~ 5 ~ Dosud nepoznané nezůstane nepoznaným ~ 5 ~

3K 213 14
                                    

~ Zase jsem se do toho psaní nějak opřela :3 Tahle část bude ještě poměrně nudná, pořád se tam k té yaoi scéně schyluje, ale ještě si budete muset chvíli počkat. Ale nebojte, příště už se to konečně rozjede :D ~

Když vyslovil tu otázku, šokovalo mě to, ale nedal jsem to na sobě znát. Zachovával jsem si na pohled chladný a klidný výraz, uvnitř mě ale započala válka názorů. 

Proč mi to nabídl!? Dostal na to prostě chuť, když jsme se o tom bavili? Nebo to má třeba trochu hlubší důvod? Chce mi snad ukázat, jaké to je mít sex s klukem? Nebo si ze mě snad dělá jenom srandu? 

,,T-To myslíš vážně?" optal jsem se trhaně, i když jsem se se vší snahou snažil udržet vyrovnaný hlas, v téhle situaci to bylo ale skoro nemožné.

Překvapilo mě, že vzhledem k mé poněkud nepatřičné otázce si zachovává klid. Když jsem se mu ale zadíval hluboko do očí, viděl jsem to rozhození a zmatek. 

Neměl jsem to říkat. To jsem sakra neměl. 

Snažil jsem své předchozí otázce dodat na vážnosti, takže jsem na jeho dotaz vyrovnaně kývl hlavou. 

,,Bylo by to jenom jednou, aby jsi poznal, jaký to je. Zůstalo by to jenom mezi náma dvěma a zítra můžeme klidně dělat, že se nic z toho nestalo." dodal jsem přesvědčivě a seriózně. 

Nevím, jak bych zvládal se s ním vyspat a potom do konce života předstírat, že se absolutně nic nestalo, ale momentálně jsem nějak potřeboval zamaskovat mé city k němu. 

Neutahuje si ze mě. Myslí to naprosto vážně. 

Co mu mám odpovědět? Nejdřív bych se měl ale zamyslet nad tím, jestli bych to chtěl s klukem zkusit? Vztah s dívkou už jsem párkrát měl, ale začínalo mě to poměrně nudit. Možná, že bych po tomhle zase dostal chuť dát se s nějakou dohromady. 

Ale vážně se chci vyspat s Oikawou? Byl to můj kamarád už pěknou řádku let, nezničilo by tedy tohle náš vztah? Ale říkal, že bychom mohli předstírat, že se nic takového nestalo. Já osobně s tím nemám problém a on podle jeho chování asi také ne. 

Sakra, tak jednou mě to snad nezabije, ne? Navíc už jsem to pěknou dobu neměl, i když nevím, jestli mě tohle vůbec dokáže přivést k vrcholu, ale za pokus to stojí. Teď mám jedinečnou šanci si to vyzkoušet, tak jí přece jenom tak nezahodím. 

,,T-Tak jo..." špitl jsem tiše a trochu udiveně sám nad sebou, ale nehodlal jsem své rozhodnutí vzít zpět. 

Zdálo se mi to? Jenom jsem se přeslechl, že ano? Nebo snad mou nabídku vážně přijal? 

Sakra, on to vážně přijal! Už jenom na představou, že to s ním budu dělat, se mi málem postavil. Musel jsem se ale trochu zklidnit. Nemůžu se po něm hned vrhnout a začít se po něm sápat. 

Jestliže s ním ale už nikdy nebudu mít šanci nic mít, chci si to dneska užít naplno. Nebudu šetřit ani jeho, ani sám sebe. Samozřejmě na něj nesmím být ale úplně hrr, aby se mě nelekl a nezměnil názor. 

Zakroutil jsem rychle hlavou a vzpamatoval se. 

,,T-Tak dobře! P-Půjdeme ke mně, jo?..." zeptal jsem se a rozpačitě se podrbal na zátylku, málem mi přeskočil hlas. 

,,Jasně..." odpověděl jsem prostě, on se rychlejším krokem rozešel k jeho domu, který už byl od nás vzdálený asi jen padesát metrů, já ho oddaně následoval. 

Vůbec jsem netušil, do čeho jsem se to pouštěl. Při té cestě k jeho domu, která se mi zdála až příliš dlouhá, jsem přemýšlel nad velkou spoustou věcí, ale tak nějak jsem si nedokázal uvědomit, že to budu s Oikawou dělat. To. S Oikawou. 

Slepota [YAOI]Kde žijí příběhy. Začni objevovat