(S2)

75 3 0
                                    

" Eh sayang "

V menghampiri Eunji lalu dihidunya bau rambut Eunji yang wangi semerbak itu .

" Tch . Apa ni ?! " marah Eunji . Tidak suka betul dia dibuat sebegitu . Time macam ni jantan ni nak tunjuk byuntae dia pula . Kau ingat ini megamovie 18 sx ke sia ? Berambus pergi tengok wrong turn la .

Kejap . Wrong turn ? Kau layan cerita tu ea  Eunji (▰˘︹˘▰)

" Korang ni nak buat drama biar lah jemput aku sekali "

" Kau tak de kena mengena pon lah ! " tengking Kai .

" Eh kau nak marah-marah kenapa ? " kata V dengan mengsmirkkan mulutnya .

" Ni masalah aku dengan dua perempuan ni . Yang kau datang sini nak tunjuk hero kenapa ? Sekarang ni aku hero fanfic ni tahu tak "

" Sedar diri sikit aku pon hero dalam fanfic ni . Aku nak berlagak hero pon aku punya hal "

" Tapi kau hero second hand "

" Kau cakap baik sikit "

Kai dan V mula bergaduh semula . Benda kecil je siaaa yang gaduh macam kau dapat duit dari aku kenapa (▰˘︹˘▰) aku cuma panggil berlakon tak cakap nak bayar pon . Hero sekalipon dua-dua tak guna . Aku tukar PatahLopa nanti meraung tak de jobs .

" STOP LAH BERGADUH BENDA REMEH NI ! AKU HEROIN TAK BISING PON SIAL !!! " Eunji mula berang apabila melihat kedua-dua musuh itu bertikam lidah . Yang sederet 14 orang tu tengok je .

" Oppa mianhae " kata Yeri seraya membuat mimik muka untuk mendapat kemaafan dari Kai .

" Kau berambus sekarang ! " kata Kai tegas . Benci dia mahu melihat muka itu lagi . Banyak sangat perempuan yang cuba nak mainkan hati dan perasaan dia .

Kan dia cakap dia tak ada apa perasaan pon dekat kau . Yang kau beriya sayang sangat dekat dia kenapa ?

Yang dah lama perhatikan kau tu lagi tulus mencintaimu .

Sekarang ni , siapa yang nak dipersalahkan ?

Yeri atau Kai ?

Atau


Eunji ? ....

Bukan lah ni semua salah BTS (▰˘︹˘▰)

Bukan lah . Kris hyung !

Irene !





Ok . Semua salah .





Done . Gone . Die







Don't appreciate me , Yeri . Liar





Revenge .


No . Impossible






Harap bahagia



Dengan Mark




Arghhhh sial !





Kenapa semua kena dekat aku ?



Salah aku ke ?



Sebab bunuh Krystal ?


Tak ! Aku tak bunuh dia



Sumpah , aku tak bunuh dia




Wahai readers , tolong percaya aku .

Aku ... tak ... bunuh ... dia


Kai berjalan meninggalkan semua yang berada disitu . Semuanya menyakitkan hati .




Continuereading ....

✔ BLACK WOLFWhere stories live. Discover now