Beni çeken kişinin Jungkook olduğunu anladığımda çırpınmayı bırakmıştım. Beni kendine çevirdi o kadar yakındık ki kızardığıma emindim. Gözlerime bakıyordu, pes edip ben de onun gözlerine bakmaya başladım. Konuşmaya başlayınca soğuk havayı onun nefesi ısıtıyordu.
''Neden bir an da değiştin? Yani neden - ''
Konuşmasını yarım bırakıp nefes aldı ve devam etti.
''Şu an beni çıldırtmaya başladın! Neden böyle bir şey yapıyorsun?! Zaten güzeldin fakat bu güzelliğini yalnızca ben görebiliyordum, şimdi peşinde kaç erkek var haberin var mı?! ''
Dediklerinden sonra gözlerimi açabildiğim kadar açtım.Beni sevmiyordu neden böyle yapıyordu? Yoksa beni hatırlıyor mu? Ama hatırlıyor olmasının imkanı yoktu değil mi?
''Evet seni hatırlıyorum. Hiç unutmadım ki. Hadi ama kim çocukluk arkadaşını hatırlamaz. Hele ki hiç değişmemişse. ''
O zaman neden hep bana kötü davranıyordu ki? Gerizekalı!
''Şu an sana neden hep kötü davrandığımı düşünüyorsun değil mi? Kesin sen şimdi gerizekalı da demişsindir. ''
Dediklerine güldüm. O da güldü bu güzel gülüşünü tekrar görmek için neler vermezdim.
''Kısaca söyleyeyim o zamanlar biliyorsun babamla kalıyordum. Onun düşmanları yüzünden bir rahat olamıyorduk. Babam beni annemin yanına gönderdi ve orda yeni bir hayata başladım. Hiç kimse benim eski hayatımı bilmiyordu. Babam öldü demiştik. Arkadaşlarımdan sadece biri biliyor, Jin. Yani ister istemez değiştim. ''
Konuşmam gerekti susamazdım.
''Ve bu değişim kötü olmuş. Pislik ve kötü biri olmuşsun. Cidden değişmişsin. ''
Dediğimde kızgınlık ve üzgünlükle baktı bana. Sonra
''Şu an burda böyle seninle konuşmam, konuşmaya devam edeceğim anlamına gelmiyor. Yalnızca peşindeki erkeklere dikkat etmen konusunda uyarmak istedim, ne de olsa kardeşim gibisin. Sana okulda kötü davranmamaya karar verdik. Seni diğerlerine söylemeyi düşünüyorum daha doğrusu Jin söylemem gerektiğini söyledi.
Ow hala şirinsin. ''Dedi ve saçlarımı karıştırıp gitti. Kardeşim dediği an ağlamak istedim. O beni küçüklüğümden beri kardeşi olarak görüyordu, ben ise ona hep aşıktım. Platonik bir aşık.
-------------
JJungkook : Hey!
Uyanık mısın?
ButterflyJi : Evet
Uykum yok.
JJungkook : Hala kızgın gibisin.
ButterflyJi : Değilim ^o^
JJungkook : Sevindim 8-)
Sence ben pislik ve kötü biri miyim?
ButterflyJi : Duruma göre değişiyorsun.
Ama ben senin iyi yönlerini de biliyorum Jungkook.
Mesela evinin yolunda olan yavru köpeklere her sabah yiyecek götürdüğünü.
Kasada parası bir şeye yetmeyen küçük çocuğa yardım ettiğini.
Okulda öğretmenin birine suç atıldığında onun suçsuz olduğunu kanıtladığını ve daha bir sürü şeyi.
Bir anda ne oldu da bana bunu sordun?
JJungkook : Hayatımda değer verdiğim biri böyle dedi.
Aslında haklı da ona sürekli öyle davrandım.
Bu arada duygulandım.
Ne harika biriyim ben şu yaptıklarıma bak.
ButterflyJi : Egona söyler misin şöyle azıcık ileride konuşsun ben seninle konuşuyorum.
JJungkook : Tch olmaz biz bir bütünüz.
ButterflyJi : Olmz annem gliyo bni grürse öldrr bb 😘
JJungkook : Bir arkadaşıma benziyorsun
Heyy bu arada bebeğim biraz hızlı gitmemiş misin?
Öpücükler falan ;)
ButterflyJi : Sayende yakalandım -, -
Hem o alışkanlık. Sana özel bir şey değil.
JJungkook : Sesini kısabilirdin -, -
Neysee ben yatıcam. Bb
ButterflyJi : Çok bilmiş. Bb
En azından bana değer vermesi güzel.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Texting olmaktan sapmış gibi fakat konunun devam etmesi için böyle olması gerekiyordu. Umarım beğenirsiniz.