Louis szemszöge:
-Louis, tudod mennyire maga alatt van?-csattant fel Fizzy a vonal másik végén.
Felsóhajtottam.
-El tudom képzelni...-motyogtam.
-Miért nem látogatod meg? Nagyon örülne neki! Hiányzol neki!-mondta.
-Szerinted a nyakamba ugrana, ha beállítanék hozzá majdnem fél év után úgy, hogy eddig egyszer se mentem be hozzá?-kérdeztem kicsit ingerültem.
Félicité a vonal tulsó végén felsóhajtott.
-Nem ezt mondtam... Nézd Louis, tudom hogy hiányzik neked. Biztos vagyok benne, hogy szeretted!-jelentette ki.
Teljesen lesokkoltam.
-A hallgatásodat igennek veszem. Szóval, mikor szállsz repülőre, hogy elgyere látogatóba?
Szinte láttam magam előtt, ahogy felhúzza a szemöldökét.
-Tomlinson megbeszélés!-kiabált Paul a folyosóról.
-Fizzy mennem kell, munka van...-kezdtem bele, de félbeszakított.
-Gondoltam...Örülök, hogy vígan éled az életed...nélkülünk!-mondta gorombán, és rám csapta a telefont.
Visszahívtam volna, hogy tiltakozzak, de igaza volt. Az utóbbi öt hónapban csak egyszer mentem haza a családomhoz.
-Tomlinson nem szólok mégegyszer!
Felsóhajtottam, zsebre raktam a telefonomat és kimentem a hotelszobámból.
-Hol van Horan és Styles?-kérdezte a menedzserünk.
-Niall a minihűtőből zabál, Harry meg Kendall-el beszél telefonon-ásított egyet Zayn, akit Paul szokás szerint felkeltette.
Zayn rengeteget alszik egyébként, emiatt Paul-lal rengeteg vitájuk van.
-Nem hiszem el-morgott a nagydarab férfi, majd elindult a 234-es szobába.
-Horan!-ordított.
Fél perccel később Niall kiszaladt a szobából egy szendviccsel a kezében.
Paul ezután Hazz-t rángatta ki a szobájából, és kezében Harry iPhone-ját tartotta, amit a göndörke próbált elvenni tőle.
Érdekes harc volt.
Miután összeszedtük magunkat, elindultunk a megbeszélésre, ahova egy fekete furgonnal vittek minket.
Faith szemszöge:
-Bevalljak neked valamit?-kérdezte a pszichológusom az aznapi kezelésen.
Már kisírtam magam Louis miatt, úgyhogy nem nagyon van hangulatom ehhez.
-Felőlem-vontam meg a vállam.
-Az elejétől fogva tudom, hogy te nem vagy idevaló. Azt hiszem, neked csak a saját makacsságodat kéne legyőznöd, és el kéne mondanod azokat a dolgokat, amik veled történtek. Ha ezt megteszed, akkor kikerülhetsz innen.
Rögtön felkaptam a fejem.
-Mielőtt még bármit is mondanál Faith, gyógyszerek is kellenek a gyógyulásodhoz. Ahhoz, hogy a hangok eltűnjenek a fejedből, és ne halucinálj nem csak beszélned kell!
A számba harapva bólintottam.
-Tudom, hogy ki akarsz innen kerülni. Ha rám hallgatsz, akkor elmondasz mindent, és nyugodtan hazamész a családodhoz.
Tekintetemet végigvezettem Mrs. Jayson-on, és gúnyosan elmosolyodtam.
A családomhoz.
Mekkora hazugság.
-Nem akarom, hogy elítéljenek.-vallom be.
-Senki nem fog elítélni, Faith! Most viszont lejárt az időnk! Gondolkozz el azokon, amiket mondtam!-mosolygott rám.
Két nagydarab őr már mellettem is termett. Felrángattak, és visszavezettek a szobámba.
ESTÁS LEYENDO
Just stay here with me [L.T.] (BEFEJEZETT)
FanficA Psychiatrist második évada! Faith és Louis kapcsolata a fiú miatt ugyan megszakadt, de ha Louis belátja a hibáit, elég erős lesz ahhoz, hogy küzdjön a lányért? Faith meg tud benne bízni mégegyszer? Louis Tomlinson fanfiction. Minden szerzői jog fe...