Setelah seminggu cuti sakit , Eunji kembali ke sekolah dengan hati yang tidak tenang . Mesti Kai benci kan dia kan ? Dah tau tanya lagi ~~~
Eunji berasa serba salah sebab buat Kai macam tu . Sepatutnya dia patut terima siapa Kai tapi akibat emosi yang tak menentu , terus terhambur kata cacian nya terhadap Kai . Sekarang dia menyesal . Menyesal sebab tinggalkan Kai . Hati ini masih mencintainya ~~ 7 Hari Melupakanmu bukan mudah bagi ku ~~~
HIGH SCHOOL
" Pfftf pffft , hyung kenapa dia muncul ? "
Tanya Chanyeol sambil berbisik ditelinga Suho . Suho hanya mengangkat bahu tanda tidak tahu .
" Err annyeong " tegur Eunji kepada semua ahli Exo kecuali Kai yang menghilang akibatnya sakit perut termakan ntah apa lauk yang D.O masak semalam .
" ......... " ahli Exo hanya membisukan diri . Penyebab dia dan BTS , hampir terbongkar rahsia .
______________________________________
Bukkkk ....
" Ahh mianhae " kata seorang pelajar perempuan yang telah dilanggar oleh Kai tadi .
" Gwenchana ? " tanya Kai .
" Saya ok , mian terlanggar saya tak perasan tadi "
" Tak . Saya yang terlanggar awak tadi . Btw saya Kai dari kelas 6 "
" Ouh sunbae . Saya Kim Yerim , just call me Yeri " kata gadis itu tersenyum manis .
Seperti ada tarikan magnet pada mata Kai . Dia tak tahu kenapa dia tak boleh lepaskan pandangan terhadap Yeri . Ahh lawanya dia ~~~~
" Er sunbae nanti kita jumpa lagi ok ? Saya nak ke kelas ni bye " kata Yeri lalu pergi meninggalkan Kai yang terpegun melihatnya itu .
Adakah ini jodoh ?
keojineun Heart b-b-beat
ppallajineunde
neodapjanke Heart b-b-b-beat
georyeo nareul bol ttae ...._____________________________________
Setiba setapak selangkah Kai ingin memasuki kelas , Eunji cepat-cepat menutup mukanya dengan buku yang dibacanya tadi . Dan Kai telah pun selamat memasuki kelas itu .
" Muka berseri je wakk " tegur Baekhyun yang dari tadi perasan riak muka Kai yang mula tersenyum . Lega hati dia sebagai kawan bila ternampak kawan sekumpulannya tersenyum kembali ..
" Takkan nak monyok je kan ? " balas Kai dengan mengeluarkan senyumannya itu 😻
" Macam ada apa-apa je ni . Cuba share dengan kitorang " kata Chen pula . Kaki korek mengorek ramai tho 😂
" Sebok je kau "
" Tanya je "
" Tak boleh "
Masalah sekarang apabila Baek dan Chen mula bertekak , penyelesaiannya biar lah mereka puas . Dah penat nanti diam ler tu .
Sekarang dah 2.40 petang . Masa balik ni . Ketika Kai ingin keluar dari kelas , Yeri pula lalu dikawasan situ untuk pulang .
" Hai Yeri "
" Hai sunbae "
" Yeri nak balik ke ? Jom jalan dengan sunbae . Dah alang-alang tu boleh kenal lagi mendalam "
" Err boleh je sunbae "
" Ouh patut lah berseri je muka dari tadi . Dah jumpa yang baru wuuuu . Kaja ! " kata Baekhyun
Kaja
Kaja
Seronok ahli Exo bila dapat balik . Nasib tak de rupa beruk macam realiti pelajar malaysia 😂 choiii
Dia dah lupakan aku ke ? Kenapa cepat sangat Kai ?
YOU ARE READING
✔ BLACK WOLF
HumorHidup tak semuanya indah . Cinta juga tak semestinya akan indah . Cinta seorang manusia , wolf jadian , pontianak berpaku dipagi hari yang berputik tetapi ada sahaja halangannya .