Special Part III

58 1 0
                                    

Ini final ya 🌚 Setelah berbincang dengan abang Taeyong siapakah yang akan bersama dengan Eunji , akhirnya kami membuat keputusan untuk aku dan Taeyong bersama achia chia chia ....

Eunji termenung memandang pemandangan indah didepan matanya itu . Cuba mengingati setiap kenangan yang pernah dia lalui dahulu bersama seorang lelaki . Tetapi wajah lelaki itu kelihatan samar-samar didalam fikirannya itu .

Dia sedaya upaya ingin cuba mengingati wajah lelaki tersebut tetapi gagal . Semakin dia cuba untuk mengingatinya , kepalanya semakin berasa sakit . Amnesia yang dia alami sekarang nasib baiklah hanya sementara dan bukan selamanya .

Yeri yang sedang membawa dulang bersertakan air fresh oren itu , segera kearah Eunji .

" Unnie , ni air Yeri buatkan " Yeri menghulurkan air yang telah dibawanya tadi kepada Eunji .

" Gomawo " balas Eunji sepatah .

" Yeri , siapa ye lelaki yang pernah dengan unnie sebelum ni ? " tanya Eunji .

" Ha? Ouh kalau unnie nak tahu , dialah Kai "

" Kai ? " Eunji cuba mengingati siapakah lelaki tersebut .

" Em ye . Kai . Dia lelaki yang unnie cinta . Tapi disebabkan konflik identiti dia , unnie terus tak dapat terima kenyataan " terang Yeri .

" Kenapa ye ? "

" Masa tu , unnie direbutkan oleh dua separa manusia . Perjalanan hidup unnie berubah selepas unnie berpindah . ... " Yeri menerangkan semuanya kepada Eunji dan Eunji mengerang kesakitan pada kepalanya.

" Unnie?! Ahjushi , unnie pengsan!!! " jerit Yeri .
**************************

" Doktor , macam mana keadaan anak saya sekarang ? "

Doktor itu hanya tersenyum memandang appa Eunji .

" Berita baik . Eunji sekarang sudah sembuh sepenuhnya dari penyakit amnesia yang dia alami selama ini "

" Maknanya dia dah ingat semuanya ? "

" Ye "

Appa Eunji bersyukur kerana anak kesayangannya itu sudah sembuh .

" App— appa "

" Nae ? "

*******************************
Seungcheol , Wonwoo , Mingyu dan Vernon yang mendengar berita tentang kesembuhan Eunji tadi terus bergonjak gembira kerana mereka bersyukur kerana dapat menyelamatkan seorang wanita yang hampir mati sebelum ini .

" Aku nak pikat Eunji noona lepas ni HAHAHAHA korang bertiga jangan nak cuba pula rampas Eunji noona aku ea "
kata Mingyu.

Vernon yang mendengar setiap perkataan yang keluar dari mulut Mingyu itu terus membalas

" Eiii Mingyu kuat perasan! Noona nak dekat aku ok " kata Vernon pula .

" Eh kau ! Noona aku punya lah "

Seungcheol dan Wonwoo yang melihat pertengkaran itu terus sahaja beralih ke tempat lain . Naik menyampah dengar benda sama setiap hari . Asyik-asyik rebutkan Eunji tu je .

" Apalah yang diorang tu rebutkan sangat . Hero cerita ni dah lah orang lain " rungut Wonwoo kepada hyungnya Seungcheol .

" Ntah . Kecoh aje dua ekor beruk tu . Hyung sampai naik pitam dengan karenah diorang tu . Bila nak senyap pon tak tahu lah " Seungcheol memicit kepalanya menandakan dia sekarang tengah pening dengan pertengkaran dua adiknya itu .

*****************************

Setelah Eunji keluar dari hospital , dia meminta izin dari appanya untuk bersiar-siar dibandar Seoul .

✔ BLACK WOLFWhere stories live. Discover now