Gelsin

8.1K 206 29
                                    

O olaydan sonra aradan bir hafta geçmişti. Ömer her akşam kafa dağıtma bahanesiyle Emirle barlara gidiyordu. Bir umut Defneyi arıyordu. Emir bunun sebebini açıkça bilse de dostunun soğumaması için sorgulamamayı tercih ediyordu. Çünkü adamın annesinden sonra sevdiği ilk kadın buydu.

!!!!!&!!!!!!!!!!

D: Sinem bilmiyorum. Yeni bir iş bulmalıyım

S: Ya sen nası bi iş istiyosun? 

D: Ye ne biliyim eski işim gibi işte biraz tecrübeliyim ya zorlanmam.

S: Tamam. Bizim 4 sokak gerimizde bar gibi bir yer var ama kafe diyolar nedense. Işte kadın garson arıyolarmış. Neyse ben oranın patronunu tanıyorum. Ayhh yine bi daral geldi.

D: Noldu bi iç geçirdin sanki. Kimmiş bu patron

S: Ne alakas- ay of sana da yalan söylenmez ki şimdi.

D: E yani. Hadi dökül sökül anlat.

S: Adamın adı Emir. Emir Güngören. Çook yakışıklı. Ay bi kere gitmiştim kafesine harika bi sohbetimiz oldu ben hoşlanıyom o adamdan galiba.

((((((())))))))))(((((()))))))

Saat 7 civarı.

Ömer ve Emir Ömerin evinde içiyolardı. Ömer sarhoşluğun mastırını yapmışken Emir sadece soda içiyordu. (Birinin Ömere sahip çıkması gerekiyor)

Ö: Emir ben Defneyi istiyorum.

E: Oğlum saçmalama çok içtin sen galiba. Karaciğerin istifa etmek üzere zaten.

Ö: Saçmalamıyorum gayet ciddiyim. Ben baya tutuldum hatta o gece sırtına atlayıp dövdüğü adam bile olmak isterdim. Teni tenimde.

E: Oha amk. Yavaş bi destur Ömer. Lan daha bi kere gördün.

Ö: Emir bul bana onu.

E: Oğlum kaç gecedir barlara gidiyoz demek kadın yok. Çalışmaktan vaz geçti.

Ö: Emir aç şu çekmeceyi ver bi tane.

Emir uyuşturucuların bulunduğu çekmeceyi açtı sadece iki tane kalmıştı.

E: Ömer yetmez bunlar sana.

Ö: Ver dedim!

Emir paketi istemeye istemeye Ömere uzattı Ömer içindekinin kökünü kazıdıktan sonra iyice kafayı uçurdu.

Ö: Kızıl manyak isterim ver ver ver ver üçte yetmez beş taneğ

E: Aha manyadı geçmiş olsun.

Ö: Amin cümlemize. Ver ver ver ver.

E: .........

Ö: Yok verme! Benim manyağım o kimse alamaz.

E: Ömer gel yatırıyım seni. Hadi

Ö: Evet! Hayde gidelum Hayde hayde Defneye gidelum

E: Ömer aklıma bişe geldi.

Ömer hemen doğruldu Emirin gözlerine ışıkla bakıyordu. Bu adam ne ara bu kadar tutulmuştu yahu?

E: Benim kafe var ya hani bar gibi olan

Ö: Başka kafen mi var salak

E: Kırılıyorum ama

Ö: Söylesene aq

E: Ben geçen ilan asmıştım bayan eleman aranıyo diye Defne belki gelir

Ö: Oha olur olur gelsin nolur gelsin

Bölüm sonu...
Defne gidicek mi
Giderse Ömer Defneyi nasıl elde edicek? Hırsına mı yenik düşecek? Defne gitmezse Ömer Defneyi nasıl bulacak?
Kısa bir bölüm.
Hatalarım varsa affola
EYVALLAH

BAĞIMLI... (DefÖm +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin