26

5.2K 307 31
                                    

JJungkook :Hye Ji işim çıktı,
Maçına biraz gecikebilirim.
Namjoon Hyung çağırdı
Önemli bir şey olmasa çağırmazdı.
Özür dilerim, yetişmeye çalışacağım.

ButterflyJi : Anlıyorum.
Sorun değil

JJungkook : Başarılar bitanem..

ButterflyJi : Bb

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gelemeyeceğini öğrenince garip hissetmiştim, sanki bir sorun olacak gibi. Fakat fazla kafaya takmadan maça odaklanmalıydım, hem zaten yetişmeye çalışacaktı.

Takımla son kez durumu gözden geçirdik ve voleybol sahasına çıktık.

3.kişi'nin ağzından

Hye Ji içindeki korkulara rağmen sahada iyi iş çıkarıyordu. Takımları ilk seti kazanmıştı. Biraz dinlenmek için oturdular, o sırada Hye Ji 'nin kızların gözü tribünlerdeydi.

2.set başladığında kızların takımı yenilmeye başlamıştı. Büyük kapının açılmasıyla Jungkook, Jimin ve Taehyung girmişti. 

Jungkook Hye Ji' ye gülümseyip işaret yolladı. Fakat Hye Ji Jungkook'un moralinin pek te iyi olmadığını düşünmeye başlamıştı.

Hye Ji
Jungkook'a baktığımda gülüyordu fakat gözlerinde anlamlandıramadığım bir bakış vardı.

Bizim iki sayı atmamız ile maçı kazanmamız bir olmuştu.

Takım olaral birbirimize sarıldıktan sonra tribünlere gidip Jungkook'a sarıldım. 

-------------------

Maç bittikten sonra kutlama için takımca bir cafe'ye gelmiştik. Jungkook'un ve diğerlerinin davranışları bir garipti. Jungkook eğilip dışarı çıkmak istediğini söyledi. Takım ile vedalaşıp Jungkook ile dışarı çıktım.

---------------

Yol boyunca sessiz bir şekilde gittik.

''Oturalım. ''

Dedi, oturduk.

''Şimdi bu söyleyeceğim şeylere nasıl bir tepki vereceğini bilmiyorum. Bugün Namjoon Hyung bizi pratik odamıza çağırdı. İçeride bir kaç adam vardı. Geçen ki baloda bizim gösterimizi izlemişler ve beğenmişler. Bizimle çalışmak istiyorlar.  Eğitim için Amerika'ya gitmeliyiz. ''

Dedi ve gözlerime baktı. Bu hissi sevmiyordum. Onu yine kaybedecektim. Gözlerinin dolduğunu gördüm. Aslında sevinmiştim. Bu onun hayaliydi karşı çıkamazdım. Gülümseyip ona baktım. Ellerini tutup dudağına bir öpücük kondurdum.

''Sevindim aşkım. Hayalleriniz gerçekleşecek. Hem sana söylemedim fakat bugünkü oynamamdan sonra benim için ve kızlar için büyük bir fırsat olabilirmiş. Merak etme, Amerika 'ya git ve beni gururlandır.' '

''Zaten ayrılmıyoruz. Kalben hep birlikteyiz. Geri döndüğümde her şey aynı olacak. ''

Olmayacaktı...
Hiçbir zaman biri gittikten sonra döndüğünde hiçbir şey aynı olmamıştı.

''Şirket izin verecek mi sevgili olmamıza? ''

''Evet buna karışmıyorlar. ''

''Amerika da beni aldatırsan ölürsün. ''

Güldü ve sarıldı. Son zamanlarımızı iyi geçirmeliydik. Daha çok sarılarak, kokusunu içime çekerek ve öperek...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Konunun devam etmesi için bir şeyler olması gerekiyordu :'))
Umarım beğenirsiniz.
Lütfen vote verin ve yorum yapın. Cidden yorum yapıp vote verenler oldukça mutlu oluyorum. 
Yanlışım varsa özür dilerim.

Jungkook'un elleri

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Jungkook'un elleri... 👆💓💘

I Love You♡ ~Jeon Jungkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin