(S5)

75 3 0
                                    

MarkRi III

" Yeri " tegur Koeun . Sekarang ni masa untuk hapuskan perempuan depan mata aku sekarang ni . Suka hati kau ea rampas future aku .

" Nae ? " Yeri membalas lalu tersenyum . Wei minachi , jangan ingat ini senyuman yang ikhlas ok . Aku senyum sebab aku tahu apa yang kau nak .

" Kau tahukan aku sukakan Mark ? "

" Orang cakap , tak elok suka jodoh orang lah " perli Yeri .

" Kau jangan ingat kau cantik kau boleh lah rampas kebahagiaan orang lain ? Hell pergi mampus ! Mark aku punya . " bentak Koeun . Panas hati dia apabila mendengar sindiran yang dilontarkan dari mulut Yeri tadi .

" Kau tu yang tak tahu malu . Mark taknak kau lah . Kau buta ke ? Jaemin tu dah lama tunggu kau . Kau je yang menggedik dengan Mark kenapa ? Desperate pakwe orang ea ? " marah Yeri .

" Eh kau jangan nak kurang ajar ea " kata Koeun seraya itu menaikkan tangannya untuk menampar Yeri tetapi ditegur seseorang .

" Hoi gedik ! Kau nak buat apa dekat Yeri ha ? Gaduh sebab Mark ? Eh meninggal lah kau . Kelentik gatal ke nak pakwe orang ? Agaknya Jaemin tu buta gila-gila kan kau . Eii kalau aku dah lama reject kau awal-awal " marah Haechan . Nasib kau lalu Hyuck , kalau tak aku tak tahu lah apa jadi dekat pelakon aku tu ⊙﹏⊙

No hal lah thor , aku kan always ada untuk kau *wink*

YATOHANNNNMANACHENLENI? WAKDIANGURATKITAAAA 😀


" Kau jangan nak masuk campur hal aku dengan dia "

Dengan itu , Koeun tidak dapat mengawal perasaan marahnya lalu menarik rambut Yeri .

" Ei ni yang tak suka bila tengok perempuan gaduh . Sikit rambut dia buat sasaran . Aku dengan mark kalau gaduh mesti tercium . Woi jangan gaduh siaaaaa haishh masak aku ! " rungut Haechan lalu menolong Yeri dari ditarik rambutnya .

Dah dia yang tolong dia pula yang kena sepak terajang . Haih baru aku tahu nak leraikan perempuan bergaduh ni memang susah .

Mark ingin pulang ke dorm tetapi dia terdengar bunyi seperti perempuan sedang menjerit . Tiba-tiba matanya terbeliak .

Ya allah kawan aku ! Awek aku pon 😳


" Koeun ! Stop it " marah Mark .

" Mark ! Koeun tak buat apa pon tiba-tiba je Yeri serang Koeun " Koeun mengadu lalu memeluk lengan Mark sambil merengek .

" Lepas lah ! " bentak Mark .

" Yeri ahh , gwenchana ? "

" Okay je dari tadi . Kesiankan Haechan tu " kata Yeri dengan memuncungkan mulutnya ke arah Haechan yang sedang merenung tajam tepat ke arah Koeun .

" Hyuck , kau okay tak ? " tanya Mark sambil mengecheck seluruh badan Haechan dari atas bawah .

" Jangan raba i ok . I teruna lagi " kata Haechan dan menjeling Mark .

" Kau ada apa je huh "


" Koeun , kau nak apa sebenarnya ? " kata Mark dengan nada yang lembut . Kang tengking-tengking kang susah .

" Aku nak kau . Aku dah lama tunggu kau sejak kita ada variety show Disney sebelum korang debut . Tapi kenapa Yeri yang dapat kau ? Apa kurangnya aku Mark ? " tanya Koeun yang sudah mengalirkan airmata palsu .

Sebab kau kan tak cantik tu sebab Mark tak pandang (; ̄д ̄)

Ops maaf jemah . Tergosip pula 🌚

" Aku dah kata kan Koeun , hati aku memang hanya ada satu nama saje . Tapi kau yang perasan selama ni . Memamg aku layan kau baik sampai Jaemin cemburu tapi tak pernah lagi aku cuba untuk suka kau walau sekalipun . Aku tak boleh anggap kau lebih selain kawan . And one more things , Jaemin ada . Dia tunggu kau dah lama macam mana kau tunggu aku dari zaman Disneys kita dulu . Aku minta maaf Koeun sebab lukakan hati kau " terang Mark .

" Hyuck ku , Yeri ahh jom "



Koeun disitu hanya diam membisu . Memang dia sedar dia buta tentang cinta . Tak terlambat lagi kan untuk dia terima Jaemin dalam hidup dia ?

Kau kecik² nak menyesal pasal cinta . Gi belajar dulu lah woiii 😒



Cinta tak buta . Kau je yang buta .Cinta tu mana ada mata .

_____________________________________

" Hish taknak vanilla lah ! Vanilla tak sedap "

" Habistu nak aiskrim perasa apa ? "

" Strawberi "

" Kan uncle tu kata dah habis "

" Nak strawberi jugak ! Pergi cari sekarang "

" Baby ni macam mengandung pula . Kita kahwin pon belum "

" Jangan membebel lah ! Nak kahwin ke tak dengan kita ? Dah la tengah period ni "

" Yelah yelah nak carik lah ni . Duduk sini diam-diam jangan pergi mana² ok ? "

Lah period ke ? Normal lah kalau nak itu ini kalah orang mengandung 😂



Sekarang baru Koeun tahu apa itu bahagia sebenarnya . Tak sangka Jaemin ni penyabar orangnya . Dah la hensem , layan aku cam bini dia pula tu . Bahagia tau .

Ha lagi satu , Soo Man dah restu kitorang nak kahwin tahun depan .


Busy Jaemin pon , dia tetap layan aku . Ignore pon tak pernah . Kang aku merajuk , mati kutu dia nanti . Sweet lagi Jaemin aku dari Mark . Tapi MarkRi apa kurangnya bahagia sekarang . Haechan ? Well kitorang dah berbaik semula . Iyelah dulu selalu bergaduh sekarang jumpa je borak sampai Jaemin cemburu . Satu je sifat Jaemin yang aku tak boleh tahan . Cemburu buta ! Tapi sebab sayang aku sabar je . Huahuahua . Yang aku bengang sekarang ni , bilanya aku nak debut ?




Terima kasih author buatkan aku bahagia .

Yelah sesama *roll eyes*

______________________________________

" Yah Mark ! Cepat lah , tadi nak sangat suruh orang cepat . Dah cepat dia pula lambat " marah Yeri

" Sabar lah . Hyuck tu lah ! Dia saja serabutkan rambut Mark "

" Eii cepat lah "


" Ok siap "


_____________________________________


Eh thor , kenapa part Hero Heroin tak de ? Dah pupus ke diorang tu ?

Cuti rehat ...



















MANA PART KITORANG THOR !!!! LAMA DAH NI CUTI



















Continuereading.....

Situation (S) is ending guys ! Now real part & ending is otw 😂 cheer up babeyhhhh !

✔ BLACK WOLFWhere stories live. Discover now