Birsen Balcıoğlu'ndan
Fırat Yine Derste Arkadaşları İle Haylazlık Yapıyordu. Derste Bana Kağıtlar Atıyordu. Ve Ben Bakınca Bana Göz Kırpıyordu. Açıkcası Bu Beni Heyecanlandırıyordu. Sonra Teneffüs Oldu.
"- Bana Kağıt Atma,Hoca Bana Takmış Zaten"Fırat Karşılık Olarak Sırıttı. Gülmesene Çocuk :)
Neyse Sonra Duygu Geldi.
-Kanka, Fırat Eline "B..." Yazmış
- Evet Yazdım Ya Oyy! :/
Fırat Utanmıştı. Benden Çekindiğini Hissettim. Bu Hoşuma Gitmezdi. Neyse Sosyal Dersinde Öğretmen Fırat'a Çok Kötü Bağırdı. Fırat İse Sert Çıkıştı. Benden Sinirli Çıktı Garibim. Sonra Ders Kitabımı Unuttuğum İçin Bana Tokat Attı. Fırat Kaşlarını Çatmıştı. Tokat Attığına Değil Benim Garibime Kızmasına Sinirlendim.Sonra Öğle Oldu Falan. Duygu Burak'tan Hoşlandığını Söyledi. Ne Güzel. Sonra Okula Girdim. Kuran'ı Kerim Dersinden Çıktım. Sonra Çıkışta Fırat'ı Gördüm. Sude Yanımdaydı Ve Fırat İle Sohbet Ediyorduk.
B: Fırat Bence Bu Kötüydü.
F: * Kaşlarını Kaldırır*
B: Hoca Seni Disipline Verirse..
F: *Umrumda Değil*Sonra Okul Bahçesinden Çıktık.
F: Orda Başka Sebeple Kızdım
S: Neden?
F: Sevdiğim Kıza Tokat Atılmasına Razı Olmam.
S: Kim Sevdiğin Kız? :)Fırat Beni İşaret Etti. O Zaman Çocuk Gibi Gülümsedim. Evet Fırat Kılıç Beni Seviyordu. Ben Ne Kadar Da Benim İçin Kızmana Değmez Desemde Fırat Dinlemiyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rizeli Ve Ağrılı
Dla nastolatkówBir Kürt, Laz Kızına Aşık Olursa Ne Olur? Komik Olur, Şen Olur Ve Tarihlere Kazınır.. Birsen & Fırat #FB 12.12.2016