Yeniden Uyandım. Hiç Okula Gidesim Yoktu. Ama Birsen Okuldaydı. Gitmeliydim. Okula Geldiğimde Onu Gördüm. Okadar Mutlu Oldum Ki. Sonra Yerime Oturdum. Sonra Erkekler Yanıma Geldi. Ulan Bi Gidinde Sevgilim İle Konuşayım. Sonra Ders Başladı. Sosyal Dersinde Yazışmaya Başladık. Hoca Bizi Boş Bıraktı. En İyisi Yazışmak Dedim..
F: Cano; Aşkım Seni Çok Özledim. Seni Dünyalar Kadar Seviyorum. Ben Sultanbeyli'deydim. Sen Neredeydin?
B: Ben Üsküdar'daydım. Teyzem Hastanedeydi. Ama Sonra Sultanbeyli'ye Geldim. Bizim Ev Orada..
Tenefüs Oldu
F: Haa :)
B: Ben Seni Göremedim Ama..
F: Aynen.Bu Arada Birsen Bana İlk Defa Lazca Demeden Aşkım Dedi..!
Dersler Boşken Yine Yazıştık.
F: Seni Arıyordum Ama Meşguldün
B: Teyzem Yoğun Bakımdaydı. Onun İçin..Rutin Şeylerden Konuşuyorduk. Yani Naber,Selam Gibi.
Arkamı Döndüm..
F: Sıra Sende.. :)
B: Aklıma Gelse Yazarım Ama.
F: Bu Kadar Basit. Naber Gibi Şeyler Yazacan Bebeğim.
B: Neyse Naber?Cam Açıktı. Güneşli Olduğu İçin Birsen'i Görüyordum. Kitabına Bakıyor. Ara Sıra Oda Cama Bakıyordu.
F: Seni Camdan Görüyorum.
Birsen Notu Sırıtarak Okudu. Sırıtkan Kız :)Birbirimize Baktık. Okadar Mutluydum Ki. Sevdiğim Bi Kız Vardı. Bende Aferim Yazdım.
B: Niçin Aferim Diyorsun?
F: Gördüğün İçin Olabilir Mi?
B: Bu Abartılacak Birşey DeğilF: Olabilir Oroperi
Emre Ve Sude "Oroperi"nin Ne Anlama Geldiğini Soruyor Biz Birşey Demiyorduk.
Gittiler. Arkamı Döndüm. 15 Gün Hasretle Beklediğim Sevgilime Baktım. Ne Kadar Sevimliydi. Ben Bu Kızın Alnına Kader Olarak Yazılıyım.
Ben Ona Bakarken Birsen Beni Farketti. Oda Bana Baktı. Sonra Zil Çaldı Eve Herkes Kendi Evine Gitti..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rizeli Ve Ağrılı
Fiksi RemajaBir Kürt, Laz Kızına Aşık Olursa Ne Olur? Komik Olur, Şen Olur Ve Tarihlere Kazınır.. Birsen & Fırat #FB 12.12.2016