#12

60 1 1
                                    

Birsen Balcıoğlun'dan
Bugün Kalktım. Hemen Mp3 Çalar'ı Aldım. Ve Müzik Dinledim. Sonra Hemen Üstümü Değiştirdim. Elimi Yüzümü Yıkadım, Dişlerimi Fırçaladım Ve Nemlendiricimi Sürdüm. Saçlarımı Tarayıp Siyah Bere Taktım. Sonra Evden Çıktım. Süeda İle Duygu'ların Evine Geçtim. Ercan'da Bizimleydi. Sonra Sude Ve Ben Caddenin Ötesindeki Hediyeciye Gittik. Hediyecide Değişik Noel Hediyeleri Vardı. Sadece 5 Liram Vardı. Ve Önümde Duran Cadı Maketine Baktım. Ama Fırat Bunu Sevmez Dedim. Sude Ve Ben Noel Temalı Kar Küresi Aldık. Sonra Paketlettik. Ve Parka Gittik. Oynadıktan Sonra Okulun Bahçesinde Basket Oynadık..

Eve Geldim. Müzik Dinleyerek Derin Düşüncelere Daldım.

Aşıktım. Daha 1 Sene Önce Aşık Olmam Diyen Birsen Balcıoğlu Yerine, Daha Hassas Ve Sevgi Dolu Bir Birsen Gelmişti. Ve Neden Sadece Fırat'ı Seçtim. Onu Hala Anlamadım. Ama Kesinlikle Doğruyu Seçtim. Ben Fırat'a Güveniyorum. Hemde Çok..

Anneme Bunu Açıklayınca Annem Bana Sarıldı. Ama Öğüt Verdi.
" İyice Tanıman Lazım Canım,Ve Okulda Hocaların Dikkatini Çekmeyin"

Ablama Açıklayınca Benden Fotoğrafını Göstermemi İstedi. Bende Gösterdim. Ve Tanıttım.

Ablam;
" İsmi Çok Güzel. Yakışıklıymış. Zeki Mi? Nereli?"

Ağrılı Yani Patnoslu Olduğunu Söyledim. Yüzü Asıldı. Ve Dalga Geçmeye Başladı. Sen Misin Benle Dalga Geçen? Ablamda Gümüşhaneli Birine Aşıktı. Ama Oda Gümüşhane Kürtüydü. Ve Dikkat Çekerim. Fırat Kürtçe Biliyor..

Ben: Fırat Aslında..
Ablam : Fırat Kalkanı

Annem "Umutsuzlandırma" Dedi. Annem Bana Destek Oluyordu. Ablam Dalga Geçiyordu..
                        
                 İÇİMDEN;
"OLSUN ULAN! AŞIĞIM BEN FIRAT'A! DUYSUN HERKES!" Dedim..

Rizeli Ve AğrılıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin