Merhaba Fırat! Sana Bir Kaç Tane Soru Sorabilir Miyim?
Elbette.Ama Lütfen Hızlı Ol. Birsen'i Telefondan Arayacağım..Tamamdır. Birsen İle İlk Sevgili Olduğun Gün Ne Hissettin?
Ben Çok Heyecanlammıştım. Çünkü Ben Kendimi Hep Yanlız Hissettim. Ama Anladım Ki Beni Seven Varmış..Ne Tür Müzikleri Seversin?
Ben Arabesk Severim. Bazen Pop Müzik Dinlerim Ama En İyisi ArabeskNe Tür Şeylerden Hoşlanırsın?
Sakız Çiğnemekten,Facebookta Takılmaktan, Gezmekten Ve Birsen İle Konuşmaktan..Birsen'e Kullandığın Kelimeler Nelerdir?
Ben Birsen'e Genellikle Cano Ve Bebeğim Derim. Ben Bu Lakapları Birsen'e Çok Yakıştırırım. Sevimli Bir Kız. Anlarsın :)Görüşürüz Fırat!
Merhaba Birsen! Sana Bir Kaç Soru Sorabilir Miyim?
Denemekten Bir Zarar Gelmez :)Fırat İle İlk Sevgili Olduğunda Ne Hissettin?
Mutlu Olmuştum. Heyecanlanmıştım. Ve Korkmuştum. Acaba Beni Bırakırmı Diye..Ne Tür Müziklerden Hoşlanırsın?
Rock Ve Gürültülü Müziklerden..Ne Tür Şeylerden Hoşlanırsın?
Müzik Dinlemekten,Abur Cubur Yemekten,Korku Filmi Ve Korku Oyunlarını Oynamaktan Ve Güneşli Havalardan Hoşlanırım.Fırat'a Hangi Kelimeleri Kullanırsın?
Ben Fırat'a Sadece Oroperi Diyorum. Bazende Canım Diyorum. Çünkü Oroperi Özel Bir Kelime..Teşekkürler Birsen!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rizeli Ve Ağrılı
Teen FictionBir Kürt, Laz Kızına Aşık Olursa Ne Olur? Komik Olur, Şen Olur Ve Tarihlere Kazınır.. Birsen & Fırat #FB 12.12.2016