Part 37

522 62 53
                                    

Nxt day Vedanti woke up from sleep early in morning. She saw Mugdha was sleeping on her right & Sameeksha was sleeping on her left. Aarushi was sleeping on couch.

"Aaru.. Uth jao.. Hame plan banana hai.. " She said.

"Sir I am sry sir.. Mujhe aur padhna chahiye tha.. Ab main.. Main bahot try karungi ki fail na hoon.. Sir.. " She said in a crying voice.

Mugdha & Sameeksha also woke up. They started laughing.

Aarushi woke up.

"Has kyu rahe ho..? " Aaru asked.

"Kuch nai.. Utho.. Guys.. Be serious.. Hame plan karna hai.. Ki kya karna hai.. " Vedanti said.

"Kya plan.  ? " Aaru asked.

"Are bhul gyi kya..? Rohan.. Nivi.. Vash karna..? " Mugdha asked.

"Haan... Yaad aya.. Sry sry.. " Aaru said.

"Chalo.. Sabko uthate hai. " Vedanti said.

"Haan.. Chalo.. Mugdha tum aaram karo.. Uthna mat.. " Sameeksha said.

Mugdha nodded & again slept.

They came in hall & saw that Amit is sleeping on one couch & Yudhveer on second one.

"Gyarah baj rahe hai.. My god.. Yudhveer... Utho.. " Sameeksha shouted.

Vedanti went in search for Sumedh.

On bed Sid , Rohan & Sumedh were sleeping.

"Guys utho.. Jaldi.. " Vedanti said.

But no one even moved.

Aaru stood up on a chair.

"Kya kar rahi ho..? " Vedanti asked.

Aaru winked.

"SID... UTHO... MAIN TUMHARE BACCHE KI MAA BANANE WALI HOON... " Aaru shouted.

Sid woke up with a mental jerk. Sumedh & Rohan also woke up.

Vedanti & Aaru started laughing.

"Sid.. Darpok.. " Aaru said.

"Tum pagal ho kya..? " Sid said while scratching his head.

"Rohan.. Utho na.. We hv to make a plan.. " Aaru said.

"Nai aaru.. Mujhe nai lagta.. Pata nai.. Par agar kuch plan kar ke jaunga to sab ulta pad jayega.. Main sab kuch apne aap hi karunga.. Ab sab kuch kismat par depend hai.. " Rohan said.

Everyone became quiet.

"Rohan.. We are with u.. Tumhe kuch nai hoga.. Hamari Nivi hamare pas wapis aayegi.. " Aarushi patted on his back.

"Hope so.. " Rohan said.

"Hum sab chalte hai ab.. Hamare lodge pe hi hai hum.. Yahi pas me.. Agar kuch bhi galat hua.. Kuch bhi help chahiye ho to we are just a call away.. " Sumedh assured him.

Rohan nodded.

                           ***--***

Everyone were standing on door.

"Rohan.. Tum mat karo aisa.. Hamare sath chalo.. Plz.. " Aaru cried.

"Aarushi... Mujhe yeh karna hi hoga.. Meri kismat mujhe pukar rahi hai.. Ab toh mujhe ajmana hai hi use.. " Rohan said firmly.

Everyone were crying. They hugged Rohan.

"Are guys.. Plz.. Mat ro yr.. Aisa bhi ho sakta hai na ki main aur Nivi hum dono kal tum logoko mile.. Think positive.... " Rohan consoled them. His eyes were also wet.

Sinner : Story Of A Curse.जहाँ कहानियाँ रहती हैं। अभी खोजें