X: Ce-eeee! Şimdi kaçacak yeriniz kalmadı.Ö: Abi ama diyorum ki ben şizofrenim.
X: Şizofren beyninle dolaba saklanmayı akıl etmişsin ama!
Ö: Abi valla doktor dedi.
D: Lan bi taraflarından uydurma. Yalan söylüyo abi.
Q: Bak ya-
X: Sen sus Erdinç! Burda ben konuşurum.
E: Tamam Yusuf abi.
Y: Lan Levent! Salak Levent! Bibloları inceleme vakti mi!
L: Abi özür dilerim gözüm şeyetmiş.
Y: Hay gözüne- neyse al bunları bağla ellerini falan arabaya getir.
D: Hop dedik! Noluyonuz acep!
Y: Sus lan!
D: Kes be!
Y: Bak kızım seni becermeden sus!
D: Bik kizim sini bicirmidin sis! Lan beyin münasip yerden çalıştığı için konuşmayı da bilmiyo!
Adam Defnenin kolundan tuttu ve dolaptan çıkardı. Diğerleri de Ömeri çıkarıp tuttular. Adamlar Ömerin 4 katı. Yusuf Defneyi dolaba yasladı ve boynuna eğildi. Ömer çırpınıyordu ama işe yaramıyordu. Adam Defnenin boynuna öpücüklerini koyarken Defne de iki eliyle adamın ensesini kavradı.
Ömer bu harekete şok olmuştu. Merve ve Mustafa evden kovulmuştu. Merve ne kadar çirkeflik yapsa da bir yerden sonra silah devreye giriyordu. Defne kendinden geçmişken Yusuf gülerek işine devam ediyordu. Ömer hayal kırıklarıyla kalmıştı. Adamlar ite tepe Ömeri aşağı indirdi.
Ömer gittikten sonra Defne adamın kucağına atladı ve adama yön vererek komodine kadar getirdi ve komodine oturdu.
Y: Oo ateşli çıktık. Çok severim böyle bebekleri.
D: Ah! Ee ne sandın?
Defne adamı daha da şevke getirmek için ağzından küçük bir inleme çıkardı. Ardından arkasındaki en büyük bibloyu eliyle kavradı. Adam öpücüklerini derinleştirince daha fazla dayanamadı bu, bu tiksinçti. Bibloyu kaldırıp adamın kafasına geçirdi. Kalın ve büyük biblo, adamın kafasından parça parça ayrılırken adam çoktan yerle bir olmuştu. Adamın kemerinden silahını alıp merdivenlere yürüdü.
Ömer ise büyük bir yıkıntıyla Erdinç ve Leventle Defne ve Yusuf'un işlerinin bitmesini bekliyordu. Ömer, Defneden bunu beklemezdi. Bu kadar ucuz muydu yani Defne! Hiç olmazsa Defne'nin kendisine biraz değer verdiğini düşünüyordu. Ama öyle olmamıştı işte, Defne Ömerin gözü önünde bedenini başka bir adama teslim etmişti.
Ö: Daha ne kadar bekliycez?
L: Yusuf abinin işi ne zaman biterse. Ama sana bişe diyim mi şizofren arkadaş, hatun baya sürtük çıktı. Gerçi çok çekiciydi ama,
Ö: Eğer s*kilmek istemiyorsan su-
D: Kıpırdamayın!
Defne elinde silahla merdivenin başında belirdi. Silahı indirmeden merdivenlerden indi. Adamların tam karşısında durdu. Bacalarını omuzlarının genişliğinde açmış, iki eliyle silahı kavramıştı ve sağ elinin işaret parmağı tetiğin üzerinde duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞIMLI... (DefÖm +18)
FanficUyuşturucu bağımlısı bir adam sizi kardeşinizle tehdit ederek zorla evinde tutsa ne yapardınız? Bir de sinir bozucu krizleri var, gözü dönüyor.Herhalde aşık olmazdınız değil mi? Ama ben oldum. Hemde deli gibi. O uyuşturucu bağımlısı bende onun bağım...