10

8.1K 433 69
                                    

Sınavım iyi geçmemişti. Çalışmadığım yerden sormuştu. Okul bu yüzden kötü geçmişti. Sınavdan sonraki günlerde Jungkook'un arkadaş grubu ile daha çok vakit geçirmeye başlamıştım. Dışarıdan göründükleri gibi değillerdi ve git gide onlara alışıyordum. Özellikle Taehyung'a.

Taehyung 'un ısrarları ve Jungkook'un gelmesine gerek yok diyerek vazgeçirmeye çalışmasıyla gelmiştim. Pişman mıydım? Şimdilik hayır.

Yanımdaki Taehyung bana şarkılarını dinletirken göz ucuyla Jungkook' a baktım. Dans ediyordu fakat sinirli gibiydi. Arada sırada bize bakıyordu, benim baktığımı anladığında hemen bakışlarını başka bir yere çeviriyordu. Açıkcası kıskandığını düşündüm, bu yüzden de Tae ile eğlenebilirdim. Tae benim onu sevdiğimi ve ona gizli mesaj atanın ben olduğumu biliyordu. Bir gün telefonumu kurcalarken mesajları görmüştü. Garip bir şekilde benimle onu sevmem hakkında konuşuyor ve bana tavsiye veriyordu. Geçen gün ki voleybol oynadığımdaki halime bilerek güzel demişti onun yanında, kıskanıp kıskanmadığını öğrenmek için.  Tae'ye göre beni kıskanıyordu. Belki dedim, belki bana karşı bir şeyler hissediyordur.

Taehyung ile gülüşümüz tüm odayı sarmıştı. Rol yapmıyorduk, Jungkook hakkında konuşurken gülüyorduk. Yanımıza gelen Hoseok - oppa demeyi sevmediğim için adlarıyla sesleniyordum - 
''Çok yakışıyorsunuz. ''
Demişti.

O bunu dediğinde biz Tae ile birbirimize bakıp gülümsemiştik ta ki beni kolumdan çeken Jungkook'a kadar.

''Hadi sana dans hareketleri göstereyim. ''

Deyip o güzel gülümsemesini bana sundu.
Trouble maker - Now şarkısını açınca beni belimden kendine çekti. Her dans hareketinde ölmüştüm. Daha sonra bende ona eşlik ettim. Elimden geldiğince ona ayak uydurdum şu an çok havalıydı...

Bana yaklaşınca onu öpmek istedim, zira bu dansı yaparlarken bir kere öpüşmüştüler ama biz öpüşemezdik. Bittiğinde o da bende terlemiştik. Bangtan - kendilerine öyle diyorlar - bizi alkışladılar.  Utanmıştım çünkü dans ederken onların burda olduğunu unutmuştum. Jungkook havlunun birini kendi boynuna atıp diğeri ile de benim yüzümdeki terleri siliyordu. Yavaş yavaş boynuma inmişti. Çok sıcak hissediyordum, bu da neydi böyle?!

Yorgunlukla Tae'nin yanına oturmuştum Jungkook

''Hadi eve götüreyim seni. Geç oluyor. Annen kızar. ''

Dediğinde unutmuştum. Annem beni öldürecekti.
Tamam diyip herkesle vedalaştım, Tae yanıma gelip bana sarılınca jungkook dikkat çekmek adına yalandan öksürdü. Dışarı çıktığımızda bana kaskı uzattı. Motorun arkasına bindiğimde o parfüm kokusu burnuma doldu. Kadın parfümü kullanıyordu, harikaydı. Eve varınca sarıldı ve beni yanağımdan öptü.

Ölmedim yaşıyorum, sakin. Eve girene kadar arkamdan baktı ve ben girince gitti. Anneme görünmeden odama gittim ve yatağımda tepindim. Harika bir gündü. Bunu düşünerek yattım ve uyudum. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Geçenlerde bir videoda yukarıdaki parfümü kullanıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Geçenlerde bir videoda yukarıdaki parfümü kullanıyordu. Bazı sitelerde 200Tl....

I Love You♡ ~Jeon Jungkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin