Adam yavaşça geri çekildi ve daha sert olacak şekilde dudaklarını tekrar birleştirdi. Kadın bacaklarını adamın beline sararken gökyüzünden düşen bahar yağmurunun etkisi altında kalmış, ıslanmışlardı. Adam geri geri geldi.
Kırmızı kapıdan içeri girerek kapıyı örttü ve Defneyi kapıya yasladı. Defne ellerini Ömerin ensesinden çekerek yumuşacık saçlarını okşamaya başladı. Nefesleri sonunda yetmeyince ayrılmak zorunda kaldılar. Defne alnını Ömerin alnına yasladı. İkisinin de gözleri kapalıydı.
D: Seni seviyorum.
Ö: Buna hazır mısın?
D: Seni seviyorum Ömer. Seni büyütücem, seni iyileştiricem, tüm kırık parçalarını sarıcam. Bana güven.
Ö: Seni seviyorum.
---
Dayandığı sert gövdenin sahibinin uyuduğunu düşünüyordu. Ama kocaman bir el saçlarında gezintiye çıktığında bu fikrinin yanlış olduğunu düşündü. Ağzından kaçırdığı küçük kıkırtı, adamı hem güldürmüş, hem de meraklandırmıştı.
Ö: Ne oldu? Neden güldün.
D: Şey, barda senin kafana tepsi geçirdiğim an geldi aklıma.
Ö: Ha yani buna gülüyosun.
D: Yaa öyle deme. Çok komiktin cidden. Ama asıl güldüğüm konu bu değil. O günden bu güne bu halde olabileceğim hiç aklıma gelmezdi.
Ö: Valla ne yalan söyliyim, benim tek amacım buydu zaten.
D: Ömer şimdi ne olucak?
Ö: Nasıl ne olucak?
D: Yani Bahar var, sonra senin krizlerin var, ben hep burda mı kalıcam., bir sürü şey var. Senin şirket var. Sen kaç gündür gitmiyorsun.
Ö: Biliyorum Defne. Bir sürü sorun var. Bahar, burda kalman. Bilmiyorum. Ben hep burda kalmanı isterim ama sen bilirsin.
D: O zaman bir planlama yapalım. İlk olarak uyuşturucu artık yok.
Ö: O olmaz işte Defne.
D: Ne demek olmaz. Gözlerimin önünde ölmeni mi izliyim?
Ö: Defne yapma. Zaten malların gelmesine 1 ay kalmış burda. Yapamam Defne.
D: Ömer ciddi misin? 2 ay dayandık biz seninle. 2 AY. Beraber savaştık ve sen tekrar o illeti istiyo musun? Cidden mi? Gerçekten bana yardım etmiycek misin? Savaşmıycak mısın?
Ö: Bilmiyorum Defne. Hem ben alıştım artık.
D: Yani öliyim diyosun. Peki Ömer öyle olsun. Peki şey olunca napıcan?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BAĞIMLI... (DefÖm +18)
FanfictionUyuşturucu bağımlısı bir adam sizi kardeşinizle tehdit ederek zorla evinde tutsa ne yapardınız? Bir de sinir bozucu krizleri var, gözü dönüyor.Herhalde aşık olmazdınız değil mi? Ama ben oldum. Hemde deli gibi. O uyuşturucu bağımlısı bende onun bağım...