Sadece Benim!!!

6.8K 191 49
                                    

Aradan 3 saat geçmişti. Defne yukarı çıkıp uyumuş, Ömer de kendini rahatlatmak için bara gitmişti. Defne birazdan uyanıp aşağı indi. Ömerin evde olmadığını görünce rahatladı. Mutfağa girdi, cidden karnı çok açtı.

D: Hmm ne yapsaak. Buldum! Sandviç yapayım. Ömere de yapsam mı acaba. Yook o başka türlü doyuruyordur şimdi kendini.

Telefonuna uzanıp bildirimlere bakmadan müzik açtı kendine. Bir o yana bir bu yana sallanarak dans etmeye başladı. Arada müziğe mırıltı şeklinde eşlik ediyordu. Bu arada da sandviç yapmayı unutmuyordu.

Ömerin aklını karıştırmak için tişört şeklinde bir elbise giymişti. Kalçasının hemen altında biten elbise, dans ettikçe daha da kalkıyordu ama tabiyiki de Ömerin yanında giymekten vazgeçmişti. Sonuçta Ömer yani. Evde Ömer olmadığı için duruyordu hala üzerinde.

D: Oh oooh salla salla bi o yana oh oooh bi bu yana. Ayh bayadır oynamıyodum.

Bu sırada Ömer eve geldi ama Defne fark etmemişti. Evde yüksek seste müzik vardı. Ömer rahatsız olmuştu. Girer girmez...

Mutfağa bir hışımla girdi. Ama dans eden Defneyi görünce ağzının suyu aka aka izledi. Her oynayışında uzun saçları sırtında hareket ediyor, bacaklarının hatları daha fazla belli oluyordu. Zaten şarkıya eşlik eden muazzam sesi Ömeri baştan çıkarıyordu.

Ömer Defnenin duyması için ufak çaplı bir öksürük çıkardı ağzından. Aslında bu görüntüyü akşama kadar izleyebilirdi ama küçük Ömerin havale geçirmesini istemiyordu (herika anlattım alkış).

Defne hızla arkasına döndü. Refleks olarak direk tezgaha yaslandı. Sonra nefes nefese elini kabine koydu.

D: Napıyosun ya! Insan gelirken bi söyler. Ödüm koptu.

Ö: He Defne kapat şu müziği.

Defne gitti ve müziği kapattı. Çünkü bağırarak konuşuyorlardı.

Ö: Diyorum ki gelmeden önce ne yapabilirdim. Öksürdüm işte daha ne istiyon. Hem....

Ömer Defneye iyice yaklaştı. Tezgahla arasına aldı. Kendini iyice Defneye bastırıp ellerini kalçalarına götürüp okşamaya başladı. Defne şu an nefes almıyordu. Sahi, bu adam ne yapıyordu!

Ö: Hem sen evde neden böyle geziyosun? MazAllah elimden bi kaza çıkar falan.

D: M-mesela?

Ö: İstersen uygulamalı gösteriyim.

Defnenin cesur olması gerekiyordu. Yoksa Ömerin altında çok ezilirdi. Sesi biraz titrek çıksa da konuştu.

D: Yaa öyle mi ne hoş! Göstersene bi.

Ömer kendini Defneye daha çok bastırdı. Defne Ömerin erkekliğini hissedebiliyordu. Bu arada Ömer daha çok ve daha sert okşamaya başladı. Ardından dudaklarını Defnenin boynuna götürdü.

Defne ellerini arkaya götürdü ve sandviçini içine koymak için tezgaha koyduğu metal tepsiyi (vazgeçilmezler vol 1 xkxmsmmxsk) Ömerin kafasına geçirdi. Ömer yere kapaklanırken Defne de gururla salona gitti ve koltuğa oturdu.

D: Ay çok güzel oluyo böyle. Dejavu çok güzel bişe Puhahaahjdfkkefj (tabiyiki Defne böyle gülmedi kdk)

Ömer ayaklanıp Defnenin yanına gitti. Hala başı biraz dönüyodu.

Ö: Kızım sen manyak mısın! Senin yüzünden beyin kanaması geçiricem bi gün.

BAĞIMLI... (DefÖm +18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin