~ 8 ~ Spolupráce ~ 8 ~

3.7K 173 83
                                    

!VAROVÁNÍ!

V této části se vyskytuje hard yaoi - detilně popsaný sexuální styk muže s mužem! Byli jste varováni.

~ Přeji všem krásný nový rok plný úspěchů a dobré nálady ^_^ Že je dneska ten Silvestr, tak jsem se rozhodla jako dárek pro vás vydat ještě jednu část :) Děkuji všem za podporu, úžasné komentáře, počet hvězdiček u mých příběhů a za to, že mám tak úžasné sledovatele :3 Zbožňuju vás! :) - Hin ~ 

Zalapal jsem po dechu a zprudka otevřel oči, když jsem ucítil teplé a vlhké obklopení, následované pravidelnými pohyby nahoru a dolů. Omámeně jsem sledoval Oikawu, jak mě úplně bezproblémově kouří, přičemž mě pojímá celého až ke kořeni. 

Pevně jsem stiskl v rukách prostěradlo a chtivě zaúpěl. Docela mě šokovalo uvědomění, že je lepší než kterákoliv dívka, kterou jsem doteď měl. Nedokázal jsem o tom ale teď plně přemýšlet, protože se má mysl pomalu zatemňovala mlhou slasti a touhy. 

Jednou jeho rukou mě dráždil u kořene a druhou si-... sakra... 

Pomalu jsem do sebe začal zasouvat a vysouvat jeden prst a snažil se trochu uvolnit. Nepřestával jsem opakovat pohyby hlavou na jeho údu a dopomáhal si k tomu jednou rukou. 

Mezitím jsem do sebe opatrně vnikl dalším prstem a začal se pomalu, ale jistě roztahovat. Nebylo to poprvé, co jsem se připravoval sám. Ani vám nebudu lhát o tom, že jsem to párkrát dělal a přitom myslel na Iwa-chana. Docela ironie, co? 

Zasunul jsem do sebe prsty co nejhlouběji to šlo a našel to místečko potěšení. Zamručel jsem a tělo se mi zachvělo. Párkrát jsem přes tu malou uzlinku přejel a pak do sebe vsunul třetí prst. 

Omámeně s pootevřenou pusou jsem ho sledoval. Sledoval jsem, jak jeho prsty mizí v něm a zase se objevují. Potom se najednou napjal a s plnými ústy spokojeně zamručel. 

Evidentně narazil na nějaké místo, které mu dělalo dobře. Byl to ten důvod, proč byl sex kluka s klukem tak uspokojující? 

Měl jsem pocit, že jestli to budu ještě protahovat, tak snad zešílím nebo se předčasně udělám. Vypustil jsem jeho penis z pusy, při čemž se od jeho špičky k mému spodnímu rtu táhla slina. Narovnal jsem se a obkročmo si klekl nad jeho rozkrok. 

Všiml jsem si v jeho očích, že už asi ví, co přijde. Ještě jsem si vzpomněl na jednu poměrně důležitou věc, natáhl jsem se přes něj k nočnímu stolku, odkud jsem z poslední šuplíku vytáhl lubrikant, který byl dobře skrytý pod haldou starých fotek, nějakého zápisníku a nabíječkou od mobilu. 

Vzhledem k tomu, že jsem měl docela neposedného synovce, který u nás docela často byl a rád se mi hrabal ve věcech, musel jsem to vždy pečlivě schovat. Z tuby jsem si na ruku vymáčkl trochu gelu, zaklapl víčko a lhostejně ho odhodil na haldu našeho oblečení. 

Protřel jsem v dlani Iwa-chanovu chloubu a pak ještě trochu studeného gelu nanesl na svůj vchod a zastřeným pohledem se mu zahleděl do očí. 

,,Můžu?" vydechl jsem tiše a zoufale. Tolik jsem ho chtěl cítit v sobě!

Zhluboka jsem se nadechl a zase vydechl, potom jsem přikývl. Oikawa se jednou rukou zapřel do mojí hrudi, druhou nasměroval můj úd k jeho vstupu a pak pomalu s bolestivým syknutím vydechl. 

Slepota [YAOI]Kde žijí příběhy. Začni objevovat