku disitu dan Mark .



" Sunbae tak berubahkan ? Sama kuat membebel macam Taeyong sunbae "

" Itulah Taeyong kau lah duk pengaruh aku blablablabla "

Sudah tu dia sambung membebel ya tohannn kenapa part ni hambar sangat ? Kau tak de idea ke thor ?


Otak dah refresh arr ~(*+﹏+*)~

" Dah la sunbae , Yeri nak balik ke dorm "

" Ha yelah Yeri lagipon dah banyak si TY tu mesej aku suruh balik dorm tapi tulah syok membebel pula "

" ouh hehehe "

Pening mak , jah ﹋o﹋ dengan speaking dia bahasa rojak korea english dia fuh faham tak faham jek aku dengar dari tadi .






Semasa perjalanan mahu pulang ke dorm , tiba-tiba Yeri dipeluk secara backhug oleh seseorang .

" Yeri ahhh , bogoshipeo "

Yeri ingin memusingkan badannya kebelakang tetapi

" Please , biar stay macam ni "

Yeri hanya mendiamkan diri setelah disuruh begitu . Jujur , dia suka akan pelukan yang hangat dari Mark itu .


" Mark "

" Nae "

" Saya rindu awak "

Mark lagi mengetatkan pelukannya itu . Perempuan yang disayanginya itu telah membalas rindunya .


Kenapa lah hambar sangat ni ? ︶︿︶



Continuereading.....

Maaf hiatus lama sangat 😂 hakak demam idea pon hilang -,- k maaf klau hambar tapi mmg hambar pon

✔ BLACK WOLFWhere stories live. Discover now