~ 7 ~ Zalíbení ~ 7 ~

3.2K 191 17
                                    

!VAROVÁNÍ!

V této části se vyskytuje hard yaoi - detailně popsaný sexuální styk muže s mužem! Byli jste varováni.

~ Huhuh, v téhle části už se to docela zvrhne :D Protože prostě neumím psát krátké yaoi scény, tak to vyjde ještě na další část, ale nevím, jestli na celou. Přeji příjemné počtení x3~

Ucítil jsem náhlý chlad, když Oikawa rozhrnul mou košili z mé hrudi, zatímco se ze mě nepřestával pokoušet servat sako školní uniformy. Trochu jsem se nadzvedl a pomohl mu s tím, při čemž mi on rovnou stáhl i košili a oboje skončilo u postele na zemi stejně jako má kravata.

Usoudil jsem, že bych se taky mohl trochu osmělit, proto jsem mu lehce stáhl sako z ramen a on to pochopil. Všechny jeho svršky putovali rychlostí světla přímou čarou za mým odhozeným oblečením. 

Když jsem se zbavil toho momentálně přebytečného oblečení, pohledem jsem přejel jeho krásnou vypracovanou hruď a břicho a nevědomky jsem tiše vzdychl. Už jenom ten pohled mě děsně rozpaloval. 

Pomalu a táhle jsem dlaní přejel od jeho prsních svalů až k podbřišku, kde jsem se na chvíli zastavil a pohlédl mu do očí. Nečekal jsem ale na nic a zahákl mu dva prsty za lem kalhot. 

,,Jsi v pohodě? Můžu pokračovat?" i přes všechnu touhu jsem ho požádal o svolení, protože ho miluju a nerad bych udělal něco, co by se mu nelíbilo. 

,,Jo... jasně..." odpověděl jsem tiše a nejistě, pak jsem nahlas polkl. Nebylo tu nic, čeho bych se měl obávat, to jsem věděl. Jenom jsem měl strach z... neobjeveného, možná? 

Nevím, neřekl bych, že to byl strach, spíš jenom nová věc, na kterou jsem ale nebyl zvyklý. I tak jsem se ale oddal do Oikawových rukou a nechal se opečovávat. 

Pokýval jsem hlavou na znamení, že chápu, a začal mu pomalu rozepínat pásek. Začaly se mi třást ruce. Ani nevím proč, asi protože jsem na tuhle chvíli tak dlouho čekal a ono se to najednou děje. Teď tu ale byla jiná věc, která jsem se měl věnovat. 

Rozepnul jsem knoflík jeho kalhot a následně i zip, zahlédl jsem látku šedých boxerek a zachvěl jsem se. Cítil jsem se jako nadržená děvka, ale nedokázal jsem se ovládat. 

Pomalu jsem mu kalhoty stáhl a odhodil je na to samé místo, které se pro teď stalo našim "skladem nepotřebného oblečení". Samozřejmě, mám na mysli zem pod mou postelí. 

Pak jsem se zadíval na jeho zatím nevzrušenou chloubu, jenž se rýsovala skrz šedou látku jeho boxerek. Těžce jsem vydechl a posunul se k němu blíž. 

Bezostyšně jsem ho pohladil přes rozkrok a následně ho lehce stiskl tak, aby ho to nebolelo. Ukazováčkem jsem přes boxerky přejel od jeho špičky až k jeho kořeni a s potěšením zjistil, že na mé počínání začíná reagovat. 

Zapřel jsem se nohama, lehce nadzvedl svou pánev a nechal jsem Oikawu, ať mi stáhne kalhoty, nebráníc se jeho postupům. 

Když jsem se před ním octl jenom v boxerkách, měl jsem na chvíli tendenci dát kolena k sobě, ale ovládl jsem pokušení a s mírnými obavami jsem se ani nepohnul. 

Všiml jsem si, jak se Oikawa zadíval na můj rozkrok. Hrudník se mu začal nadzvedávat a klesat rychleji a v jeho očích se zaleskl chtíč. Vztáhl ke mně svou dlaň a jenom přejel po šedé látce boxerek. Zaťal jsem ruce v pěst a stiskl rty k sobě.

Vnímal jsem každý jeho sebemenší pohyb, to, jak mě pevně stiskl, poté mě zase naopak jenom lehce poškádlil jedním prstem. Vypadalo to, jakoby si se mnou hrál a očividně ho to náramně bavilo.

I já ale musel uznat, že má docela šikovnou ručku. Bylo to příjemné, troufnu si říct, že lepší než od dívky, ale to je jasné, protože jenom kluk může přesně vědět, co udělá klukovi dobře. 

Prostě jsem nemohl zůstat chladný, bez jakékoliv reakce. Začínal jsem cítit ten dobře známý tlak a těsnost v boxerkách. Moje tváře nabraly lehce narůžovělý odstín, i když jsem věděl, že se není za co stydět. Je to přirozená reakce na stimulaci právě onoho místa. 

Spokojeně jsem sledoval, jak se látka jeho boxerek napíná a napíná, až se v ní rýsovala jenom plně vzrušená erekce. V těle se mi zrychlil krevní oběh a začínala mi už být pěkné horko. Trhaně jsem vydechl a naposledy ho pohladil přes rozkrok. 

Potom jsem se pustil do vyprošťování se z vlastních kalhot. Spěchal jsem, nemohl jsem čekat. Navíc ten tlak začínal být nesnesitelný. Když jsem se konečně dostal z těch upnutých nohavic, úlevně jsem si oddechl. Nedbale jsem je odhodil vedle postele (jak jinak) a bezostyšně si stáhl boxerky, při čemž jsem odhalil svou chloubu před světlem Božím. 

Patrně zaraženě jsem sledoval Oikawu, který, aniž bych to stačil zaznamenat, si stáhl kalhoty i s boxerkami a momentálně byl nade mnou tak, jak ho pán Bůh stvořil. Hlasitě jsem polkl a trochu víc vytřeštil oči, ale neřekl jsem ani slůvko. 

Neměl jsem ani čas na to, abych si ho prohlédl a už jsem cítil, jak mě Oikawa zbavuje i mého posledního kousku oblečení. V jedné chvíli mi stáhl boxerky až ke kolenům a to aniž bych se musel nějak nadzvednout nebo obrátit, aby se mu to sundavalo lépe. 

Nakonec mě spodního prádla definitivně zbavil a završil tak naší hromadu oblečení vedle postele. Moc dobře jsem zaznamenal ten jeho hladový, zastřený pohled, když mi bezostyšně upíral zrak do rozkroku.

Hlasitě jsem polkl a po tváři mi stekla kapička potu. Ucítil jsem lehké zacukání ve svém údu, když jsem upřel pohled na jeho chloubu, pyšně se tyčící ke stropu. 

S přivřenýma očima jsem ho lehce pohladil po celé délce, za kterou se rozhodně nemusel stydět. Pevně jsem ho obemkl dlaní a cítil jsem, jak jeho tělem projelo chvění. Začal jsem rukou pohybovat nahoru a dolů ve správném tempu. 

Potom jsem se konečně dočkal první odezvy. Iwa-chan roztřeseně oddechl a spokojeně zavřel oči, obočí svraštil ve slastné křeči. 

Nebylo pochyb o tom, že v tomhle měl už praxi. Bylo zatraceně příjemné, jak na to nespěchal. To pomalé tempo mě přivádělo k šílenství. Aniž bych to plánoval, začal jsem těžce oddechovat a občas jsem i tiše vzdychl. Bylo to jednoduše příjemnější, než jsem čekal. 

Ani si nedokážete představit, jak moc mě pohled na něj, ležícího pode mnou, opojeného slastí a vzdychajícího, dokázal vydráždit. Sklonil jsem se k němu víc a jazykem se dotkl jeho špičky, obkroužil ji a následně ho pohltil až po kořen. Dávící reflex se u mě nikdy moc neprojevoval, takže jsem s tím neměl potíže.

Sám jsem u toho frustrovaně zavzdychal a začal pohybovat hlavou nahoru a dolů v poměrně rychlém tempu. Jednou rukou jsem si při své práci dopomáhal, druhou jsem propletl mezi našimi těly a dotkl se jedním prstem svého vstupu, uvolnil jsem se a následně jím do sebe pronikl. Musel jsem se na to připravit, jinak jsem si byl jistý, že by to při jeho velikosti bylo pěkně bolestivé. 

~ Autorka je svině a zase to ukončí  tom nejlepším x3 ~

~ Autorka je svině a zase to ukončí  tom nejlepším x3 ~

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Slepota [YAOI]Kde žijí příběhy. Začni objevovat