İplikçi'nin kızı'nın ağzından...
Sinirden kudurmak üzereyim. Handeyi ve Ömeri bir kaşık suda boğasım var. Tabiyiki kaşıklar farklı olacak! Hayatta aynı kaşığa sokmam onları. Ayy şu durumda bile ne düşünüyorum.
D: Bi açıklama bekliyorum İPLİKÇİ.
Ö: Yine mi İPLİKÇİ olduk?
D: Niye, önceden YUMAKÇI mıydın?
Ö: Çok komiksin Defne cidden.
Vurcam şimdi o olcak! Hande de köşeden pis pis gülüyo. Ağzına 'olum bak git' diyen adamın süpürgesini soktuğumun yellozu! Şuan nerde miyiz? Spor salonunun üst katında kendime hazırlattığım odadayız.
Ömer karşıdaki ikili koltuğa oturmuş, ismi lazım değil, baş harfi H, son harfi sürtük olan arkadaş ile ikili koltuğun karşısına yan yana dizilmiş iki tekli koltukta oturuyoruz. Ömer neresinden kıvıracağını düşünüyo galiba. Kalçadan kıvırsın daha seksi. Lan! Ne diyom ya ben!
H: Ömer, sevgilim siz şu Defne denen yellozla nerden tanışıyosunuz?
D: Defne denen şu yelloz var ya, ilk Allah'ın çarptığı sıfatına, bi çarpar! Burdan dönersin bi de duvar çarpar! 3 kere çarpılırsın. Kızım! Mahmut Tuncer'in mendili kılılkı seni! Aleyna geçiyo diye gösterdikleri parmakla gözlerini oyarım senin! Nusretin serptiği tuz gibi yaparım seni! Oragutan kılılkı şempanze! Ağzını burnunla döverim senin! O iki bacağını bi yerlerine sokarım, kendi kendini s*kersin!
Ö: Defne sakin.
D: Sus be! Sen kimin sevgilisine asılıyon lan! Yeni giydiğim çorapla bastığım ıslak banyo terliği kılıklı! Serçe parmağımı çarptığım masa köşesi! Çıplak ayakla bastığım lego seni! Seni öyle bi döverim ki, tipini gören canlı random atar. Yetmez, korkudan bi de depar atar!
H: Kızım seni gebertirim!
D: Sen vurursun dikiş atarlar ben vururum toprak atarlar!
Ö: Bu biraz olmadı gibi sanki.
D: Biliyorum bozma karizmamı. Her neyse açıklama yap Ömer aksi halde seni küflenmiş peynirden daha fazla yeşilletirim!
Ö: Şimdi sevgilim şöyle ki...
D: Sevgilin birazdan seni bi sevicek göreceksin. Hastanede soranlara hayvan sevgim depreşti dicem en sonunda!
Ö: Hoh! Defne sen bunları nasıl uyduruyosun ya?
D: Biraz daha susarsan böbreklerini de akciğerlerinin olduğu yere uydurcam. Iç organların yer değiştiricek.
Ö: Tehdide koş! Her neyse. Bizim Hande ile eskiden bi arkadaşlığımız vardı. Bu yani.
H: Senin için bu kadar mı?
D: Sen sus. Nasıl bir arkadaşlık bu?
Ö: Söyle ki, bi yatak var, bir kız var, bir erkek var sonr...
D: Yatak arkadaşı mıydınız?
Ö: E....vet
D: Buldum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞIMLI... (DefÖm +18)
FanfictionUyuşturucu bağımlısı bir adam sizi kardeşinizle tehdit ederek zorla evinde tutsa ne yapardınız? Bir de sinir bozucu krizleri var, gözü dönüyor.Herhalde aşık olmazdınız değil mi? Ama ben oldum. Hemde deli gibi. O uyuşturucu bağımlısı bende onun bağım...