Yine rutin haline gelmiş işlerimi yaptım. İçimde anlamlandıramadığım bir mutluluk vardı.
Koç çok fazla yormamıştı bizi. Ben de bundan istifade biraz gezmeye çıktım. Parka geldiğimde etrafta hep çiftleri gördüm. Salıncağa oturdum ve Jungkook'u düşünmeye başlamıştım ki arkamdan biri dürtene kadar.
''Noona bu sana göre değil. Kalkar mısın? ''
''Y/n:Noona erkeklerin kendinden büyük kızlara seslendikleri kelime ''Dedi elinde şekeri olan çocuk. Gülümseyip kalktım. Jungkook arıyordu, hemen açtım.
''Ne yapıyorsun?' '
''Parkta geziniyorum, sen? ''
''Hiç öyle oturuyorum. Hangi park? ''
''Han Nehri'nin oralardaki. ''
''Tamam. Iıı, işim var seni seviyorum. ''
''Bend de ''
Garip konuşuyordu. Umursamayıp etrafa bakındım. El ele gezen çiftler her yerdeydi. Jungkook'u daha da özlüyordum. Gözlerini, dudaklarını, kokusunu, sarılışını,her şeyini...
Bir anda biri bileğimi çekip kendine çevirdi. Ne olduğunu anlamadan o kokusu geldi burnuma. Yüzümü kaldırdığımda Jungkook'u gördüm. Gülümseyip bana sıkı sıkı sarıldı. Az önce özlemini çektiğim kişi yanımdaydı. İlk önce özlediğim sarılışını tattım, daha sonra özlediğim kokusunu kokladım, özlediğim gözlerine baktım ve son olarak özlediğim dudaklarını öptüm...
--------------
Yol boyunca birbirimizi özlediğimizi konuştuk. Bizi videoya çekenler oldu, ya da resmimizi çekenler ama Jungkook aldırış etmeden elimi tutup yürüdü. Yanımdan ayrılması gerektiği için vedalaşma vakti gelmişti.
''En azından görüştük. ''
''Ama 1 yıl boyunca görüşemeyeceğiz Jungkook.' '
''Her gün mesajlaşıp, konuşuyoruz. Hem sen şimdi yoğun olacaksın sonuçta milli takıma giriyorsun. Oww benin sevgilim büyümüşte milli takımda mı oynayacakmış. ''
''Of jungkook. ''
''Hey sevgiliye of denmez küçük hanım. ''
Dediği şey ile gülmeye başlamıştık. Sarıldı ve beni öptü. Daha sonra boynundaki kolyeyi tutup,
''Bu kolyedeki iki kelebek bizi temsil ediyor. Mavi olan ben krem rengi olan sen, biz bu kolye gibi hep birlikteyiz. Seni seviyorum. ''
''Seni seviyorum. ''
''Hadi gir içeri.' '
''Hayır sen arabaya bin. ''
''Hye Ji eve gir. ''
''Jungkook arabaya bin. ''
''Hye ji. ''
''Tamam tamam. ''
Dedik ve son kez sarıldık. Son kez kokusunu içime çektim.Ellerimizi ayrımak istemesekte ayırdık.
Ve son kez o kahverengi gözlerine bakıp eve girdim. Şimdiden özlemiştim. Jungkook ile ayrılışımdan geçen zaman, 1 dakika...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Kolyeyi hatırlamayanlar için 👆
Ve Jungkook'un dudakları... 👆😍