Fırat Kılıç
Bugün Okul Nöbetçisiydim. İyi Kısmı Cuma Günü Olması Ama 2 Kötü Yanı:
- Birsen'i Görememek
- Beden Dersine KatılamamakSınıfa Girdim. Sınıf Defterini Bıraktım. Ama O Anda Birsen Bana Hiç İyi Bakmıyordu. Acaba Neyi Vardı?
Nöbetçilik Bayağı Bir Sıkıcı Herkes Yanıma Gelirken Birsen Benden Kaçıyordu. Yüzüme Bile Zor Bakıyordu..
Birsen Duygusal Bir Kızdır. Üzülür. O Üzülünce Herkes Üzülür.
Mesela Bugün Beden Dersinde Birsen Topları Spor Odasına Götürüyordu. Koridor Boştu. Ona Bakıyordum. Hızlıca Yürümesi Ve Dağılan Saçları Onu Sevimli Gösteriyordu. Ben İse Onun 2 Saniye Dikkatini Çektim.
Herkes Kantine İndi. Sonra Doğukan Dostum Geldi. Masanın Altına Saklandı..
Ben: Noluyor Oğlum? Kimden Kaçtın?
D: Birsen'den.. Shh! Sessiz..Birsen Merdivenlerden Çıktı. Masaya Doğru Yaklaştı.
B: Ayy! Hiç Görmedim Doğukan!
D: Yürü Kız..
B: Kafana Topu Geçirecem Ama Ha.Birsen Doğukana Bakarak Ve Göz Kırparak
" Haydi Eyvallah!" Yaptı..Ben İse Bunu Kendime Alınmıştım..
Sessizce " Eyvallah.." Yaptım.Birsen Gidince Doğukan İle Konuştuk.
"Fırat, Birsen Seni Hala Seviyor. İsmini Deftere Yazıyor, Boyuyor. Onla Birazcık Konuşsan. Çok Üzülüyor.."Ayrıldığımızı Düşünmeliler. Çünkü Birsen'e Layık Değilim. O Güzel, Ben İse Çirkin..
"Ben Onu Unuttum! Öyle Biri Yok Hayatımda. Sildim.."
***
Nöbetçiliğim Bitince Eve Gittim. Üzerimi Değiştim. Pazara Gittim. Annemin İstediği Meyvelerden Aldım. Pazarın Alt Sokağına İndim. Birsen Oradaydı. Acaba Ona Seni Seviyorum Diye Bağırsam Ne Olurdu?Bana Baktı. Ama Kaşları Çatılmıştı. Ve Gözleri Şişmişti. Sanırım Ağlamıştı. Ona Doğru Yaklaştım Ve Yanından Geçtim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rizeli Ve Ağrılı
Novela JuvenilBir Kürt, Laz Kızına Aşık Olursa Ne Olur? Komik Olur, Şen Olur Ve Tarihlere Kazınır.. Birsen & Fırat #FB 12.12.2016