Fırat Kılıç:
Bugün Okula Gittim. Birsen Yine Heyecanlı Heyecanlı Bir Şeyler Anlatıyordu. Din Öğretmeni Geldi. Derse Başladık." Fırat! Derse Katılmıyorsun?!"
Evet. Derse Katılmıyordum. Bir Gülüş Gördüm. Baktım. Birsen Gülüyordu. Gülmekte Haklı..
Daha Sonra Teneffüs Oldu. Birsen Cebinden Tesbih Çıkardı. Şaşkınca Ona Baktım. Tabi O Birsen Kolivar.. Tabi Getirir.. :)
Fen Dersine Girdik. Birsen Derste Bana Bakıyordu. Hatta Bazen Birbirimizi Yakalardık. Hah! Sonra Onu Kızdırdım. Gizlice Ona Doğru Kağıtlar Attım..
B: Ya.. Allah Allah! 😡
F: ☺Daha Sonra Matematik Dersine Girdik. Sınavımız Açıklandı. 30 Almışım. Birsen 60 Almıştı.
Hoca Tahtaya Daire Çember Alanı İle İlgili Şeyler Yazdı..
S: Acaba Emir İyimi?
B: O Da İyi Çocuktu. Bana Çikolata Almıştı..Fısıldayarak Onu Taklit Ettim.
Öğle
Ben, Songül Ve Seyit Sınıftaydık. Birsen Geldi. Seyit Kapişonunu Kapattığı İçin Birsen Onu Tanımadı..B: Ha Bu Kim? Ha.. Seyit..
Sonra Çantasından Küçük Bir Cola Çıkardı. Açtı Ve İçti. Kafasına Dikti
F: Salak :D
B: Mal
F: Mal :D
B: EngelliSongül'ün Yanına Gitti.
B: Şu Engellileri Niye Sınıfa Alıyorlar?
F: Sen Bir Salaksan Sorun Yok..
B: Hı.. 30 Aldın..F: Olsun. O da İyi.. :D
Seyit Gülerek Bizi İzledi..
F: Seyit Şuna Bi Mal Desene.. :D
B: Bi De Bak Seni Nasıl DöveceğimS: Mal :D
F: Bak Uşak Bile Sana Mal Dedi.. :)
B: Yürü Git..
F: Aynen Senin Gibi Mallar İle İşim Olmaz..B: Takmıyorum..
Sonra Duygu Ve Sude Geldi. Birseni Dışarı Çıkardılar. Birsen Kapıyı Tekmeliyordu..
3 Kez Geçen Diyalog
F: Kapıyı Kırdın Lan.. :)D: Fırat, Havada Aşk Kokusu Var.. :)
Sırıttım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rizeli Ve Ağrılı
Novela JuvenilBir Kürt, Laz Kızına Aşık Olursa Ne Olur? Komik Olur, Şen Olur Ve Tarihlere Kazınır.. Birsen & Fırat #FB 12.12.2016