37

4.5K 260 35
                                    


''Emin misin? ''

''Eminim Jungkook. ''

''Pekala ilk ben. ''

''Tamam. ''

1 saat olmuştu bu garip yere geleli. Dövme yaptıracaktık, ben çok istiyordum. Jungkook'ta küçükken dövmeci olmayı istemiş bir ara bu yüzden o da istemişti. Fakat bir ara değerli cildine zarar vermemek için vaz geçmişti. Şimdi de benim canımın acıyıp acımaması hakkında endişeliydi.

Nasıl bir şeyler yapacağımıza baktık. Kelebek modelinde karar verdik. Kelebeğin yarısı benim elimde diğer yarıso da onun elinde olacaktı. Ellerimiz birleşince de bir bütün olacaktı, aynı biz gibi...

--------------------

''Sandığım kadar acı vermedi. Ama senin canın acıyabilir ve ben buna dayanamam. ''

''Acımaz. ''

Dövmeci iğneyi elime değdirdiğinde ağzımdam ufak bir çığlık çıktı, çok ufak...

Jungkook diğer elimi tutarken diğer yandan dövmeci yapmaya devam ediyordu. Bu kadar acıtacağını düşünmemiştim doğrusu.

Çığlık seslerime bir de ağlayışım eklendiğinde Jungkook dudağıma ufak bir öpücük kondurdu. Daha sonra başıma ve elime de.

Öpücüğü ile sakinleşsem de hala ağlıyordum.

''Ağlamana dayanamıyorum Hye Ji. ''

Bir şey diyemedim. Burnumu çekip yaşlı gözlerim ile ona baktım, ve benden farkı olmadığını gördüm. Gözleri yaşlıydı bana bakıp

''Kendi acıma katlanabilirim ama senin canın acıdığında dayanamıyorum Hye Ji. ''

''Sen dışarıda bekle Jungkook. ''

''Ama-''

''Lütfen. ''

''Peki. Eğer ihtiyacın olursa ben dışarıda seni bekliyorum. ''

''Tamam. ''

----------------

Dövme yaptırmam bittiğinde dövmeciye imzamızı verip çıktık.

El ele giderken dövmelerimize bakıyor, sırıtıyordum. Bunu fark eden Jungkook da ellerimize bakıp sırıttı. Elimi alıp dövmemin üzerine öpücük kondurdu.

''Nereye gideceksin? ''

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


''Nereye gideceksin? ''

''Antrenmana. Sen? ''

''Pratik yapmaya. Yakında Geri dönüş yapıyoruz, çalışmalıyım. ''

''Tamam ben taksiye biniyorum. ''

''Seni Seviyorum. ''

''Seni seviyorum. ''

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Okulda dışarıda donarken yazdım dkcmfkcs. Karne alacağız -, -
Umarım beğenmişsinizdir.

I Love You♡ ~Jeon Jungkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin