Fırat Kılıç:
Uzun Bir Süreç Sonra Belki İlk Kez Okula Gittim. Birsen Ne Yapıyordur Acaba? Ben Tatil Modundaydım. Sınıfta Kimse Olmadığı İçin Müzik Sınıfına Bakındım. Herkes Orada. Benimkide Sude Ve Songül İle Oturmuştu. Arkamda Oturan Didem Birsene Beni İşaret Etti. Birsen Sırıttı. Sonra Abdulkadir Yanıma Oturdu. Sude Atışmaya Başladı. Birsende Sudeyi Kendine Çekti.Fen Dersine Girdik. Birsen Yine Yüz Vermiyordu. Bende Kağıt Attım.
F: Günaydın
B: Sana da GünaydınSonra Hoca Sınav Kağıtlarını Almak İçin 5 Dakikalığına Gitti.
F: Cano Sesine Ne Oldu
B: Kısıldı.
F: Kötü Kısılmış Ama
B: Takma KafanaBirsen'e Müzik Dersinde Yaptığım Notu Verdim.
B♡F Yazıyordu
Arkasında Birsen ♡ Fırat Yazıyordu.Sude Arkasını Dönüp "Sen Laz,Birsen Patnoslu Olacak" Dedi.
Sonra Seçmeliye Girecektik. Gencay İbnesi Yanımdaydı.Birsen'in Elinde Su Vardı Kafasına Dikerek Bana Tip Tip Baktı. Suyu Çantasına Koydu Sonra İlerledi
"NEREYE GİDİYORSUN"
Abarttım Sanırım Sadece Dedikodu Yapmaya Gitti. Sonra Gencay Ve Ben Çıktık..Birsen Bizi İçeri Almadı. Kızların İşi Varmış. Bayağı Bir Bekledik.
B: Gencay Uza!
F: Bende Uzayayım Mı?
B: Evet :)Birsen Kapının Kolunun Kıpırdadığında Korktu. Kapı Açıldı. Kapandı.
G: Bebek Doğdu!
F: Keşke Kız Olsaydı :)
B: Niçin?
F: Hep Sırıtırdı,Elleri Hep Üşürdü..Gencay İbnesi Gitti. Bende Öğleyin Eve Gittim Ve Okula Gitmedim. Birsen Kesin Sırama Oturmuştur Diye Sesli Güldüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Rizeli Ve Ağrılı
Novela JuvenilBir Kürt, Laz Kızına Aşık Olursa Ne Olur? Komik Olur, Şen Olur Ve Tarihlere Kazınır.. Birsen & Fırat #FB 12.12.2016