15

7K 392 135
                                    


ButterflyJi : Günaydınnn

JJungkook : Günaydın.

Çok mutlu gibisin.

ButterflyJi : Yani mutluyum.

Ne yapacaksın bugün?

JJungkook : Taehyung'un doğum günü kutlayacağız.

Sen eğer kendini gösterseydin sen de gelirdin.

ButterflyJi : Boşver.

Neyse o zaman ben de biraz ders çalışayım.

JJungkook : Pekala.

Zaten partide göstereceksin kendini.

Bu arada özür dilerim ama ben seni arkadaşım olarak görüyorum,yani yanlış anlamanı istemem.

ButterflyJi : Yanlış anlamıyorum

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Telefonu cebime koyup botlarımı giydim. Kızlarla buluşup Taehyung 'un partisinin yapıldığı yere gittik.
Barda yapılıyordu, içeri girdiğimizde içki kokusu beni rahatsız etmişti. Mekanda sadece biz olmayacaktık. Taehyung'un partisine gelenler ve başka müşterilerde vardı. Taehyung'u görünce ona doğru gittik Jungkook' a baktığımda bir kız ile gülüştüğünü gördüm.

Kıskanmıştım, o güzel gülüşünü başka kızlara gösteriyordu. Üzerine giydiği kot ceket onu çok daha yakışıklı göstermişti.

Onu umursamadan Tae'nin yanına gittim ve sarıldım. Mi Cha utangaçca - ki o asla utanmazdı - sarıldı. Pasta kestik ve hediyeleri verdiler. Çocuklar ve biz sonra vermek için şimdi vermemiştik. Bu zamana kadar Jungkook yanındaki kızla konuşmuştu hep. Kıskanıyordum.

Bir anda kız Jungkook'un kolunu çekiştirip sahneye çıkardı. Jungkook şarkıyı seçerken hep gülümsüyordu o kıza, onun yerinde olmayı çok isterdim.

Şarkıya ilk Jungkook başladı daha sonra kız devam etti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Şarkıya ilk Jungkook başladı daha sonra kız devam etti. Sonra birlikte söylemeye başladılar. Birbirlerine bakarak...

Daha fazla bakmak istemediğim için dışarı çıktım, nefes almak iyi gelecekti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Daha fazla bakmak istemediğim için dışarı çıktım, nefes almak iyi gelecekti. Geldi de içeri gittim ve hiçbir şey umrumda değilmiş gibi davrandım. Sonunda beni fark ettiğinde nereye gittiğimi sordu lavaboya gittim dedim ve geri yanındaki kıza döndü.

Sıkılmaya başlıyordum. Herkes içki içiyordu ben de azıcık içmiştim. Fakat daha sonra Jungkook ve o kızı öpüşürken görünce sinirlendim. Taehyung yanıma gelip destek oldu.

''Düşünme onu şu an. Üzülme Hye Ji, keyfine bak hadi. İçki iç başka adamlarla takıl. Merak etme zaten sana aşık o. ''

Gülümsedim. Ben onun için farklıydım. En azından düşüncem böyleydi. Barmenin yanına gidip içki istedim. Kaçıncı bardağım olduğunu bilmiyordum, umrumda da değildi. Tek bildiğim sarhoş olduğumdu. Arasıra kızlar ya da Taehyung gelip bakıyordu. Bir anda önüme bir içki uzatıldı. Benim yaşlarımda bir gençti.

''Seni burda ilk görüşüm. İlk defa mı geldin? ''

Dediğine yalnızca kafamı salladım. Bana uzattığı içkiyi yudumlarken ona baktım,cidden yakışıklıydı.

Benimle sohbet ederken yan gözle Jungkook'a baktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Benimle sohbet ederken yan gözle Jungkook'a baktım. Yanındaki kıza bakmıyor direk olarak bize bakıyordu. Onun inadına adının Sungjae olduğunu öğrendiğim çocukla beraber konuşmaya başladık.

Dansa kalkalım dediğinde beni belimden tutup ayağa kaldırdı. Çok garip gözüktüğüme emindim. Dans ettikçe bana yaklaştı. Yüzünü yüz hizama getirip tam öpecekken bir yumrukla yere yığıldı. Yumruğu atan Jungkook'tu.

''Bir daha seni bu kızın etrafımda görürsem seni öldürürüm. ''

Diyip yumrukları en sonunda Taehyung ve Jimin gelip onu durdurdular. Bense çok içtiğim için düşecek gibi olmuştum. En son hatırladığım Jungkook 'un kucağında onun kokusunu içime çektiğimdi...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Umarım beğenirsiniz ^~^
Taehyung' un doğum günü şu an korede bitti fakat bizde bitmedi djcjdnx. Bundan sonra daha fazla bölüm atmaya çalışacağım. Yarın saat kaçta atarım bilmiyorum fakat Yılbaşı partisi bölümü atacağım...
Sonunda sevgili olabilecekler.
Bu arada aşırı hızlı gitmiş gibi fakat burda attığım bölümlerin çoğu aradan bir süre geçmiş şeklinde oluyor yani tarihi belli değil. Neyse oy verirseniz teşekkür ederim ♥

I Love You♡ ~Jeon Jungkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin