39

4.2K 278 31
                                    

ButterflyJi :Jungkook
Bir şey mi oldu?

JJungkook :Ne gibi Hye ji?

ButterflyJi :Bilmiyorum, son zamanlarda benimle daha az konuşuyorsun.
Ayrıca görüşmeyeli 3 hafta oldu. Her hafta bir kez görüşürdük.

JJungkook :Bir şey yok Hye ji.
Yoğunum.
Sana vaktim kalmıyor.

ButterflyJi :Bana vaktin kalmıyor mu?

JJungkook : Evet bir de bu yoğunluğumun arasında seninle vakit geçiremem. Biliyorsun ben idolüm.

ButterflyJi :Bende voleybolcuyum Jungkook ama sana vakit ayırabiliyorum.

JJungkook :Uzattın Hye Ji.
Zaten içim var.
Yarın mezuniyet partisinde görüşürüz.

ButterflyJi : Tamam.
Özür dilerim zamanını aldığım için.

Son zamanlarda hep böyleydi. O idol ben de voleybol oyuncusu olsam da bir üniversiteye girmiştik. Kendi alanlarımızdaki bölümlere girmiştik tabi ki.

Üniversiteye pek fazla vakit ayırmasakta yarın bitiyordu. Fakat neden biz de bitiyorduk?

Son sene Jungkook benimle daha az ilgilenmeye başlamıştı. Daha doğrusu son bir aydır.

Konuşmuyor, konuşsa da başından savar gibi konuşuyordu.
Yarın ise mezun oluyorduk.  Artık kesin olarak büyümüştük. Garip hissettiriyordu. O ezik, sessiz ve bakımsız kız şu an voleybol alanında adını yazdırıyordu.

Hayatımda çoğu şey değişmişti. Hayatımda önemli rol oynayan annem ölmüştü. Acısı nasıl anlatılır ki?
Kanadım kırılmış gibi hissetmiştim.

Babam çökmüştü fakat bir süreye kadar. Bir süre sonra hayatına  yeni biri girmişti,Yong hee. Yong hee benim koçumdu.  Voleybol oynamamda bana yardımcı olan, beni hep iyi yerlere getiren biriydi o. Önceden de anne gibi davranırdı. Fakat şimdi üvey annem olarak daha bir anne gibi davranıyordu. O iyiydi, annem gibi hissettirmesede beni yalnız hissettirmiyordu. Babamı mutlu ediyordu. O mutlu olunca ben de oluyordum tabi ki.

Jimin ve Na Na erkenden sözlenmiştiler. Aramızda ilk çıkan çift de onlardı ilk sözlenen de. Bu gidişle ben de sonuncu olacak gibiydim.

Taehyung ve Mi Cha ise daha erken olduğunu düşünüyorlardı. Daha doğrusu Mi Cha 'nın babası öyle düşünüyor ve izin vermiyordu.

Diğerleri ise çoktan evlenmişti. Jin ve So young' un Jisoo adında bir kızları vardı. Yoongi ve Yun ise bir bebek bekliyorlardı.

Grup en başarılı gruplardan biriydi. Sırayla solo çıkış yapmıştılar. En son yapan da Jungkook du. Aslında şu sıralar aktiteleri yoktu fakat bana yoğunum diyordu. Onu anlamak cidden zordu.

Onu özlemiştim. O ise hiçbir şey dememişti. Neyse ki yarın görüşecektim. Ona neden böyle olduğunu sorabilirdim...

I Love You♡ ~Jeon Jungkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin